Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2019-01-18 20:16:53
Shikime: 7436
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 2

Titulli: Une dhe gabimet e mia

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Gabimet
Autori: Pau
Shkolla: Zigur lelo
Klasa: 9
Qyteti: Vlore
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Gabimet e mia, nje teme e cila te ben te flasesh pa kufij dhe me kedo.Sepse cdokush ka gsbimet e veta, te cilat i ka bere dhe vazhdon ti beje.
Keto gabime fillojne qe femije, me sendet e thyera te shtepise ose rremujerat e vogla dhe me pas tek ato thelbesoret.Tek ato te cilat ti lendohesh ose lendon me shume dike shpirterish ose emocionslisht.
Shumica e gabimeve ngelet ne mendjen tone,ato me fatalet dhe me te keqijat.
Te cilat mendja jone nuk mundet ti harroje.Ne te tilla raste kjo na ben te flasime me vetveten ose me ndergjegjen tone.Gabimet e mia jane si ato te voglst ashtu dhe me te medhate.Kto te fundit kane rendesi shume te madhe.Pasi une perpiqem te mos ti bej, por ato vetvetiu ose thene ndryshe pa vetedijen tone.Ato te cilat na ngrene shume pikepyetje ne veten tone.
Jo fizikisht , por menderisht .
Une shpesh here them se gabimet jane te gabuara dhe e konceptoj shume mire kete gje, por gabimet jane pjese e jetes time dhe une kete gje nuk mundem ta pengoje.
Sepse fati eshte fat dhe rrjedhen e historise te jetes tone e shkruajme vete ne , me te mirat e te keqijat e saj.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Pau - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Une+dhe+gabimet+e+mia/6667


Vepra te ngjashme
Trashegimia kulturo...
Lloji: Ese argumentuese
Trashegimia kulturore e vendit tone eshte simbol i rendesishem qe tregon vlerat materiale,shpirtit n...
Forca e retorikes n...
Lloji: Ese argumentuese
Forca e retorikes eshte shume e perdorur ne vepren e Sabri Godos . Ne kete veper autori na ben te ku...
Perrallat jane pasq...
Lloji: Ese argumentuese
Qe kur keni qene te vegjel ne jemi ndeshur me perrallat sepse prinderit dhe gjysherit tane na i treg...
Libri shoku im me i...
Lloji: Ese argumentuese
Libri shoku im më I mirë Më thonin dikur: lexo librat e shkollës, lexo se do të të duhen…...
shkolla
Lloji: Ese argumentuese
Shkolla Eshte ajo shtepi, qe gjithmon tjep dituri Eshte nje emer natyror eshte emri SHKOLLE. ...
Libri apo interneti...
Lloji: Ese argumentuese
mijera mendimesh, te vazhdosh te shpresosh per nje te ardhme me te pasur me fjale magjike, me mendim...
Prometeu heroi i ve...
Lloji: Ese argumentuese
Beheni vete mos prisni nga une tua tregoj un e ju ta beni n fletore e car do mesoni keshtu ..bejini ...
Adoleshenca
Lloji: Ese argumentuese
Femije apo e rritur? kjo eshte pyetja we me ka munduar gjithmone e nuk kam ditur to kthej pergjigje....
A ka donkishotizëm...
Lloji: Ese argumentuese
Diskriminimi
Lloji: Ese argumentuese
Sot do të flas për një fenomen të cilit ia kemi hapur dyert dhe e kemi lejuar të jetojë me ne ...
Topit
Lloji: Ese argumentuese
Topit I bukur ...
Ese argumentuese
Lloji: Ese argumentuese
Qe ne kohet e para,femra konsiderohej gjithmone ne thundren e mashkullit.Kjo per arsye se ishte shoq...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 3 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.