“Gjakmarrja” problem,pengese e shoqerise tone.Ajo eshte nje fenomen mjaft I perhapur po aq shume sa edhe I perfolur,sidomos ne zonat e veriut.Shume studime jane realizuar lidhur me kete qeshtje,shume analiza e statistika jane referuar megjithate akoma nuk jane ofruar shume alternative per t’I dhene zgjidhje kesaj plage shumevjecare te shoqerise.Gjakmarrja eshte nje fenomen tipik,I shoqerive ku ligji nuk ka force,ose shteti nuk e quan pergjegjesi te veten per te shuar konflikte te tilla.Jo vetem pasiviteti I organizmave shteterore ka kontribuar ne jetegjatesine e saj,por edhe mosndergjegjesimi I shoqerise,sidomos zonat e veriut,qe ligjet e vjetra kanunore jane vetem mbetje te pavlefshme ten je mentaliteti shekullor.,Kanuni eshte ai qe I jep jete gjakmarrjes.Ai eshte mjaft I perfolur,iu rrepte,I eger.Akoma nuk eshte gjetur nje rrugedalje per te kapercyer kete tmerr,drame qe po mban peng mijera njerez,e mijera femije te cilet jo vetem nuk kane mundesi per tu shkolluar por edhe do te mbesin me pasoja te renda psikologjike.Ajo po perhapet si gjaku neper vena,dhe po shkakton deme dita dites.Ndonjehere mendojme se sa e bukur do te ishte ujeta me paqe,hare,lumturi.Por kjo s’do te ishte e mundur pasi buzeqeshja e botes po shuhet e po sundon ky fenomen I rende.Por pse s’mund ta largojme kete nga shoqeria jone????apo..ndoshta shoqeria jone po I lejon keto gjera te ndodhin pa u perpjekur te ndryshoje asgje..
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Emri:
Lola
Email:
lolita@gmail.com
Komenti:
srz e ke ti 😂😂😂 Esht nje ese nga : edaeda@gmail.com per gjakmarrjen superrr
Emri:
qanie hasbie qemale
Email:
qani.qanie@smirushja.com
Komenti:
oooo SHYQYR na shpetove...fiks me ket tem i km det e shtepise!!!!!!hahahaha cik si palidhje po skgj...do e mar 5-sen!!!!
Emri:
hasbi hasbiu
Email:
hasbi@hasbiu.com
Komenti:
ooo sa mire edhe une!!!!!hhahahaha
Emri:
ana
Email:
ana@lisi.com
Komenti:
ti qenke nje e marr si nuk rta gjen shoqen askund si tadhesh me dicka si asht me te vertt serioze
Emri:
?
Email:
?@gmail.com
Komenti:
ik moj ca eshte kjo, as ese nuk mund te quhet,pffff kur nuk di te besh ese mos e posto ne net oki zemra?????? njeri pa lidhje