Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2019-05-31 20:20:31
Shikime: 4320
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 1

Titulli: Vetmia

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Vetmia
Autori: Shqiponja
Shkolla: Ndre Mjeda
Klasa: 9
Qyteti: Shkoder
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Bashkangjitur me rri gjithe diten pas,pa pas ndarje nga un asnjehere e mjera vetmia.Si qyqmane rri qyqohet dhe perpin cdo gje tek un me dit te tera pa pas ndarje asnjehere serish.Mundohem ta zbraps sa te marr pak fryme por sa mbushem me fryme dhe behem gati ta nxjerr me perplaset serishmi ne fytyre duke mos lene te duket aspak nje e zgerdhire e rradhes.
Me ndjek nga pas kudo sa trembem te kthej koken pas se mos e shoh,por kot ajo serish eshte aty.Shoh rreth e qark dhe nuk gjendet askush ta largoje ate,e ajo nga ky fakt merr shkas dhe sa vjen e zgjerohet e krekosur duke u mburrur qe si bera dot balle serish.
Vetmia kembekryq ulur ne cdo skaj te jetes sime,kudo gjindem,kudo gjindet,si ta zhduk se di.
Kam nevoj per pak jete ,serish trembem te rifilloj te mbushem me fryme,ajo prap do jete aty.....



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Shqiponja - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Vetmia/6878


Vepra te ngjashme
Gruaja ze nje rol t...
Lloji: Ese argumentuese
Gruaja ze nje rol te rendesishem ne ditet e sotme ne shoqeri.Nese kthehemi prapa ne kohe, do te shoh...
Gjera te vogla, por...
Lloji: Ese argumentuese
A mund ta ndryshoj une boten,hapsiren dhe njerezit me te cilet jetoj dhe nderveproj cdo moment ...
Perdorimi i interne...
Lloji: Ese argumentuese
Kush nuk e ka perdorur internetin si burim per te bere detyrat e shtepise? Normalisht eshte nje avan...
Racizmi
Lloji: Ese argumentuese
Racizmi është besimi në superioritetin e një race mbi tjetrën, e cila shpesh rezulton në diskr...
100 vjetori i pavar...
Lloji: Ese argumentuese
Kete 28 nendor shqipetaret festojne 100 vjetorin e pavaresise. Sa sakrifica e sa perkushtim per atdh...
Portretet e Migjeni...
Lloji: Ese argumentuese
Migjeni eshte quajtur poeti i mjerimit. Nepermjet veprave te tij ai shpreh revolten e tij per skamje...
"Bashkeudhetaret e ...
Lloji: Ese argumentuese
"Bashkeudhetaret e rruges sone!" Ne vijme ne jete me te qarat e nje femije qe kerkon nje strehe pr...
Mesuesja
Lloji: Ese argumentuese
Mesuesja eshte nje fenomen qe njihet nga gjith bota .Eshte ajo qe kerkon nje te ardhme te lumtur tek...
Pranvera
Lloji: Ese argumentuese
Ç'është pranvera?Pranvera është stina mëe bukur e vitit....Njerëzit mbushen me hare dhe fillo...
Dhuna ne shoqerine ...
Lloji: Ese argumentuese
Sapo lindim ne behemi pjese e nje trungu shoqeror te quajtur familje. Por pjese e kesaj familje nuk...
miqsi apo dashuri
Lloji: Ese argumentuese
Te kesh shok apo te dashur kjo eshte ceshtja, I dashuri eshte nje person qe ti e don me gjith shpir...
Ema Bovari ese argu...
Lloji: Ese argumentuese
Ema Bovari nje viktime e realitetit te hidhur dhe te pameshirshem, nje femer enderrimtare dhe plot d...


Komentet e fundit!

Emri: reebt lale
Email: namallengjeve@krin.fre
Komenti: shum bkr tqr
  Pergjigju

Emri: asd
Email: asd@asd.asd
Komenti: asd
  Pergjigju

Emri: STEFAN CVAJG
Email: mathieutyou504@gmail.com
Komenti: BUKUR.
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 3 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.