Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6642
Data e postimit: 2018-12-20 19:59:17
Shikime: 6827
Raporto

Likes: 8 Dislikes: 2

Titulli: Absurdi

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Pse shkrimtaret e shek. XX kane shkruar aq shume per absurdin.
Autori: Artion Brahimi
Shkolla: Gjimnazi Fushe-Arrez
Klasa: XIIB
Qyteti: Fushe-Arrez
E-mail: artionbrahimi@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Absurdi verehet se eshte pjese e shume veprave te shkrimtareve te ketij shekulli. Mendohet se perdorimi i absurdit eshte i nevojshem per konditat apo kushtet ne te cilen gjendej shoqeria e asaj kohe.
Po te analizojme shoqerine e ketij shekulli verejme perbuzje ndaj ekzistences se vete njeriut dhe kjo vjen si pasoje e autoriteti shtypes i drejtuar nga llumi i nje aristokracie te ardhur direkt nga pas lufta. Shoqeria e kesaj periudhe po vuante nga te gjitha anet, po vuante nga lufta, mungesa e ushqimit, diktaturat, mungesa e fjales dhe lirise. Te gjithe keto gjera sherbejne si katalizator i formimit te nje rryme e cila ka per baze te trajtoje ekzistencializmin absurd te njeriut.
Ky lloj absurdi u levrua nga shume shkrimtare , nder te cilet mund te permendim Kafken,Kamyne dhe Sartrin. Te tre ishin njekohesisht edhe filozofe, gje qe ndikoi dhe ne menyren e tyre te te shkruarit duke u dhene veprave te tyre nje thellesi mendimi. Secili prej ketyre perfaqesuesve te njohur te absurditetit te gjithe vepat e tyre e kane lidhur me pasojat dhe ndryshimet qe kishte pesuar shoqeria e ketij shekulli nga zhvillimet teknologjike por edhe nga lufterat e njepasnjeshme.
Keta shkrimtare perdoren absurdin si nje menyre per te thene se shoqeria po degradonte. Gjithashtu po vinin ne dukje konfliktin qe ekzistonte mes universit dhe mendjes njerezore
Ekziston një fakt i pakundërshtueshëm, që duket plotësisht i moralshëm, se njeriu është gjithmonë viktimë e të vërtetave të veta. Me t’i njohur, ai nuk mund të shkëputet prej tyre. Ky është një lloj haraçi që duhet të paguajë. Një njeri kur e pranon me ndërgjegje absurdin, lidhet me të përgjithmonë. Një njeri i pashpresë dhe i ndërgjegjshëm për këtë gjë, nuk i përket më së ardhmes. Kjo është e natyrshme. Por është gjithashtu normale që të përpiqet për tu shkëputur nga universi që e ka krijuar. 
Absurdi ne vetvete, jeton brenda cdo njeriu, behet nje me te. Personat real qe e shohin boten me paftyresine e saj, me imoralitetin dhe padrejtesine qe ka jane pikerisht vuajtesit e absurdit. Shohin ate qe masa nuk arrin ta shohe dot dhe zhytet ne zullumin dhe erresiren e botes. Ata jane te vetmit qe arrijn te jetojne pertej hekurave te shoqerise dhe krijojne hekura mbrojtes vetvetes .
Sqarimi dhe kuptimi I absurdit eshte nje labirinth I pafund ne te cilin humbet dhe zhytesh ne paqartesine e mendimeve, ndonese te pakuptueshme eshte nje pjese e pandashme ne te pavetedijshmen e secilit prej nesh. Eksplorimi I saj eshte sa emocionuese dhe tunduese ne te njejten kohe per vete faktin qe nisesh ne nje rrugetim drejt te panjohures.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Artion Brahimi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Absurdi/6642


Vepra te ngjashme
Jeta dhe Vdekja
Lloji: Ese argumentuese
Jeta: Une dua ta nisi pikerisht nga çifti sepse prej tyre jeta e merr kuptimin. Te gjithe ne vijme...
Vesi,nje semundje e...
Lloji: Ese shpjeguese
Te pasurit nje ves do te thote te kesh nje te mete te madhe,te cilen eshte thuajse e pamundur ta ele...
Sakrifica
Lloji: Ese shpjeguese
Njerëzit,ashtu si të gjitha gjallesat e tjera,lindin të lira,pa kufizime morale ose ekonomike.Ajo...
shoqeria ime
Lloji: Ese argumentuese
cdo secili nga ne gjen ne jete shoqerine e tij.shoqeria eshte baza kryesore mbas familjes .ka raste...
ʹʹBota eshte nje ...
Lloji: Ese argumentuese
Bota eshte hapesira e pafundme ku ne lindim,jetojme,vdesim. Cdo njeri e shikon boten me nje sy tjet...
Dhuna ne shoqerine ...
Lloji: Ese argumentuese
Sapo lindim ne behemi pjese e nje trungu shoqeror te quajtur familje. Por pjese e kesaj familje nuk...
Nje bote pa ligje
Lloji: Ese pershkruese
Ligji eshte nje koncept sa abstrakt dhe i prekshem. Eshte ligji ai i cili drejton menyren si ne jeto...
Gruaja ze nje rol t...
Lloji: Ese argumentuese
Gruaja ze nje rol te rendesishem ne ditet e sotme ne shoqeri.Nese kthehemi prapa ne kohe, do te shoh...
Portretet e Migjeni...
Lloji: Ese argumentuese
Migjeni eshte quajtur poeti i mjerimit. Nepermjet veprave te tij ai shpreh revolten e tij per skamje...
Shoqeria jone e ver...
Lloji: Ese argumentuese
Cdo njeri mund te kete nje shoqeri por sa prej nesh e dine nese kjo shoqeri eshte e vertet apo e rre...
Friendship
Lloji: Hartim
FRIENDSHIP E KEMI DEGJUAR SHPESHE HERE NE TV INTERNET INSTAGRAM DHE SHUME RRJETE TE TJERA SOCOALE,...
Kura e lirise-Dashu...
Lloji: Ese shpjeguese
Sipas nje perfukizimi sociologjik liria ime mbaron aty ku fillon liria e tjetrit. Jam shume dakort m...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.