Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6260
Data e postimit: 2018-02-20 18:14:47
Shikime: 6834
Raporto

Likes: 6 Dislikes: 1

Titulli: Edukimi moral dhe sfidat e kohes

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Artikull-Edukimi moral dhe sfidat e kohes
Autori: Leoo
Shkolla: Xhelal Shtufi
Klasa: IXB
Qyteti: Durres
E-mail: pajaleo10@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me


Problemet e edukates dhe ceshtjet e procesit te edukimit ne shoqerine tone jane bere me te paqarta dhe me te veshtira se kurre me pare .Kjo eshte nje situate qe shfaqet ne shoqerine tone ,por eshte nje nga fenomenet shoqeruese globale te lidhura me natyren e shoqerise liberare dhe dukurite komplekse te postmodernitetit te saj .Duke pare me seriozitet realitetet ,ndryshimet te sjelljes se njeriut ,bindemi se nk mjafton te bejme konstatime te siperfaqesishme per situaten morale apo ti pershkruajme vetem linearisht "gjynahet" e njeriut te kohes moderne ,sepse tashme pas dy dekadave te perpjekjeve ,disfatave te shumta dhe sukseseve te pakya duhet te pranojme qe ato jane minimale ne raport me perpjekjet e sinqerta qe duhet te bejme per te gjetur rruget dhe faktoret qe mund te ndikojne ne permiresimin e situates morale te shoqerise sone .
Ne aksionin e gjere gjithperfshires kombetar ,ne perpjekjet per rregullimin moralte shoqerise ,besoj se na duhet te bejme ndryshime te thella konceptuale duke u larguar nga ekuacioni banal i vjeter i edukimit moral te shoqerise ,si kusht per rregullimin moral te individit.
Koha e sotme ,problemet e thella morale me natyre thelbesore ekzistenciale qe po perjeton shoqeria ,nuk na lejon te ecim me tej me besime te verbra ,konceptime idiote e gjykime morale naive ,as nga mendime sociale sociale dhe morale dogmatike qe tashme ne shoqerine shqiptare nuk kane asnje vlere she qe ne praktiken e punes per edukimin moral te njerezve nuk japin asnje efekt te vertete .
Koha kerkon te bindemi me shpejt dhe te mos humbasim neper qorrsokake qe jo vetem nuk te jep frute ,por edhe nuk te orienton askund .Ne vend te ketij besimi te verber te edukimit mendor te shoqerise ,te trasheguarnga e kaluara,ne duhet te ecim ne rrugen e duhur ,duke e kthyer moralin dhe edukimin moral ne ceshtje me shume personale te njeriut,mjet dhe menyre e natyrshme e rregullimit dhe adoptimit te sjelljes se duhur te njeriut be shoqerine tone .Ne kete kontekst me duket se ne betejen tone per edukimin moral te njeriutduhet me shpejtesi te largohemi nga besimi i vjeter ne fuqine normative te dogmave morale ,tu afrohemi koncepteve dhe praktikave me te mira te qyteterimit modern ,qe jane sprovus ne jeten moderne dhe qe kane pasur sukses jo vetem ne fushen e ndertimit te "moralit personal" te njeriut,por edhe ne permiresimin e statusit dhe kualiteteve morale te shoqerise .Ne kete kontekst besoj se duhen vleresuar disa koncepte dhe parime morale qe na ndihmojne per te arritur synimet tona ,per te permbushur qellimet edukative sociale dhe personale .Kjo do te thote qe duhet te njohim jeto perpjekje iluministe e morale bashke me praktikat e mira te shoqerive perendimore ,t'i veme ne aplikim me shume ne familje ,shkolle dhe kudo ku kemi mundesi te bejme edukimin moral te njeriut .Sipas mendimit tim ,mund dhe duhet te veme ne qender idete e reja per zevendesimin e " etikes " si kod dhe permbledhje e rregullave te deshiruara te moralit me ane te "copetimit "te saj ne rregulla sjellje per situata te vecanta ne dobi te njeriut .Duhet te mesojme nga teoria etike e shkelqyer e sociologut Ralf Dahrendorf ,i cili ka dhene formulen etike me te mire te mundshme ,shpetimtare per edukimin e njeriut modern ,bazuar ne gjetjen brilante te tezes ,sipas te ciles "pozicionet sociale " qe ze njeriu ne jete ,duhet ta detyrojne te "luaje rolet "qe duhet ,dhe te jete ne perputhje me to .
Ky lloj morali me natyre personale ben te mundur ndertimin e natyrshem edhe te sfondit moral te shoqerise .Ndaj me duket i sakte mendimi qe po qarkullon ne shoqerine bashkekohore ,qe ne vend te koncepteve te moralit impersonalizues ,moralit te vleresuar ne pergjithe si moral,shoqeror ,kombetar ,universal ,si rregulla shelljeje te pergjithshme dhe te perbashketa ,te krijojme bindje te reja ,bashke me konceptin dhe praktijen e vleresimit prioritar te ndertimit te moralit personal ,i cili i sherben njeriut si mjet per shfaqjen e natyres humane ,komportimit te natyrshem me grupet sociale.





Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Leoo - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Edukimi+moral+dhe+sfidat+e+kohes/6260


Vepra te ngjashme
Ji vetvetja
Lloji: Ese shpjeguese
Te jesh vetvetja do te thote te kesh besim ne veten tende,te sillesh ashtu sic e ndjen dhe te mos sh...
drejtesia
Lloji: Analize letrare
Ne fjalorin e gjuhes se sotme shqipe, fjala “drejtesi” perkufizohet: 1. Te qenit i drejte, cile...
Shkolla - Shoqeria ...
Lloji: Analize letrare
- Ne ankohemi per shkollen , por ne fakt aty kalojme vitet me te bukura te jetes tone , dhe kjo esht...
Miqesia
Lloji: Ese argumentuese
Miqesia eshte nje nga vlerat morale me themelore.Ne ditet e sotme ka njerez qe e cmojne miqesine por...
familja dhe ndikimi...
Lloji: Ese vleresuese
Cdo njeri lind, rritet dhe do vazhdoje te ece perpara ne jete, por per ta bere kete ai duhet te puno...
Veprimtaritë brend...
Lloji: Ese argumentuese
Aktivitetet brendashkollore me zgjedhje janë shumë të rëndësishme.Për to diskutohet vazhdimish...
KULTURA
Lloji: Ese shpjeguese
KULTURA eshte pjese e rendesishme e jetes sone. Pa te ne nuk mundemi te quhemi pjese e shoqerise pa ...
Dashuri mes 2 vetav...
Lloji: Hartim
Qe ta duam njeri tjetrin duhet te jemi te kujdesshem. - Te flasim fjale te mira njeri me tjetrin p....
Miqesia
Lloji: Ese argumentuese bindese
Qe me lindjen e njeriut ka lindur dhe nevoja te mos jete vetem.Per te mbijetuar atij I duhej te qend...
arsimi
Lloji: Ese informuese
dhe cdo dite pyes veten... cfare ndryshimi do te kishte ne bote nese nuk do te ekzistonte shkolla dh...
Gjakmarrja plage e ...
Lloji: Ese argumentuese
“Gjakmarrja” problem,pengese e shoqerise tone.Ajo eshte nje fenomen mjaft I perhapur po aq shume...
Shkolla
Lloji: Hartim
Shkolla eshte vendi te cilin e vizitoje çdo dite dhe vendi i cili me meson mua.Eshte vendi i mundes...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
9 + 10 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.