Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6731
Data e postimit: 2019-02-17 19:42:12
Shikime: 8643
Raporto

Likes: 7 Dislikes: 2

Titulli: Mekati me i madh

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Zgjidhni nje mekat, vendoseni ne njerin nga rrathet e ferrit dhe denimin vendosjani ju.
Autori: Atea Avdyli
Shkolla: Naim Frasheri
Klasa: X
Qyteti: Durres
E-mail: ateaavdyli@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ferri, vendi ku të gjithëve i vjen drejtësia që meritojnë për mëkatet që kanë bërë në jetë kur ishin të gjallë. Secili prej nesh, ka bërë një mëkat në jetën e tij, por gjithashtu për secilin prej nesh, një mëkat qëndron mbi të gjithë të tjerët dhe për mua ky mëkat është tradhtia.
Ky mëkat është më i rëndi. Nëse për çdo mëkat tjetër arrin të gjesh një arsye që të ndjesh sadopak mëshirë, për tradhtinë nuk arrin dot. Tradhtinë e gjejmë në shumë mënyra dhe secila prej tyre, të fal ndjesinë më të keqe. Tradhtia nuk fal vetëm ndjesinë e keqe, por fal edhe inatin, moskeqardhjen, agresivitetin, lëndimin e shumë të këqija me rradhë. Askush nga ne nuk dëshiron as ta mendojë t'iu ndodhë një tradhti, por e keqja është sepse janë zakonisht po këta njerëz, të cilët e bëjnë tradhtinë apo shumë mirë mund të jenë edhe shkaktarë të saj.
Nëse do të isha unë ajo që do të vendosja dënimet në ferr, tradhtinë do ta vendosja në skajin më të largët të ferrit. Do ta vendosja në skajin më me shumë vuajtje dhe nuk do të kisha aspak mëshirë. Vuajtja që do të jetonin në përtejbotë, përgjithmonë, do të ishte që kudo që shkelnin, preknin e rrinin, të ishte vetëm një i nxehtë përvëlues dhe t'iu shfaqeshin gjatë gjithë kohës vegime, sikur njerëzit e tyre më të dashur po i tradhtojnë në mënyrën më të keqe e në mënyrën që ata nuk do të kishin dashur kurrë.
Për mua, tradhtia është ky mëkat i pafalshëm dhe ky është dënimi që meritojnë. Vetëm vuajtje, në përjetësi, siç bënë të tjerët të vuajnë nga tradhtia e tyre e pështirë.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Atea Avdyli - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Mekati+me+i+madh/6731


Vepra te ngjashme
Mesuesit
Lloji: Tekst pershkrues
Arsimi konsiderohet si arma më e fuqishme e jetës për të fituar fitore dhe sukses. Kjo përgjegj...
Dëshpërim
Lloji: Hartim
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur ...
Nuk është gjithmo...
Lloji: Ese krahasuese
Drejtësia është rruga, e vërteta dhe jeta. Është personifikimi i të duhures që lind në haps...
Nje mik i vertete n...
Lloji: Ese argumentuese
Secili prej nesh ka shokë e shoqe. Marrëdhënia jonë me çdonjërin prej tyre është e ndryshme....
Komedia Hyjnore,
Lloji: Ese filozofike
A ka donkishotizëm...
Lloji: Ese argumentuese
Gjuha
Lloji: Fabul
Një herë e një kohë rronte një njeri shumë i zgjuar, por shumë i varfer. Për të fituar buke...
Liria e fjalës
Lloji: Analize letrare
Paragjykimi
Lloji: Ese filozofike
"Po i drejtë s'është syri i njeriut,që pa njohur mirë shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë...

Lloji: Ese argumentuese
"Shoqëri" e lehtë ta thuash por e vështirë për disa njerëz për tu mbajtur.Shoqërinë e mirë...
Miqët
Lloji: Ese argumentuese bindese
Miqtë luajnë një rol të rëndësishëm në jetën e një personi. Ata inkurajojnë kur njëri ë...
Moda eshte e rendes...
Lloji: Ese vleresuese
Moda është një një term I përdorur zakonisht për të përshkruar një stil veshjeje,I cili ë...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.