Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2018-05-10 17:04:13
Shikime: 46146
Raporto

Likes: 75 Dislikes: 25

Titulli: ese argumentuese.Perparesite dhe rreziqet e perdorimit te internetit

Lloji: Ese argumentuese
Tema: perparesite dhe rreziqet e perdorimit te internetit
Autori: Adela hushi
Shkolla: Shote Galica
Klasa: 11
Qyteti: kruje
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Teknologjia cdo dite edhe me shume po behet pjese e pandalshme e jeteve tona,duke i ndikuar ato.Avancimi teknologjik ka rritur perdorimin e saj ne mase,madje edhe nga femijet.Teknologjia ka perparesite e saj te zhvillimit te disa aftesive te njeriut.Te femijet nxit memorizimin dhe perqendrimin,ne rastin kur ka funksion pozitiv,per te sherbyer ne mesimdhenie.Sot,nga teknologjia,konsiderohen shqetesuese rrjetet sociale dhe lojerat kompjuterike.Nga njera ane, prinderit nuk duan qe kjo teknolgji e avancuar,qe ka perfshire te madh e te vogel,te marre kohen e femijes per t'u rritur ne menyre te natyrshme pa krijuar varesi dhe izolim social.Femijet kane prirje per t'i pranuar me shpejt mjetet teknologjike,pasi informacioni pamor qe perthithin eshte fillimisht manipulativ dhe bindes per zhvillimin e tyrd.Kujdesi prinderor duhet te shihet fillimisht te mospranimi i ketyre mjeteve,pasi ka rreziqe qe demtojne femijen si,perqendrimi i gjate ne figure,lodhja e syve e me pas demtimi i tyre.Femijet duke qene se jane gjithe kohes te perqendruar aty behen me pak shoqeror,agresiv,shmangie nga ushqimi,emitojne sjelljet e fituara nga lojerat etj.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Adela hushi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/ese+argumentuese.Perparesite+dhe+rreziqet+e+perdorimit+te+internetit/6407


Vepra te ngjashme
Jeta esht i vetmi l...
Lloji: Ese argumentuese
Jeta sado e komplikuar qe esht prap duhet jetuar dhe perballuar me sfidat e saj.Udhetimi i jetes edh...
HARRI POTER
Lloji: Ese argumentuese
Ishte nje e shtune plot me diell dhe kopshti zoologjik gelonte nga familjet.Te dera e hyrjes se Ders...
pylli i masakruar
Lloji: Ese argumentuese
Ne duhet ti mbrojme pyjet sepse ato na japin oksigjen,njerezit bejne shume gabim qe i presin pyjet p...
erdhi pranvera
Lloji: Ese argumentuese
Eshte pranvere.Dielli i ka shtrire rrezet ne te gjitha skajet e tokes.Degjohen hingellimat e kuajve ...
Ate dite kur...
Lloji: Ese argumentuese
Integrimi I Shqiperisë ne strukturat e Bashkimit Evropian eshte nje nga sfidat me te me...
Pabarazia gjinore
Lloji: Ese argumentuese
Burimi i kesaj qe thash eshte shoqeria eshte per te gjith per ta pare ate duhet te jesh i madh dhe b...
Diskriminimi
Lloji: Ese argumentuese
Sot do të flas për një fenomen të cilit ia kemi hapur dyert dhe e kemi lejuar të jetojë me ne ...
libri apo interneti
Lloji: Ese argumentuese
Te udhetosh mes qindra faqesh, te fantazosh mes mijera mendimesh, te vazhdosh te shpresosh per nje t...
Forca e retorikes n...
Lloji: Ese argumentuese
Forca e retorikes eshte shume e perdorur ne vepren e Sabri Godos . Ne kete veper autori na ben te ku...
Thënie të mencura
Lloji: Ese argumentuese
Burrëri është ta mbrojmë atdheun ! Ai që duron ,cdo herë fiton ! ...
Vera( Stinë)e ënd...
Lloji: Ese argumentuese
Kjo ese është për të gjithë ata persona të cilët ju pëlqen stina e verës por jo vetëm. M...
Paraja nuk blen gji...
Lloji: Ese argumentuese
Sot,në shoqërinë moderne kapitaliste jemi të rrethuar me modele që kanë në qendër të saj pa...


Komentet e fundit!

Emri: tani
Email: tani.kastrati@yahoo.com
Komenti: bukur
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 7 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.