Gjithmone dhe kudo qofshim, te mesuarit na ndjek gjate gjithe jetes. Te mesuarit e gjuheve te huaja eshte nje pervoje e vecante dhe perciell tek cdo arsimdashes nje kulture te re. Ato pasurojne dijet, te japin mundesine e te komunikuarit lehte me te tjeret dhe te ndjekesh studime ne vende te ndryshme. Por kjo s'do te thote te harrosh gjuhen, kulturen dhe identitetin e nenes, ajo perkundrazi te ploteson psikologjikisht dhe te kulturon ne cdo aspekt. Gjuha e nenes eshte shtylla me e e forte, ku ne mbeshtetemi dhe dalengadale ngjitemi ne majen e saj ...por pa harruar themelin, bazen e triumfit qe fituam duke mesuar gjuhen e huaj. Gjuha amtare eshte e paster dhe e pasur me vlerat e shumta te saj, ndaj ne jo vetem qe duhet t'i ruajme ato duke shkruar shqipe,duke lexuar shqipe e duke folur shqipe, por duhet edhe ti mbrojme nga ndikimet qe kane mbi te gjuhet e huaja. Gjuha shqipe ishte dhe eshte ajo qe na dha mundesine te ecim perpara, te njohim boten me ane te shkrimit dhe leximit. Eshte pikerishte gjuha e nenes, kjo e cila ka vlera absolute dhe nuk lekundet e as trembet perpara asgjeje. Detyra jone eshte t'i perciellim keto vlera nga njeri brez tek tjetri. Gjuha shqipe qe ne krijimet e saj eshte perballur me kohe te veshtire dhe ka qendruar nga puna e palodhur dhe sakrificat e shumta te shqiptareve dhe ne me te njejten menyre duhet ta ruajme ate. Per te njohur kulturen dhe te kaluaren historike te Shqiperise duhet te trashegojme ne radhe te pare gjuhen, kulturen me te cmuar e te vyer. Dhe te gjithe njerzit e kulturuar dine te ruajne vlerat e tyre dhe t'i shfaqin ato kur u kerkohet...edhe sot me shume se kurre gjuha jone ka nevoje te mbrohet nga ndikimet e gjuheve te huaja.Sigurisht qe te mesuarit eshte kulture, por jo te harruarit prejardhjen e vendit qe te ka gatuar me nje gjuhe, kulture dhe zakon.Nese nuk di gjuhen e nenes nuk ke me se te krenohesh. GJuha e nenes eshte flori te tjerat jane argjend.Ajo te jep indentitet te tjerat te japin kulture.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Ndotja e ujit
Lloji: Ese argumentuese
Prane brigjeve ne portet detare,ne afersi te qendrave ku banojne njerez,ujera te ndyra me Nate, ujer...
boten prapa desh ta...
Lloji: Ese argumentuese
Roman I shkruar nga Servantes per te vene ne loje prirjen e kalorsise se Spanjes si dukuri shoqerore...
Jeta dhe Vdekja
Lloji: Ese argumentuese
Jeta:
Une dua ta nisi pikerisht nga çifti sepse prej tyre jeta e merr kuptimin. Te gjithe ne vijme...
Familja
Lloji: Ese argumentuese
Familja
Shtepia eshte kudo nese ti je i rrethuar
me njerezit qe do,pavarsisht se sa e veshtire mu...
Sado e veshtire jet...
Lloji: Ese argumentuese
pavarsisht gjithckaje cdokush ne jeten e tij perballet me veshtiresi te shumta te cilat e bejn me ko...
ese argumentuese.Pe...
Lloji: Ese argumentuese
Teknologjia cdo dite edhe me shume po behet pjese e pandalshme e jeteve tona,duke i ndikuar ato.Avan...
Krenar qe jam shqip...
Lloji: Ese argumentuese
Per mua, te qenit shqiptar ma ploteson kuptimin e jetes. Krenaria ime shkelqen pse i perkas kesaj ra...
Deshire e varfer
Lloji: Ese argumentuese
Muzgu ka perqafuare edhe pjesen me te vogel te drites qe ka mbetur ne horizont.Neper rruget gjysme t...
Fuqia e fjalës
Lloji: Ese argumentuese
Fjalet jane njekohesisht edhe forca, edhe dobesia e njeriut. Nje grumbull pikash e vijash te perdred...
nena ime
Lloji: Ese argumentuese
Nena per mua eshte qenie me e mrekulluushme qe mund te ekzistoje ne planet.Ajo te meson gjerat eleme...
Perse me pelqen te ...
Lloji: Ese argumentuese
Jeta eshte si nje shtegtim ne kete bote ku jemi. Deri ne moshen 7vjecare jetojme nje jete pa shume p...
“Libri, shoku im...
Lloji: Ese argumentuese
Më thonin dikur: lexo librat e shkollës, lexo se do të të duhen…! Por unë nuk e kuptoja.
Un...
Komentet e fundit!
Emri:
frensis
Email:
frensis.pelivani@gmail.com
Komenti:
eseja jote ishte e mahniteshme,e punuar shume bukur dhe me stil ,faleminderit pasi me dhe nje ide shume te mire per detyre shtepie:
Emri:
kristiiiii
Email:
kristi@hotmail.com
Komenti:
Me pelqeu ideja ne te cilen ishe bazuar per shkrimin e kesaj eseje,por ne te njejten kohe edhe muk me pelqeu per vete faktin se menyra e formulimit te fjaleve nuk ishte shume mire
Emri:
elisa
Email:
elisa@hotmail.com
Komenti:
shume shume e bukur . Faleminderit ,me ke ndihmuar shume me kete poezi, pasi e kisha detyre shtepie.
te lumshin duart
Emri:
me
Email:
me@gmail.com
Komenti:
grisee grise se do te ho bota opaaaa ollga deshka dhender me politike ne biografi po nje dhender me politike ne biografi un sdo ta marr kurr...