Poeti e modelon vete jeten e vet sipas melodise se brendshme
Poezia eshte art i perdorimit te fjales ne te cilen kombinohen domethenia e fjales,tingulli dhe ritmi.Pra ne vetvete poezia eshte nje melodi zedhenese e keaqesise,lumturise,embelsise dhe harmonise intelektuale.Nga ana tjeter poeti eshte ai qe e ekzekuton kete melodi dhe qe ka lidhje gjaku me poezine.
Poezia eshte nje diell qe te ngroh shpirtin dhe te fal kenaqesi ne nje nivel artistik me te lartesuar se kenga,pasi kenga eshte thjeshte nje akorde qe krijohet vetem nga dy elemente vargjet dhe ritmi,kurse poezia perfshin ritmin,tingellimin e fjaleve,organizimin e tingujve,imazhin dhe temen.
Nje hyrje e gjate per nje poet me nje jete shume te shkurter por i cili arriti qe me vertetesine dhe fuqine e nje brezi te ishte ne hyrje te faqes se historise sone.Nder keta poete eshte i madhi MIGJEN.
Migjeni,nje fryme e forte kritike ndaj realiteti shoqeror,ishte i pari dhe me i suksesshmi qe shkroi qe dy realitete dhe mentalitete te ndryshme lindjes dhe perendimit.Ishte i vetmi qe i kendoi realisht deri ne detaje "mjerimit", i cili mohoi ndergjegjen e poshteruar dhe luftoi per te zgjuar njerzit nga dhimbja dhe kete e shpreh ne krijimtarine e tij te perligjur,krenare duke krijuar keshtu simbolin e nje njeriu te ri dhe ne kerkim.
Migjeni,nje rreze qe tentoi te devijonte nga fryma e lavdise dhe humanizmit te figures njerezore shqiptare.Te gjitha keto shpalosen ne vecanti ne poezine e njohur "RECITAL I MALSORIT",ku ai ngrihet duke shprehur nevojen per veprim dhe vetedijen per pamundesi.Ne kete poezi kemi antiteza te fuqishme,kontraste por qe ndodhin ne mendjen e tij.Gjithcka fillon me nje grusht te forte qe do te kundershtoje realitetin por qe s'tundet kurre sic shprehet ne vergjet:
"Ah si nuk kam nji grusht t'fort
t'i bi mu n'zemer malit qe z'bezan
Ta shoh si dridhet nga grushti i paligjshem"
Megjithate ai gjen force e ngrihet me nje thirrje per kerkimin e nje jete plot hare e c'eshte me e rendesishmja plot liri.
"Une lugat si hij e trazume
trashegimtar i vuajtjes dhe durimit
endem mbi bark te malit me ujen e zgjueme
dhe me klithma te pakenaquna t'instiktit"
Nepermjet ketyre figurave Migjeni na jep tablone e nje malesori.
Ky ishte i madhi Migjen qe synonte mposhtjen e mentaliteteve,zakoneve qe ekzistonin dhe konstaton e ironizon therazi.
Edhe pse u shua sipas nje shprehjeje te huaj "POETI LIND ATEHERE KUR AI VDES" dhe kjo i shkon per shtat Migjenit i cili vdiq per cdo varg e per cdo fjale qe shkroi.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
SARA TAHIRAJ - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/ese+argumentuese/3312
Vepra te ngjashme
shkolla vend i shen...
Lloji: Ese argumentuese
shkollimi eshte nder qellimet me te rendesishme ne jeten e qdo njeriu.
Per mua eshte pjesa me e mir...
gjakmarrja
Lloji: Ese argumentuese
per mua gjakmarrja eshte dicka shume absurde.ne kohet me perpara ne vendin tone e sidomos ne disa fs...
Fjala shemb muret
Lloji: Ese argumentuese
Kur lexoj kete titull me vjen ndermend shume mendime te urta : fjala vret me shume se plumbi ,Fjal...
i vogël kam qen
Lloji: Ese argumentuese
na ishte nje her ...por tani nuk eshte me . kush nuk eshte me - femijerija jon ka humbur , nuk e gje...
Jeta
Lloji: Ese argumentuese
Jeta është kopertinë e librit në të cilën bën pjesë jeta dhe vdekja.Ne çdo ditë përballem...
Cilësitë e shqipt...
Lloji: Ese argumentuese
Populli shqiptar është dalluar ndër vite për një trimëri të rrallë,kurajo dhe besnikëri.Me ...
"Prinderit"
Lloji: Ese argumentuese
Prinderit-jan ata te cilet na keshillojn per rrugen e drejt.Ndonjeher ata marrin vendime shum te ves...
Mirese erdhe dallen...
Lloji: Ese argumentuese
Dallendyshe e shkrete je lodhur nga udhetimi i gjate ti gjithmon ndjek rugen e djellit dhe se haron ...
Babi im
Lloji: Ese argumentuese
E dini se cili eshte idhulli im?!Nuk eshte as nje aktor,as nje kengetar,as nje sportist....Eshte ai ...
Legjenda Nder Vite
Lloji: Ese argumentuese
Dikur njerezit nuk dinin te flisnin apo te shkruanin. Ata shpreheshin me vizatime e figura ne mur. M...
Perrall valeve te j...
Lloji: Ese argumentuese
kam deshir ta gjejj kete liber sa me shpejttt perrall valeve te jetes...
Suksesi
Lloji: Ese argumentuese
Suksesi
Suksesi ne sy te cdokujt merre trajta te ndryshme, hije te ndryshme. Cdokush vjen me nje pe...
Emri:
era
Email:
era.lumi@yahoo.com
Komenti:
eshte shume e bukur.shpresoj te krijosh edhe ndonje per:'duhani tek adoleshentet','dhuna te femijet','perdorimi i celularit ne ciklin e ulet'-te lutem :*