Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 2258
Data e postimit: 2014-03-28 06:13:51
Shikime: 7721
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 0

Titulli: Bota e Ideve

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Bota e Ideve
Autori: Dorina.D
Shkolla: Art Institute of Philadelphia
Klasa: II Year
Qyteti: Philadelphia, PA
E-mail: dorina-pogradec@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me


Nuk sherbente per te qene nje vajze e vogel. Ne vend qe te luante ne rrugen prane shtepise; lexonte. Ne vend qe te kerkonte shoke dhe shoqe; nuk I donte. Historite e librave gjithmone ju duken me interesante se sa realiteti. I ofronin shume gjera qe asnjehere realiteti nuk ja dha. E verteta eshte se gjithmone ka qene ne konklift me realitetin.
Nese mundemi te krijojme histori kaq te bukura, atehere perse nuk jemi ne gjendje ti bejme ato te verteta?! Na krijojne frike idealet tona, prandaj dhe I burgosim ato neper libra dhe I varrosim ne histori. Apo si Don Kishoti karakterizohemi ndermjet realitetit dhe fantazise? Dhe rezulton qe gjithcka qe bota quan te vertete eshte vetem nje trillim, dhe gjithcka qe quan trillim ne te vertete eshte realiteti jone. Ndalo per nje cast dhe mendo…?! Cfare eshte me shume e vertete ? Ky realitet ku qenia njerezore eshte e detyruar te jetoje ne nje forme te tjetersuar, apo botet e librave ku shprehen qellimet tona? Idealet tona, enderrat dhe friket tona te verteta, ato c’ka ne te vertete ndjejme dhe kemi etje, liri, dashuri, barazi, bukuri, shprese…Ate c’ka ne jemi ne te vertete, konceptet, disa koncepte kaq perfekte, kaq te pamundura per tu besuar, dhe qe vendosem ti quanim trillime.
Dhe kete genjeshter te madhe e quajme realitet. Nje genjeshter kaq te vertete sa qe perfundojme duke e besuar.
Ndoshta ishin shume qellime per dicka kaq te brishte sic eshte qenia njerezore.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Dorina.D - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Bota+e+Ideve/2258


Vepra te ngjashme
"Trembem par a se t...
Lloji: Ese shpjeguese
shpeshhere jeta na ve para situatave te ndryshme te cilave duhet t'i japim nje zgjidhje por jo gjith...
E verteta dhe genje...
Lloji: Ese krahasuese
Keto dy gjera kaq te rendesishme, poe njekoesisht te kuunderta me njera-tjetren, perfaqesojne dy ane...
E verteta dhe genje...
Lloji: Ese krahasuese
Keto dy gjera kaq te rendesishme, poe njekoesisht te kuunderta me njera-tjetren, perfaqesojne dy ane...
Nje vend i quajtur ...
Lloji: Ese argumentuese
Oqeanet tkurren, shtrihen. Detet praktikisht nuk ekzistojne. Ajri nuk eshte vetem autostrada e zogjv...
Te jemi miq me njer...
Lloji: Leter
Miqesia,nje zemer qe rreh e jeton ne pafundesi.Ajo zemer rreh brenda dy trupave.Lind pyetja qka esht...
Miqesia
Lloji: Pershkrim
Gjate jetes sone te shkurter ne toke njohim shume njerez.Disa koha i fshin sikur te mos kishin qene ...
Per ty zemer
Lloji: Hartim
Per ty zemra ime… Nuk e di se cfare kam.Kudo qe shkoj djej nje boshllesh ne zemer.Me fal,nese t...
Vetem e verteta esh...
Lloji: Ese filozofike
Larguar kilometra larg pertej te zakonshmes,per tu perballur me nje realitet te deshiruar por te ves...
te jesh femije
Lloji: Ese pershkruese
Femijeria ime Femijeri eshte periudha me e bukur e jetes cilesohet si pranvera e shpirtit nje kujt...
Ema Bovari ese argu...
Lloji: Ese argumentuese
Ema Bovari nje viktime e realitetit te hidhur dhe te pameshirshem, nje femer enderrimtare dhe plot d...
dashuria e vertet...
Lloji: Ese pershkruese
kjo histori eshte per te gjithe qe kane prane nje mik qe ben gjithcka per te dhe ...
Ese "Temperaturat"
Lloji: Analize letrare
Gjate viteve te fundit ne Shqiperi jane rritur shume temeraturat. Vlerat me te larta te temperatures...


Komentet e fundit!

Emri: Yllka
Email: yllka-princessa@hotmail.com
Komenti: Ishte shumë e bukur unë pajtohem me ty....Reakiteti është vetëm tek librat
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 3 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.