Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 8227
Data e postimit: 2024-05-23 22:52:34
Shikime: 400
Raporto

Likes: 0 Dislikes: 0

Titulli: A mendoni se arsimi i një shoqërie në përgjithësi dhe i asaj shqiptare në veçanti,do të ndikojë domosdoshmërisht në zhvillimin e punës,karrierës apo suksesit?

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Arsimi
Autori: Erisa Janku
Shkolla: Petro Nini Luarasi
Klasa: 11
Qyteti: Tiranë
E-mail: erisajanku5@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Arsimimi,për mua është motorri i përparimit të një shoqërie.
Është baza e karrierës dhe suksesit,por patjetër që nuk i garantojnë totalisht ato,pasi të mos harrojmë që ka dhe elementë të tjerë që plotësojnë tablonë e suksesit.
Në përditshmëri,edhe njerëzit pa arsim(të lartë) japin kontributet e tyre në punën ku ndodhen,por a ka më shumë rëndësi sasia apo cilësia e ideve,drejt suksesit?
Si gjimnaziste që jam,e kam parë gjithnjë e më shumë të nevojshme te vetja arsimimin,jo vetëm për t’i ngjitur shkallët e një karriere të mirë më shpejt,por edhe për t’i bërë ballë vështirësive që do has,me njohuritë e mia.
Një shoqëri e arsimuar në Shqipëri,duke marrë parasysh se Shqipëria është disa hapa mbrapa,në krahasim me botën,kur vjen fjala tek zhvillimi,arsimi do të ishte shtylla kurrizore e përparimit në vendin tonë.Fjalët dhe mendimet e kësaj shoqërie do të ishin të goditura dhe do të peshonin më shumë.
A është e nevojshme t’u injektohet njerëzve se arsimi garanton suksesin tuaj?! Absolutisht jo!
Të mos lëmë pa përmendur se njeriu,për të dhënë më të mirën e tij,i nevojiten vullneti,dëshira e këmbëngulja,gjë të cilën librat nuk e kanë të shkruar.
Që të jemi realistë,suksesi është i sigurtë kur arsimimi “bashkëpunon” me vullnetin dhe atëherë asgjë nuk e ndal një shoqëri të kaq mirëarmatosur!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Erisa Janku - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/A+mendoni+se+arsimi+i+nj%C3%AB+shoq%C3%ABrie+n%C3%AB+p%C3%ABrgjith%C3%ABsi+dhe+i+asaj+shqiptare+n%C3%AB+ve%C3%A7anti%2Cdo+t%C3%AB+ndikoj%C3%AB+domosdoshm%C3%ABrisht+n%C3%AB+zhvillimin+e+pun%C3%ABs%2Ckarrier%C3%ABs+apo+suksesit%3F/8227


Vepra te ngjashme
Arsimimi
Lloji: Hartim
Këtë shkrim do ta filloj me një thënie të Nelson Mandelës me një fjali të thjeshtë që ka ...
Te studiosh jashtë...
Lloji: Ese argumentuese
Arsimimi është një mjet i nevojshëm i cili të hap dyert e të ardhmes.Është mjaft e rëndësi...

Lloji: Ese argumentuese
"Shoqëri" e lehtë ta thuash por e vështirë për disa njerëz për tu mbajtur.Shoqërinë e mirë...
Mesuesi
Lloji: Ese vleresuese
Një mësues është dhuratë e çmuar nga Perëndia për ne. Një mësues është si një Perëndi ...
Miqësia
Lloji: Ese vleresuese
Liria e fjalës
Lloji: Analize letrare
Te jetojme se bashk...
Lloji: Ese filozofike
Të gjithë njerzit lindin te lirë dhe të barabartë me dinjitet e më të drejta .Ata kanë arsye...
Nena
Lloji: Ese pershkruese
Nëna ! Vetëm fjala “NËNË” të mbush me një pozitivitet që nuk mund ta shpjego...
A ka donkishotizëm...
Lloji: Ese argumentuese
Arsimi
Lloji: Hartim
Arsimi është shtylla kryesore e një vendi, e një kombi të tërë. Pa arsim edhe vetë kombi ...
Ese: Dija eshte pus...
Lloji: Ese argumentuese
Kryerja e gjërave të duhura, në kohën e duhur dhe mënyrën e duhur, prodhon rezultatet e duhura...
Kush jam unë?
Lloji: Poezi personale



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.