Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2019-02-19 17:09:51
Shikime: 7427
Raporto

Likes: 5 Dislikes: 0

Titulli: kujtimet

Lloji: Ese argumentuese
Tema: cfare jane kujtimet
Autori: samanta kaba
Shkolla: Demir Gashi
Klasa: 9d
Qyteti: peshkopi
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Kujtimet jane ngjarje qe te kane ndodhur gjate nje periudhe te jetes . Ato mund te na kene ndodhur ne raste te mira apo dhe ne ato te keqija . Edhe pse nje pjese te madhe te jetes e kam kaluar vetem me kujtime te mira . Sepse mendoj se ne qofte se ke nje familje qe te fal dashuri dhe lumturi aty mund te kalosh vetem caste te bukura . Kujtimet tek une ndikojne pozitivisht sepse me bejne te kujtoje nga gabimet . Une ndihem mire kur mendoj se sa kujtime te bukura kam kaluar me te afermit e mi.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     samanta kaba - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/kujtimet/6739


Vepra te ngjashme
Je ti
Lloji: Ese argumentuese
J͟E͟ T͟I͟ E thjeshtë nganjëherë mendoj që vitet ende skanè kaluar, jemi prap ne tè njejti...
kosova dhe shqiperi...
Lloji: Ese argumentuese
Bashkimi i Kosoves me Shqiperine eshte endrra e te gjithe Shqipetareve kudo ku ndodhen, por esh...
Jeta
Lloji: Ese argumentuese
Nje grimce pluhuri fshihet ne kornizat prej balte ten je pikture te fshehur ne dhomen e kujtimeve sh...
erdhi pranvera
Lloji: Ese argumentuese
Eshte pranvere.Dielli i ka shtrire rrezet ne te gjitha skajet e tokes.Degjohen hingellimat e kuajve ...
Deshmoret e atdheut...
Lloji: Ese argumentuese
Perseri erdhi 5 Maji . A e di cfare rendesie ka kjo dite? Mendoj se e di, por po ta them serish ,es...
28 Nentori
Lloji: Ese argumentuese
Kjo dite e bekuar dhe e shenuar per te gjith ne Shqiptaret.Kjo dite eshte dhe mbetet simbol i bashki...
XXXXXXXXXX
Lloji: Ese argumentuese
Qe ne kohet e para,femra konsiderohej gjithmone ne thundren e mashkullit.Kjo per arsye se ishte shoq...
mjedisi dhe jeta jo...
Lloji: Ese argumentuese
E keni parasysh kur shume kohe me pare shikonit nje mjedis te gjelber e plot jete,dhe me pas nje shk...
Dhimbje dhe liri
Lloji: Ese argumentuese
Qfardo qe kemi perjetuar ka qen e dhimbshme,por kjo dhimbje beri qe sot fjala pavarsi te mbizotroj n...

Lloji: Ese argumentuese
Nëse shpesh ankohemi duke thënë se jemi të pafat gabohemi. Fati nuk është një rastësi që du...
Vetvetja
Lloji: Ese argumentuese
Une jam 14 vjecar i quajtur Iljas Pemaj. Banoj ne rrugen ''Tonin Harapi''.Jam ne shkollen Niket Dard...
Aktualizimi i Helen...
Lloji: Ese argumentuese
Paragrafi 1: Fuqia dhe pavarësia e femrave Në kohën e Helenës së Trojës, femrat konsiderohesh...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.