Kur permendim perrallat te gjitheve na shfaqen imazhet e femijerise,ne ato netet e rralla kur degjonim keto histori te treguara nga prinderit tone ne menyre qe te na argetonin neve.Ne u rritem ne kete monotoni ose rutine qe nuk donim qe te na mungonte asnje dite .Duke i perjetuar keto cdo nate e mos me teper per te thene se u bene pjese e jetes tone feminore.Te gjithe te rriturit kane perdorur pothuajse te njejten formule per te qetesuar femijet ne monete tensionuara,ato kane gjetur mbeshtetje tek perrallat duke u bere nje nga argetimet me te medha femijore.Kur ishim me te vegjel,secili nga ne ka enderruar per nje personazh ne ato perrallat e shumta qe kemi degjuar ose te gjith ne kemi pasur perrallen ton te preferuar qe nuk lodheshim duke e degjuar per te disaten here e ndoshta kjo eshte nje nga gjerat me te bukura . Perrallat mund te mos kene kohezgjatjen e dmadhe tek nje individ,pasi ajo perjetohet vetem ne moshe te vogel ,por per aq ohe sa jane te besueshme jane dhe shume te bukura dhe ashtu sic enderron secili nga ne me nje fund te lumtur .......
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Emri:
.........
Email:
kleahasa@yahoo.com
Komenti:
kjo ese ishte nder me te bukurat qe kam lexuar ne kete faqe pra per kete teme.
nga kjo ese mora nje good mark .
hahahhahah
Emri:
g
Email:
ggg_fff@hotmial.com
Komenti:
omggg bene shaka ti me keto gjera te shpifuraaaaaa je munudar por te ka dal e kote zemer te keshiloj te messosh kjo nuk eshte faqe e kote ashtu siq je tii..../