Libri eshte nje nga psurite me te qmuara ne jete ,per ate qe e meson por dhe anasjelltas .Tani libri peer ata qe s'e mesojne eshte nje miister qe duhet njohur Sigurisht ... Un librin e quaj ''Plotesimin E figures Te Nje individi'' Duke Mesuar Librin mund Te Arrijme Ne piken qe zgjedhim Degen Per te cilen do studjojme Pra ku te pasqyrojme dijet qe kemi marreme vullnetin per te mesuar ... me pak fjal te jesh njeri i kompletuar me veten dhe te tjeret !.. Por ka edhe nga Ata moshatrtet e mi qe perpiqen te kalojne kohen qe kalon shum shpejt ,por koha do tu a tregojne kur ato te perballen me veshtiresite e kesaj jete !.. Te marresh njohuri nga libri do te thote te jesh njeri i ditur ,pergjegjes dhe i afte per te kaluar cdo sfide te jetes !!...
Ne keto kohe ku jetojme ka vetem nje rruge per te mos humbur filin e jetes,ka vetem nje rruge per te pasur nje te ardhme , Ajo eshte rruga e dijes ....!!!!! Pra Degjoni mua ''' studioni librat sepse Do te kenni Nje te ardhme te lumtur ...
Me respekt Arlinda Duraku
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Linda - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/libri/2178
Vepra te ngjashme
Babi im
Lloji: Ese argumentuese
E dini se cili eshte idhulli im?!Nuk eshte as nje aktor,as nje kengetar,as nje sportist....Eshte ai ...
Life isn't shit
Lloji: Ese argumentuese
It's meee again people .Jo jo jeta nuk eshte shit jam gabuar hhaha.A din qysh mundesh me bo jeten to...
rracizmi
Lloji: Ese argumentuese
Shkrimtarja dhe aktivistja palestineze, Susan Abulhawa, këto ditë përmes një shkrimi, reagoi kun...
Cuperlina
Lloji: Ese argumentuese
Fshati im ishte i fundit mbi lum.Ai edhe boren bardhoshe i fundit e shkunde nga shpatullat.Une dhe ...
Dashuria
Lloji: Ese argumentuese
Nje vajze e re martohet ne moshen 15 vjecare mirpo nga kjo vin nje krijese e re nje vajze mirpo burr...
liria
Lloji: Ese argumentuese
Liria eshte fjala qe perkufizon kete ndjenje qe buron thelle nga zemra e qdo njeriu.Eshte ajo ndjenj...
ndotja e natyres dh...
Lloji: Ese argumentuese
Natyra eshte gjithcka ne kemi ajo eshte e brishte dhe demtohet lehte.Nje menyre e mbrojtjes se natyr...
twin Towers
Lloji: Ese argumentuese
21 shtator te vit 2001 ne NEW YORK ndhodhi nje fatkesi qyteti ishte krejt qet.Pas 2 minutash nje ...
Vlera e jetes njere...
Lloji: Ese argumentuese
Jeta njerëzore është me të vërtetë një dhuratë shumë e çmuar. Çdo moment i jetës njerëz...
ADOLESHENTI ESHTE S...
Lloji: Ese argumentuese
ADOLESHENTI ESHTE SHERBETOR I MOSHES, APO ESHTE ZOT I VETVETES??...
Adoleshenti eshte njeri. Pavare...
shendrites i nje er...
Lloji: Ese argumentuese
jam duke shkruar me tellesi te zemres,me thellesi te shpirtit jam duke e kujtuar jeten qe ma ofron t...
bota e femijeve dhe...
Lloji: Ese argumentuese
Nëse jetën do ta shihnim si një univers padyshim Dielli do të ishte fëmijëria. Nëse jeta do t...
Emri:
aaaaaaaaaaannnnnnnnnnnn
Email:
tgfkyifuui.high@ytgoy.gtvf
Komenti:
nice por sh gabime drejtshkrimore. nese do te vleresoja do te te veja 7-8 se ke bere sh gabime drejtshkrimore dhe nuk ke perdorur figura letrare