Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6031
Data e postimit: 2017-11-13 16:45:08
Shikime: 5549
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 3

Titulli: Duke ngjitur shkallet e dijes behem me i lire

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Duke ngjitur shkallet e dijes behem me i lire
Autori: Albi Pupa
Shkolla: Irfan Ngjeqari
Klasa: X
Qyteti: Berat
E-mail: albipupa@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Duke ngjitur shkallet e dijes behem me i lire
Nese ne e pranojme apo jo e verteta eshte qe te gjithe jemi pjese e nje pirmaide.Megjithate piramidat nuk jane si ato te Egjiptit te lashte ku shkallet ishin te pakalueshme.Piramidat jane si ato te Babilonise ku shkallet mund te kalohen.Me ane te fuqise se dijes i ngjisim keto shkalle dhe behemi me te lire ne cdo hap qe hedhim.
Shume njerez nuk e pranojne kete,as nuk preferojne ti ngjsin shkallet e , por preferojne ashensorin.Tani le ta barazojme dijen me suksesin.Nuk ka shkalle per suksesin!Ai ose ajo i/e cila do marri ashensorin ka per te rene ne nje erresire te pafundme te ngjashme me boten e Shinigameve.E kunderta ndodh me ate qe do ngjisi shkallet e dijes.Ai ka per tu ber me i lire pas cdo njohurie qe do marri nga historit epike dhe lirike , nga bazat matematike dhe njohurite astronomike.
Ajo cka ne duhet te dime eshte qe kemi tru dirte dhe jemi pjese e gjithesise.Kurre e shoqeris!Megjithate pa ngjitur shkallet jemi thjeshte disa njerucer.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Albi Pupa - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Duke+ngjitur+shkallet+e+dijes+behem+me+i+lire/6031


Vepra te ngjashme
Ne jeten time
Lloji: Poezi personale
Ne jeten time kam mesuar, Se jo gjithmone je fitimtar. Se ne kembe per te qendruar, Duhet te kesh...
Koha e lire
Lloji: Ese vleresuese
Koha e lire besoj qe eshte koha e njeriut me e mire . Ne duhet ta shfrytezojme ndonjehere ate , nga...
libri im
Lloji: Ese argumentuese
E dua librin Libri miku me i mire.Blloku qe mban hitori nga me te bukurat ku vjen casti qe qesh po...
mbreti dhe ushtaret...
Lloji: Anekdota
na ishte nje here nje mbret i cili donte te gjente se kush mund te ngjiste 100 kate me shkalle por p...
Fjalim Politik
Lloji: Ese argumentuese bindese
Jemi sot ketu, 100 vjet pas shpalljes se pavaresise. Deshira e te pareve tane per nje shtet te unifi...
tingulli i ziles se...
Lloji: Ese pershkruese
ora po shenonte edhe pak 09 : 35 , po degjoj hapat e zyshes qe zbret per ti rene ziles, po e degjoj....
"E lire"
Lloji: Poezi lirike
E lire nen driten e henes frymoj, Nje gonxhe te celur prek, Aromen e saj me endje ndjek. E lir...
Kura e lirise-Dashu...
Lloji: Ese shpjeguese
Sipas nje perfukizimi sociologjik liria ime mbaron aty ku fillon liria e tjetrit. Jam shume dakort m...
Fjalim
Lloji: Ese argumentuese bindese
Teksti: Jemi sot ketu, 100 vjet pas shpalljes se pavaresise. Deshira e te pareve tane per nje shte...
Dhuna
Lloji: Ese vleresuese
Perse jetojme? A lindim perfekt apo rritemi bashke me gabimet qe jeta te ben te perjetosh?Apo mos n...
dua te jem i lire t...
Lloji: Ese shpjeguese
te gjite jemi individe dhe duam te jemi te lire te flasim, shpesh kjo e drejte na cenohet dhe ndonje...
Gruaja ze nje rol t...
Lloji: Ese argumentuese
Gruaja ze nje rol te rendesishem ne ditet e sotme ne shoqeri.Nese kthehemi prapa ne kohe, do te shoh...


Komentet e fundit!

Emri: joni
Email: joni@hotmail.com
Komenti: fuck/fuck
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.