Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7030
Data e postimit: 2019-12-09 17:01:12
Shikime: 5196
Raporto

Likes: 5 Dislikes: 0

Titulli: dashuria ndaj femres

Lloji: Ese argumentuese
Tema: dashuria ndaj femres
Autori: Diellza Surdulli
Shkolla: Naim Frasheri
Klasa: 8A
Qyteti: Bujanoc
E-mail: diellzasurdulli@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

-Te jesh femer do te thote te te ndryshoje humori 7 mije here ne dite.Eshte keshtu sepse ajo e ndjen gjdo gje madje edhe ajrin.Mendo edhe kete qe gjithmone ka nje shkak per qdo gjendje emocionale te saj.Edhe nese te thote "skam gje",genjen.Pret qe ta pyesesh perseri qe ajo te qaje ne krahet e tu.Femer nuk eshte vetem nje lekure,eshte nje bote brenda qe pret ta zbulosh ti.Sigurisht,jo neseje aq i verber sa ta shohesh nga jashte.Ti gjykon qe ajo perdor kozmetike.Ama per ke i ben ato kjo?Per ty,gje qe ti se vlereson asnjehere.Femer eshte ti gjesh defektet e tua e te gjesh qdo lloj menyre te mundshme per ti fshehur.Nuk mund ti thuash kurre nje femre qe eshte e shemtuar.Kjo eshte idiotsi.Nese nuk te pelqen ty,do te jete dikush tjeter qe e adhuron.Femer do te thote te jesh xheloze deri ne fijen e flokut.Ty te duket qmenduri,por qfare te gjen sikur ti pergjigjesh pyetjeve te saj ne qdo kohe?Apo te vjen turp nga shoket qe femra jote te kerkon llogari?Bukur,po ti pse i kerkon asaj?Te kesh kontroll mbi nje femer nuk eshte krenari eshte mposhtje.Nuk mund ta ofendosh nje femer.Ti nuk e din se edhe nje fjale e thene ne shaka e siper,mbetet ne mendjen e saj per shume kohe.Nje femer nuk ben si delikate,ajo eshte.Ti per qfare je?-Qe ta mbash forte ne krahe dhe ta besh te ndihesh e sigurt.Femer do te thote te kesh nevoje per perkdhelje qdo sekonde.Me nje femer nuk duhet vetem te besh mardhenie,duhet te besh dashuri.Dhe asnjehere mos e bej nese ajo nuk eshte e sigurte qe ti e do,sepse nese ti e kerkon,nga dashuria do ta bejepa deshiren e saj.Vetem qe mos te humbasi ty.Asaj i dhemb edhe nje fjale,imagjino pastaj te tjerat.Femra qe kur eshte femije eshte nje nene,ndersa mashkulli behet baba ne momentin qe e merr femijen e tij ne krahe.Ndaj ajo eshte mesuar qe njerezit ti trajtoje si femijet e saj.Ashtu si te pyet nena jote "ku je,qfare ben" ashtu te pyet edhe e dashura jote.Kjo eshte sepse jo mendon per ty ndoshta edhe para vetes se saj.Ajo te do si shok,si vella,si te dashur,si burre dhe si gjdo gje tjeter.
Ndaj nese nje dite do te duash nje femer mendo per te gjitha keto!
Perndryshe,ler dike tjeter qe do ta beje ne vendin tend.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Diellza Surdulli - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/dashuria+ndaj+femres/7030


Vepra te ngjashme
Dora qe tund djepin...
Lloji: Ese argumentuese
"Te edukosh nje burre do te thote te edukosh nje familje ,te edukosh nje grua do te thote ke edukuar...
une dhe seksualitet...
Lloji: Ese argumentuese
Tema : Une dhe seksualiteti im Te jesh femer eshte te jesh ‘’gjithcka’’ nj...
E denuar sepse jam ...
Lloji: Ese argumentuese
E denuar sepse jam femer,e denuar qe nga barku i nenes,i dashur baba ti qe me martove pa deshiren ti...
Femra endrra pa te ...
Lloji: Ese filozofike
Femra endrra pa te cilen jeta do dukej e zbehte Femra ,nje qenie e brishte,...
Kushtuar vetes time...
Lloji: Leter
E dashur vetja ime gezuar festen . Ti e di shume mire se femra eshte si diamanti , mos e ler vezull...
dhuna ndaj femres
Lloji: Ese pershkruese
sic e dime dhuna ndaj femres eshte masivisht e perhapur .por si ta ndalojme kete fenomen , dhe pse d...
Nje femer
Lloji: Fjale te urta
Nje femer Kurr mos e bej Nje femer per Te qajt Se nje dit do Te kthehet Edhe ty...
Nderi i nje femre
Lloji: Analize letrare
Mire se erdhe femer...Se di ne c'moshe je, apo ne c'themele e ke ndertuar ti "statusin" tend, por po...
Nena
Lloji: Ese argumentuese
Nena!!! Ti je e vetmja qe ke duruar te qaren time ne mes te nates dhe ke sakrifikuar oret e gju...
Per ty zemer
Lloji: Hartim
Per ty zemra ime… Nuk e di se cfare kam.Kudo qe shkoj djej nje boshllesh ne zemer.Me fal,nese t...
Dhuna
Lloji: Ese vleresuese
“DHUNA” nje term shume I frikshem ,ama shume!Hajde me qorto,hajde me bertit,hajde me godit,hajde...
dhuna ndaj femres
Lloji: Hartim
Çdo femër rritet nga prindëerit e saj me ndjenjën e dashurisë dhe të tolerancës.Mirëpo vjen ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
5 + 6 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.