Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7149
Data e postimit: 2020-03-04 19:50:25
Shikime: 12698
Raporto

Likes: 15 Dislikes: 3

Titulli: Fatin e kemi vetë në dorë,apo është i paracaktuar ?

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Fati ynë
Autori: Kevin Çika
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: 11 G
Qyteti: Kukës
E-mail: kejvin.cika@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Njerëzit janë mjaft të ndryshëm me njëri-tjetrin duke u bazuar në pikëpamje.Ai e shikon botën dhe jetën në perspektiva të ndryshme.E njëjta gjë mund të thuhet nëse fatin tonë e shkruajmë vetë,apo është i paracaktuar nga një vullnet hyjnor.Që kur ne lindim dhe rritemi,qëllimi ynë kryesor është që ne të jemi të lumtur dhe të sukseshëm në jetë.Ne japim më të mirën tonë dhe punojmë me mish e me shpirt.Sepse suksesi nuk vjen menjëherë,ashtu siç Roma nuk u ndërtua për një ditë.Ky është dhe “burimi “ i vërtetë i lumturisë.Megjithatë,edhe fati luan rolin e tij në “historinë” e jetës sonë,qoftë antagonist ose mbështetës.Fati nganjëherë mund të tregohet kapriçoz me ne,dhe na vë përballë sprovave gati-gati të pamundura.Dhe njeriut i ngelet në dorë që të vazhdojë këtë rrugë të mundimshme për lumturi dhe mirëqenie.Apo të dorëzohet njëherë e mirë.Dhe në të shumtën e rasteve njeriu ka arritur të dalë mbi fatin e keq dhe çdo sprove.Madje,ai ka dalë edhe më i fortë.Fati ,rrjedhimisht nuk është vendimtar në jetën tonë,është thjesht një sfidë.Ky argument thuhet edhe në librat e shenjtë si : Kurani apo Bibla.Fati është i paracaktuar që të jetë “ miku ose armiku” ynë .Për të na bërë kështu edhe më të aftë që të shkruajmë kapitujt e jetës sonë ashtu siç duhet.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Kevin Çika - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Fatin+e+kemi+vet%C3%AB+n%C3%AB+dor%C3%AB%2Capo+%C3%ABsht%C3%AB+i+paracaktuar+%3F/7149


Vepra te ngjashme
E vërteta e kësaj...
Lloji: Ese filozofike
Të gjithë të vërtetat kuptohen,por e vërteta e jetës është një enigmë e vërtetë.Është ...
Ne jemi ketu ne Tok...
Lloji: Ese filozofike
Sa herë kam qenë e mërzitur dhe i kam bërë vetjes një pyetje: “Pse jetoj unë?”, sa herë ...
Njeriu eshte farket...
Lloji: Ese filozofike
Shpesh, te gjithe ne ankohemi duke thene se jemi te paafte, por sigurisht qe gabohemi. Jo vetem une,...

Lloji: Ese shpjeguese
Vijmë në këtë botë te madhe si qenie shumë te vogla. Krejt të paditur, hedhim hapat ngadalë....
Vlera e jetes njere...
Lloji: Ese argumentuese
Jeta njerëzore është me të vërtetë një dhuratë shumë e çmuar. Çdo moment i jetës njerëz...
Dëshpërim
Lloji: Hartim
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur ...
”Te rrosh a te mo...
Lloji: Ese filozofike
Të rrosh a të mos rrosh…është një nga monologët më të famshëm e më të komentuar të le...
Mjedisi dhe ne.
Lloji: Ese argumentuese
Mjedisi përbën burimin themelorë për jetën në tokë.E megjithatë ,ai është rrezikuar dh...
Jeta
Lloji: Poezi personale
Jeta. Jeta është një ndjenjë,e pa përshkrueshme, jeta është një dit,që...
Ese: Përse na duhe...
Lloji: Analize letrare
Është viti i njëmbëdhjetë i shkollimit dhe shumë dije më presin përpara. Prindërit, mësues...
Lufta e njeriut pë...
Lloji: Ese argumentuese
Çdo qenie njerëzore,e rritur ose në hapat e para të jetës,ka të zhvilluar instiktin primitiv ...
Sikur te kisha edhe...
Lloji: Ese pershkruese
Ese “Sikur të kisha edhe unë një jetë…” Një jetë më ndryshe, me më shumë liri, paq...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
9 + 10 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.