Kuazimodo dhe Esmeralda, dy njerez te pafat, dy jetim te diskriminuar, dy shpirtra te paster por kaq ndryshe. Kuazimodo cilesohej nga njerezit si nje qenie jonjerezore, e pashpirt, si derguesi i djallit. Qe ne vegjeli ai eshte keqtrajtuar, goditur dhe shperfillur nga te gjithe. Esmeralda ishte ajo cigania e bukur endacake, pas se ciles te gjithe linin mendjen. Ajo ishte e brishte, e cilter, zemermire dhe shume e bukur. Turma e ka bere Kuazimodon bishe sepse e sheh si te tille, dhe Esmeralden e ka bere hyjni sepse ajo pasqyron vetem miresi.
Gjithkush te sheh si nje projeksion te asaj qe ti sheh ne shembellimin tend ne pasqyre. Esmeralda shihej si nje vajze e bukur dhe e dashur sepse ajo kishte vetbesim te plote ne vetvete, ndersa Kuazimodo shihej si nje bishe e pashpirt sepse te tille ai shihte vetveten.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Bazuar ne tingujt
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Duke folur e duke qeshur papritur pashe nje "zjarr ne qiell"... nje vetetime ne qiell. Filloi n...
dy profesiane
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
politika dhe shkrimtari jane krejt te kunderta me njera tjetren por qe te dyja trajtojne tema intere...
Pushimet ne Plazh A...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Dime qe secili prej nesh ka preferenca te ndryshme ne lidhje me perzgjedhjen e vendit ku do te kaloj...
kenget e milosaos d...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
haroldi eshte nje hero bajronin tipik romantik ai eshte me nje superioritet moral intelektual me zh...
Pushimet ne det dhe...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Dime qe tek secili prej nesh ekzistojne preferenca te ndryshme ne lidhje me perzgjedhjen e vendeve...
ai dhe une
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
ai pelqen futbollin une pelqej volejbollin.une pelqej motin e ngrohte ai pelqen motin e ftohte.ai p...
ueudewhh
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
yeuwhhhwhwh...
te jesh individuali...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Te jesh individualiste do te thote te krijosh nje bote larg te tjereve. Kjo ndodh per arsye se ka ng...
jul cezari
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
republikanet e udhehequr nga briti dhe kasi vrasin diktatorin e romes cezarin .me pas mark antoni dh...
Doktori dhe Psikolo...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Doktori dhe psikologu
Doktori dhe psikologu jane dy profesione te ndryshme ne emer por ne pun...
ai dhe une
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
ai ka gjithmone vape,unekam gjithmone ftohte.veres kur vertet ben shume nxehte,sben tjeter gje,vecse...
E Bukura dhe e Shem...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Koncepti I bukurise I perceptuar nga njerezimi dhe nga vete natyra e qenies se tij, eshte I lidhur...
Komentet e fundit!
Emri:
Oli
Email:
Qazimhaqif@yahoo.com
Komenti:
Shum bukur
Emri:
ela
Email:
elaela@gmail.com
Komenti:
Tash sapo ndrrova mendje per ket liber ..... liber me ropqir skam pare nonjehere...... qarteeeeeee......?????? : )))))))) shum shum shum qarte besojjjjjjjj..... apo jooooooo... : ))))))