Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6986
Data e postimit: 2019-11-06 16:48:17
Shikime: 3711
Raporto

Likes: 6 Dislikes: 0

Titulli: ai dhe une

Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Tema: ai dhe une
Autori: anonim
Shkolla: koco sotiri
Klasa: 9
Qyteti: pogradec
E-mail: gokhanalkan@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

ai ka gjithmone vape,unekam gjithmone ftohte.veres kur vertet ben shume nxehte,sben tjeter gje,vecse qahet se pelcet vape.irritohet nese sheh se ndonjehere ne mbremje une vesh golfin.ai flet rrjedhshem disa gjuhe une nuk flas mire asnjeren. ai,ne nje fare menyre,arrin te flase edhe gjuhet qe nuk i njeh.ai pelqen teatrin,pikturen dhe muziken.une as qe marr vesh nga muzika nuk ia them per pikture dhe teatri me merzit.dua dhe me pelqen vetem nje gje ne bote poezia.ai pelqen mezete dhe une shkoj me zor, me ndjenjen e pakendshme te detyres.ai pelqen udhetimet,qytetet e huaja e te panjohura,restorantet. une do te doja te rrija gjithmone ne shtepi,as qe do luaja vendit.atij i pelqejne perimet,qershite lengu i fresket i frutave.mua me pelqejne makaronat,gjella,te skuqurat,rrushi...



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     anonim - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+e+krahasim-kontrastit/ai+dhe+une/6986


Vepra te ngjashme
AI DHE UNE
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
AI KA GJITHMON VAPE ,UNE KAM GJITHNJE FTOHTE.VERES,KUR VERTET BEN SHUM NXEHTE ,SBEN GJE TJETER VECSE...
Me pelqen te ...
Lloji: Poezi personale
Me pelqen te behem flutur Mbi lule te qendroj Me pelqen te behem yll Udhen naten te ndricoj Me ...
shoqja ime
Lloji: Ese argumentuese bindese
Une kam nje shoqe shume te mire,por familja ime nuk e pelqen aspak ate.Ato nuk e njohin fare ate,pr...
gjuhet e huaja
Lloji: Ese argumentuese
une mendoj se mesimi i gjuheve te huaja pervec se pasuron njohurite e njeriut eshte edhe mundesi pra...
autobiografia
Lloji: Ese pershkruese
Une Quhem Anamika . Jam nje vajze 15-vjecare dhe kam lindur me: 26/02/2000. Jam ne kete bote te madh...
Autobiografia ime
Lloji: Ese argumentuese
Miqte e mi me therrasin Mina dhe keshtu me pelqen te me therrasin ne pergjithesi. Une jam 12 vjec dh...
ai dhe une
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
ai pelqen futbollin une pelqej volejbollin.une pelqej motin e ngrohte ai pelqen motin e ftohte.ai p...
une jam
Lloji: Ese informuese
une jam ... Une jam ajo e cila kenaqet dhe me pak . Une jam ajo e cila jam e cmendur pas sinqeritet...
Dy shoqe ,por te nd...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Ne ditet e sotme eshte shume e veshtire te gjesh apo te kesh miq te vertete.Por dhe ti zgjedhesh po ...
ese
Lloji: Ese vleresuese
Vjeshta eshe stina me adhurueshme per mua qdo gje ne te shendrrite.me pelqejne ditet me diellin qe ...
Nje dite pune ne fs...
Lloji: Tekst pershkrues
Une shkoj ne fshat gjate fundjavave.Me pelqen te shkoj per shkak se aty ndihmoj te afermit e mi.Te k...
sondazhh
Lloji: Hartim
ne fakt do te me pelqente nje sondazh : cili nga shkrimtaret shqipetare ju pelqen me shume : 1. dr...


Komentet e fundit!

Emri: anja
Email: anjezaprendaj@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.