politika dhe shkrimtari jane krejt te kunderta me njera tjetren por qe te dyja trajtojne tema interesante dhe une dua qe te flas per keto tema qe mua me terheqin.
Politika ke te beje me problemet e njerezve dhe te partive . por shpesh kam degjuar se politika me shume merret me partite dhe problemet e njerezve qe ata kane .ajo shpesh trajton debate te ndryshme midis partive qe jane .Politika eshte pak e zhurshme sepsene te shpesh ndodhin debate te ndryshme per te drejtat e votave .
Shkrimtari merret me shkrimet e tij per ti botuar dhe te informoj lexuesin nepermjet shkrimit .Ajo shpesh trajton vepra letrare te shkruara per tu analizuar .Shkrimtari ne shkrimin e tij shpreh ndjenjat e tij per te terhequr same shume vemendjen.
te dyja me pelqejne dhe trajtojne tema interesante. Cdokush ne keto profesione merret me arsyet e veta por qe te dyja duhen ndjekur.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
greta asllani - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+e+krahasim-kontrastit/dy+profesiane/239
Vepra te ngjashme
Fshati apo qyteti
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Ne fshat ka nje jete me ajer te paster, me me pak makina, ka shtepi private dhe vila personale, me n...
Dy shoqe ,por te nd...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Ne ditet e sotme eshte shume e veshtire te gjesh apo te kesh miq te vertete.Por dhe ti zgjedhesh po ...
ESMERALDA DHE KUAZI...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
NJE SHPREHJE E DEGJUAR THOTE<KURRE MOS E GJYKO LIBRIN NGA KOPERTINA> QE DO TE THOTE MOS E SHIKO NGA ...
Dritero agolli Isma...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Të dy kanë mbi kurriz koleksionin e dekoratave për letërsinë që krijuan dhe njëkohësisht, th...
Bukuria
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Bukuria është një koncept shumë i gjerë. Individë të ndryshëm kanë mendime të ndryshme pë...
kenget e milosaos d...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
haroldi eshte nje hero bajronin tipik romantik ai eshte me nje superioritet moral intelektual me zh...
Krahasim midis jete...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Jeta ne fshat dhe jeta ne qyteta kane nje ndryshim te madh nga njera-tjetra , por ky ndryshim varet ...
BARDHE & ZI dhe…
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
BARDHE dhe ZI dhe…
Sapo kujtoj te bardhen dhe te zezen kujtoj ceshtje filozofike universal mbi g...
ai dhe une
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
ai pelqen futbollin une pelqej volejbollin.une pelqej motin e ngrohte ai pelqen motin e ftohte.ai p...
Ngjarja Eugjen Onj...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Ngjarja
Eugjen Onjegini përbën nje lloj te vecante letrar midis poemes dhe romanit nga kritika ...
Jeta dhe shkenca
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
SHKENCA DHE REALITETI…
Pothuajse cdokujt I vjen nje ndjesi saktesie kur lexon informacione te ndr...
Vetmia apo shoqeria
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Ne e dime te gjithe se vetmia eshte gjeja me e keqe,por jo gjithmon edhe vetmia ka avantazhet e saj ...
Emri:
besa
Email:
besakokdhima@hotmail.com
Komenti:
o zot sa e bukur nqs po e lexon kte koment te lutem me shkruaj sepse dua te te marr per nje kompozim
Emri:
ermela ela
Email:
ermelae@hotmail.it
Komenti:
Politika dhe shkrimtari jane profesione te ndryshme nga njera tjetra ata kane fitime nga ana ekonomike.
psh... politika merret me problemet e njerezve pra me problemet e te gjithe popullit dhe eshte shume e zhurmshme ka ngaterresa me politikanet sepse ndoshta nuk kane te njejtin mendim.Shkrimtari eshte nje gje tjeter shkrimtari shpreh ndjenjat e veta ne nje qetesi aq te madhe.ai botn poezi,pershkrun nje natyre,nje ven malor,nje vend bregdetar etj. meta jane ndryshimet pra jane shume te ndryshem nga njeri tjetri.
Emri:
ledjo
Email:
ledjo.sh@hotmail.com
Komenti:
politika dhe shkrimtari jane krejt te kunderta me njera tjetren por qe te dyja trajtojne tema interesante dhe une dua qe te flas per keto tema qe mua me terheqin.
Politika ke te beje me problemet e njerezve dhe te partive . por shpesh kam degjuar se politika me shume merret me partite dhe problemet e njerezve qe ata kane .ajo shpesh trajton debate te ndryshme midis partive qe jane .Politika eshte pak e zhurshme sepsene te shpesh ndodhin debate te ndryshme per te drejtat e votave .
Shkrimtari merret me shkrimet e tij per ti botuar dhe te informoj lexuesin nepermjet shkrimit .Ajo shpesh trajton vepra letrare te shkruara per tu analizuar .Shkrimtari ne shkrimin e tij shpreh ndjenjat e tij per te terhequr same shume vemendjen.
te dyja me pelqejne dhe trajtojne tema interesante. Cdokush ne keto profesione merret me arsyet e veta por qe te dyja duhen ndjekur.