Ne kryevepren e Hygoit “Katedralja e Parisit” hasim dy personazhe sa te ndryshem aq edhe te njejte me njeri-tjetrin. Esmeralda, boshti i kesaj vepre, me bukurine saj ndricon edhe pikat me te errata ne bodrumet e katedrales. E ndersa Kuazomodo, ndermjetesuesi mes turmes dhe katedrales, perfaqeson te shemtuaren ne piken e saj me skajore. Edhe pse Kuazimodo dhe Esmeralda jane personazhe me kontraste fizike, ngjashmeria e tyre qendron tek bukuria e pakontestueshme shpirterore.
Esmeralda, nje vajze e rritur ne mesin e ciganeve, eshte personifikim i se bukures ne teresi. Floket e saj te zeza kacurrela hijeshoni nje fytyre thuajse perfekte qe ndriconte ate shesh te ngrysur para katedrales. Syte e zinj te Esmeraldes verbonin cdo mashkull qe tentonte t’i shikonte ato. Buzeqeshja e saj karakteristike i jepte bukuri cdo mjedisi ku ajo ndodhej.Me trupin hijerende te mbuluar nga fustani i saj i kuq, Esmeralda bente levizje te mahnitshme qe ndiznin ethet e mishit te tere meshkujve.
Kuazimodo nga ana tjeter, i rritur ne skutat e katedrales nen urdherat e arqidhiakut Frolo, simbolizon te shemtuaren siperfaqesore. Fytyra e tij e shtirosur ,syri i tij i majte i mbuluar nga nje lythe, floket e kuq te pakrehur dhe dhembet e dale si te qenit te japin neveri kur i shikon, aq sa Esmeralda frikesohej prej tyre. Shpina e tij gungace dhe kembet si te nje monstre tmerronin qytetaret e Parisit e sidomos te bukuren Esmeralde. Zvarritjet e tij ne muret dhe ballkonet e katedrales viheshin re nga te gjithe duke e bere Kuazimodon sa te njohur aq edhe enigmatik.
Te dy personazhet tane, pervec fatit te jetes se perbashket, kane nje pike ku takohen. Eshte pikerisht shpirti i bukur dhe fisnik qe karakterizon secilin prej tyre. Esmeralda nuk eshte vetem e bukur fizikisht por edhe ne shpirt. Fisnike ne gjeste, dashamirese ne veprime dhe e cilter ne mendime, Esmeralda realizon kombinimin perfekt mes te bukures fizike dhe asaj shpirterore. Kuazimodo qe nuk ishte udhehequr kurre nga ndenja qe buron nga thellesia shpirterore, me shfaqjen e Esmeraldes tregon anen e tij te bute dhe njerezore. I vetedijshem per dukjen e tij te shemtuar, Kuazimodo qendronte larg nje bukurie si Esmeralda, edhe pse me shpirtin e tij te bukur ai ishte shume afer saj.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Dy shoqe ,por te nd...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Ne ditet e sotme eshte shume e veshtire te gjesh apo te kesh miq te vertete.Por dhe ti zgjedhesh po ...
Kinema apo teatër?
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Nëse pyet një artist/e se ku ndihet më mirë në teatër apo kinema mund të marrësh përgjigje ...
iliada
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
jane dy personazhe me karakter te perbashket si; guximtar,sypatrembur ndaj vdekjes, luftetar te zote...
E Bukura dhe e Shem...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Koncepti I bukurise I perceptuar nga njerezimi dhe nga vete natyra e qenies se tij, eshte I lidhur...
Bazuar ne tingujt
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Duke folur e duke qeshur papritur pashe nje "zjarr ne qiell"... nje vetetime ne qiell. Filloi n...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
ARDHMËRIA E KOSOVË-s
O vendi im i dashur, çfarë po ndodh me ty, çfarë po të bëjnë...
Familja dhe shoqeri...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Gjendemi perpara dy gjerave me te rendesishme ne formimin dhe krijimin e personalitetit te cdo njeri...
komunizmi demokraci...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
ne komunizem ka vetm nje parti.nuk egziston prona private,por ajo merret nga shteti dhe kthehet ne p...
Ese
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Zhvillimi i jeteses ne menyre sa me normale eshte objektivi i gjithesecilit prej nesh.Koncepti per m...
dy profesiane
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
politika dhe shkrimtari jane krejt te kunderta me njera tjetren por qe te dyja trajtojne tema intere...
AI DHE UNE
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
AI KA GJITHMON VAPE ,UNE KAM GJITHNJE FTOHTE.VERES,KUR VERTET BEN SHUM NXEHTE ,SBEN GJE TJETER VECSE...
vjeshta dhe dimri
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Pranvera dhe Dimri. Emrat tuaj jane te ndryshem ,por dhe ajo qe ju fshihni thelle ne misterin tuaj ...
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!