Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7699
Data e postimit: 2021-05-27 14:23:26
Shikime: 3305
Raporto

Likes: 8 Dislikes: 1

Titulli: Vetmia apo shoqeria

Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Tema: Vetmia apo shoqeria
Autori: Glea
Shkolla: 9-vjecare Grekan
Klasa: Klasa e tete(8)
Qyteti: Elbasan
E-mail: gleaduka@gmail.com
Foto

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ne e dime te gjithe se vetmia eshte gjeja me e keqe,por jo gjithmon edhe vetmia ka avantazhet e saj si dhe shoqeria disavantazhet!
Te jesh i "vetmuar" nuk do te thote qe gjithmon je vetem:jo.Vetmia eshte edhe ndonjehere e dobishme,ta jap nje raste:kur je vetem askush nuk te tall apo te bene te ndihesh keq.Vetmia nuk te le vetem sepse gjithmon themi :vetmia andej vetmia ketej .JO!Ajo eshte dicka,ne mos jo kontrete atehere eshte abstrakte,por ajo eshte dicka.Dicka qe e ndiejme kur jemi vetem.Tani...Kthehemi tek shoqeria.Shoqeria te jep ate ndjesin qe nuk je vetem qe ke dike.Shoqeria eshte e rendesishme,por ka edhe ajo disavantazhet e saj.Le te permendim disa:ne cdo shoqeri njerezit mendojne se nuk jane vetem ,por kur ofendohen nga nje person X nuk e mendojne me kete gje.Sigurisht ne shoqeri ka grindje ,por ne vetmi me ke te grindesh, pra je i qete.Nuk po them se shoqeria nuk jane vlene perkundrazi.Une jam e lumtur qe e kam shoqerin dhe nuk do ta nderrroja kurre!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Glea - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+e+krahasim-kontrastit/Vetmia+apo+shoqeria/7699


Vepra te ngjashme
Frika nga vetmia
Lloji: Ese argumentuese
Te jesh vetem eshte frika me e madhe.Te jesh vetem do te thote te mos kesh dashurine e askujt.Te jes...
Vetmia
Lloji: Ese argumentuese
Vetmia eshte nje ndjenje qe jo shume njerez e pelqejne,per te mos thene shumica e tyre. Por ,ketu k...
Vetmia
Lloji: Ese argumentuese
Vetmia eshte shoqeruesja me e keqe e jetes.Edhe pse cdo person e vendos vete se me ke do te rrije,pr...
Frika nga vetmia
Lloji: Ese shpjeguese
Vetmia.Nje prej ndjenjave te cilave njeriu u trembet me shume.Nje njeri I vetmuar nuk eshte vetem ai...
Shoqeria
Lloji: Poezi kolone
Shoqeria eshte gjeja me e cmuar ne jete por kjo ndodh vetem me shoqeri te vertete. Pa shoq...
vetmia
Lloji: Ese pershkruese
VETMIA Te jesh i huaj, i vetem, a eshte e e njejta gje? Vetmia. Kjo ndienje qe shfaqet qe ne femij...
shoqeria
Lloji: Poezi dashurie
shoqeria jone ka lathitur me dru jemi rritur shoqeria te ben te jetosh te ben te arsyetosh ...
vetmia
Lloji: Ese filozofike
Bardh e zi ! pa drite , pa ajer , pa fryme !!! < dicka me mungon po me mungon dhe ndjehem shume b...
vetmia
Lloji: Ese pershkruese
Bardh e zi ! pa drite , pa ajer , pa fryme !!! < dicka me mungon po me mungon dhe ndjehem shume b...
Shoqeria
Lloji: Ese pershkruese
Shoqeria eshte po thuajse gjeja me e vlefshe Ajo te perkrah,ajo te tregon,a jo te do, pra ruaje sh...
shoqeria ime
Lloji: Ese argumentuese
cdo secili nga ne gjen ne jete shoqerine e tij.shoqeria eshte baza kryesore mbas familjes .ka raste...
A keni frike nga ve...
Lloji: Ese pershkruese
Vetmi.Qetesi.Shpesh me pelqen te rri vetem.Te shijoj qetesine dhe erresiren.Shpesh ndjehem mire dhe ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 7 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.