Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 5484
Data e postimit: 2016-12-18 21:29:54
Shikime: 23098
Raporto

Likes: 29 Dislikes: 4

Titulli: Ese

Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Tema: Jeta ne fshat dhe ne qytet
Autori: Arlinda Cera
Shkolla: "Sarina 2002"
Klasa: 12A
Qyteti: Tirane,Albania
E-mail: arlinda.cera@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Zhvillimi i jeteses ne menyre sa me normale eshte objektivi i gjithesecilit prej nesh.Koncepti per menyren e jeteses vjen i ndryshem ne individe te ndryshem.Dikush parapelqen jeten ne fshat e dikush tjeter ate ne qytet.
Jeta ne fshat te lidh ngushte me natyren,me qetesine e me ajrin e paster.Kjo menyre jetese eshte ideale per ata qe duan te jetojne larg zhurmave te qytetit,ne nje hapsire te tyren dhe te zhvilloje jeten ne menyren qe ata deshirojne.Megjithate,mungesa e infrastruktures e veshtireson zhvillimin normal te jeteses.Problematikat fillojne qe tek arsimimi,te sherbimi shendetesor apo edhe te puna.Mundesite per punesim jane te kufizuara dhe ne pergjithesi,burimi kryesor i te ardhurave vjen si rezultat i prodhimeve bujqesore,i kultivimit dhe tregtimit te tyre.Pervec ketyre,vlen te theksojme se jeta ne fshat te shnderron ne nje individ te mbyllur.Kjo per shkak se jeta sociale eshte mjaft e vaket.Arsyet jane te ndryshme,ku mund te permendim mungesen e ambienteve per argetim apo edhe mendesine qe i karakterizon banoret.
Nga ana tjeter,jeta ne qytet te ofron shume lehtesira,duke filluar nga sherbimet e ndryshme,infrastruktura,ashtu edhe jeta sociale.Zhvillimi i ketyre ben qe jeta te jete aktive dhe ne nje ritem te shpejte.Ne ndryshim nga jeta ne fshat,jeta ne qytet te ofron me shume mundesi punesimi,si rrjedhoje edhe te ardhura me te larta.Mundesite e ndryshme per argetim bejne qe te rinjte dhe jo vetem,te jene me aktiv dhe te angazhuar ne veprimtari te ndryshme.Por,jeta ne qytet nuk te ofron dot ate relaksin dhe qetesine,edhe sikur vetem per pak minuta.Faktori dominues eshte zhurma dhe nje ajer gjithnje e me i ndotur.
Pavaresisht te perbashketave dhe dallimeve,qe ekzistojne midis tyre,gjithesecili,ne varesi te mundesive qe ka,mundohet ti pershtatet asaj menyre jetese qe ai deshiron.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Arlinda Cera - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+e+krahasim-kontrastit/Ese/5484


Vepra te ngjashme
Krahasim midis jete...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Jeta ne fshat dhe jeta ne qyteta kane nje ndryshim te madh nga njera-tjetra , por ky ndryshim varet ...
Jeta ne fshat
Lloji: Ese pershkruese
Jeta ne fshat eshte disa here me e mire se jeta ne qytet.Kete mund ta vertetojm me shume argumente.A...
ese:"Fshati e qytet...
Lloji: Ese krahasuese
vepra ime eshte rreth fshatit e qytetit.ne fshat jeta eshte me e veshtire por me e bukur.aty ka pa f...
"Fshati dhe Qyteti"
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Cdonjeri kudo qe ndodhet e ka nje prejardhje dhe jeton ne nje vend. Dallimi eshte vendi ku jeton ai...
Nje dite pune ne fs...
Lloji: Tekst pershkrues
Une shkoj ne fshat gjate fundjavave.Me pelqen te shkoj per shkak se aty ndihmoj te afermit e mi.Te k...
Jeta dhe Vdekja
Lloji: Ese argumentuese
Jeta: Une dua ta nisi pikerisht nga çifti sepse prej tyre jeta e merr kuptimin. Te gjithe ne vijme...
Fshati apo qyteti
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Ne fshat ka nje jete me ajer te paster, me me pak makina, ka shtepi private dhe vila personale, me n...
Vleresoje jeten
Lloji: Ese filozofike
Shume njerez jeten e tyre e kane te ndare ne te mirat dhe te keqijat e tyre. Disa jetojne per qellim...
Fshati ime
Lloji: Pershkrim
Fshati ime eshte shume i bukur ! Eshte shume ndjenje e mire qe te jetosh ne fshat ! Gjithandej ka ge...
jeta
Lloji: Ese pershkruese
Jetet tona shtypen nga shume pesha dhe shpesh te jetosh na duket nje gje e tmerrshme dhe e komplikua...
"Pse ne toke ka jet...
Lloji: Ese argumentuese
Toka,eshte planeti ku ne jetojme.Ajo ka disa vecori,te cilat e dallojne ate ngate nga nje planetet e...
Teknologjia ne jete...
Lloji: Ese argumentuese
Ne ditet e sotme teknologjia eshte zhvilluar teper duke lehtesuar jeten e njerzve dhe duke ndryshuar...


Komentet e fundit!

Emri: adela
Email: adela.korriku@outlook.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: UnknowN
Email: mr.anonymous@gmail.com
Komenti: So Cutee
  Pergjigju

Emri: emili marku
Email: Emilimarku@gmail.com
Komenti: sh mir
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.