Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 624
Data e postimit: 2012-12-13 00:48:46
Shikime: 33475
Raporto

Likes: 46 Dislikes: 9

Titulli: E Bukura dhe e Shemtuara

Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Tema: E Bukura dhe e Shemtuara
Autori: Dorina, D
Shkolla: Art Institute of Philadelphia
Klasa: 1 year
Qyteti: Philadelphia
E-mail: dorina-pogradec@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me


Koncepti I bukurise I perceptuar nga njerezimi dhe nga vete natyra e qenies se tij, eshte I lidhur me gjera te mira sic jane; te qenit perfekt, unik, dhe te pasurit e shume kualiteteve.
Kjo eshte arsyeja qe koncepti I te shemtuares eshte treguar si e kunderta e bukurise. Gjithsesi, te dy konceptet shkojne pertej nje pershkrimi te thjeshte te elementeve te kundert.
Une mendoj se bukuria ekziston ne dy rruge; bukuria si nje forme artistike, dhe bukuria si nje teme.
Pershembull, nje pune e bere nga nje artist me aftesi te medha I cili eshte duke mbajtur dimensione dhe karakteristika te cilat jane te bera ne nje menyre te persosur, mund te konsiderohen te bukura pavaresisht temes qe eshte perdorur.
Mund te jete ose perfaqesimi I nje nimfe te bukur ne mes te nje pylli te mbushur me peme dhe me fruta, ose perfaqesimi I nje erresire te zymte ne mes te nje pylli ku mund gjesh disa lloj krijesash djallezore.
Te dy punet mund te konsiderohen te bukura dhe te ekzekutuara shume mire. Keshtu, ne kete menyre prezantimi I temave qe mendja dhe kultura e qenieve njerezore tregon si dicka te mire, edhe pse ka nje performance te varfer, do te mbetet nje teme e bukur vetem sepse ka te beje me emocionet dhe ndjenjat bujare.
Ne te njejten menyre, e shemtuara mund te shikohet me pikepamje te ndryshme. Zakonisht, e shemtuara eshte e lidhur me temat e erreta si; merzitja, tmerri, deformimet dhe te gjitha gjerat qe njerezimi mund te kete frike.
E Shemtuara ka te beje me gjithcka qe ne nuk jemi dhe qe ne fuqishem e degjenerojme, ne te njejten menyre si pleqeria dhe semundja jane te lidhura, si te gjitha deformimet qe mendja jone mund te imagjinoje.
Per me shume, e shemtuara ka te beje me te keqen, prandaj eshte e lidhur me tema te liga dhe djallezore, edhe kur puna ose prezantimi eshte I ekzekutuar ne menyre te shkelqyer.
Te dy konceptet jane te lidhura me kohen dhe kulturen ne te cilat jane analizuar. Pershembull, bukuria e nje gruaje te nje kulture te caktuar
mund te jete e konsideruar si nje shembull I shemtise ne nje kulture tjeter. Dimensionet e bukurise ndryshojne me te dyja konceptet, keshtu qe duhet te mendojme para se themi se dicka eshte e bukur ose e shemtuar.
Parimet e te shemtuares jane zhvilluar ne ate menyre ne te cilen vlerat e nje kulture ndryshojne, dhe qe ne nje kohe te caktuar ato ishin te ndaluara, keqdashese dhe te shemtuara.
Si pasoje, ne nje kohe tjeter ose ne nje epoke tjeter mund te filloje te shkaktoje admirim ne ate menyre qe te dyja bukuria dhe e shemtuara, jane dy koncepte qe varen nga pikepamje te ndryshme si sociale ashtu dhe individuale, dhe qe ndryshojne sipas kohes dhe zakoneve qe ka cdo kulture.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Dorina, D - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+e+krahasim-kontrastit/E+Bukura+dhe+e+Shemtuara/624


Vepra te ngjashme
ceshte e bukura
Lloji: Ese argumentuese
ceshte e bukura Per shume njerez jeta reale eshte dicka monotone, e perseritshme, e merzitshme.. aj...
Bukuria
Lloji: Ese pershkruese
Bukuria Bukuria ne kuptimin e saj te pergjithshem paraqet nje vetvete nje fare teresie te simbioza...
ADOLESHENTI ESHTE S...
Lloji: Ese argumentuese
ADOLESHENTI ESHTE SHERBETOR I MOSHES, APO ESHTE ZOT I VETVETES??... Adoleshenti eshte njeri. Pavare...
"Fshati dhe Qyteti"
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Cdonjeri kudo qe ndodhet e ka nje prejardhje dhe jeton ne nje vend. Dallimi eshte vendi ku jeton ai...
JETA ESHTE E BUKUR ...
Lloji: Ese vleresuese
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e g...
jeta
Lloji: Analize letrare
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e...
reklamat informacio...
Lloji: Ese argumentuese
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e g...
Heroizmi i Vertete
Lloji: Ese shpjeguese
Heorizmi eshte nje perpekje e shquar qe tregon guxim dhe virtyte. Heroizmi I ben njerezit qe te kry...
Shkenca dhe misteri
Lloji: Ese argumentuese bindese
Jane dy gjera shume te ndryshme nga njera-tjetra. Por ne nje fare menyre neqoftese hyn me ne brendes...
E bukura dhe e shem...
Lloji: Ese filozofike
Cili është përkufizimi i bukurisë? A ekziston një përkufizim i tillë? Apo secili prej nesh ka...
PERRALLAT JANE PASQ...
Lloji: Ese argumentuese
PERRALLAT JANE RREFIME TE VJETRA NGA POPULLI, TE CILAT SHPJEGOJNE NE MENYRE SIMBOLIKE FORMEN E LUMTU...
Ne jemi cfare hame!
Lloji: Ese pershkruese
Eshte e vertete se cilesia e ushqimit qe ne marrim do te beje shume per te percaktuar cilesine e jet...


Komentet e fundit!

Emri: ketlin
Email: ilirllupi85@gmail.com
Komenti: Bukur👍✌👏
  Pergjigju

Emri: Ana
Email: ana@hotmail.com
Komenti: nje ese ju lutem:e bukura eshte e shemtuar kur eshte vetem e jashtme
  Pergjigju

Emri: interisti interist
Email: interisti.interist_@hotmail.com
Komenti: Shm e bukur per kl e par
  Pergjigju

Emri: donki
Email: arif@gmail.com
Komenti: super
  Pergjigju

Emri: girl
Email: girl@hotmail.com
Komenti: shum e bkr dhe e vertet
  Pergjigju

Emri: girl
Email: girl@hotmail.com
Komenti: shum e bkr dhe e vertet
  Pergjigju

Emri: anonim
Email: danielabazi7@yahoo.com
Komenti: kjo eseja eshte dhe ne shume faqe te tjera me autore te ndryshem .kush eshte autori i vertete i ksaj eseja.
  Pergjigju
Emri: stafi
Email: stafi@yourliterary.com
Komenti: Autorja e vertete eshte ajo qe eshte shkruar ne krye te esese: Dorina, D . Cfar gjen ne internet me emer tjeter ta dish se jane te kopjuar ketu. Ky eshte veprimi me i poshter i ndonje te pa afti i cili kerkon te beje emer duke vjedhur punen e te tjereve. Per ta vertetuar autoresine mjafton te shohesh daten e postimit, ku eshte postuar me perpara ai eshte origjinali, te tjeret jane kopjace. Ketu p.sh eshte postuar me: Data e postimit: 2012-12-13 00:48:46 (shih ne krye te esese).

Emri: ANXHELA
Email: ANXHELA@HOTEMAIL.COM
Komenti: IT IS VERY BEAUTIFUL.THANK YOU DEAR.
  Pergjigju

Emri: mikela memaj
Email: mikelamemaj@hotmail.com
Komenti: It was wonderful.
  Pergjigju

Emri: JONI
Email: jonidenas@yahoo.com
Komenti: SHUM E BUKUR NJE KRYEVEPER
  Pergjigju

Emri: vjollca hoxha
Email: luisa.hoxha@hotmail.com
Komenti: Me duhet nje ese e bukura eshte e shemtuar kur eshte vetem e jashtme . Ju lutem me duhet per neser.Ju faleminderit!
  Pergjigju

Emri: erty
Email: erty@yahoo.com
Komenti: dihet e bukura
  Pergjigju

Emri: xheni sindi
Email: xheni_licka@hotmail.com
Komenti: me duhet nje ese paraqitese e bukura dhe e shemtuara
  Pergjigju

Emri: ANA
Email: ANANA@HOTMAIL.COM
Komenti: NA VENDOS NDONE ESE PER SHTRESEN E DYTE
  Pergjigju

Emri: WWW
Email: ska rendesi@hotmail.com
Komenti: Mos ia ver re atyre qe smarrin vesh nga eseja. Per aq vjece sa je shm bukur!
  Pergjigju
Emri: Dorina.D
Email: dorina-pogradec@hotmail.com
Komenti: thnx

Emri: anonim
Email: anonim.askush@live.com
Komenti: ne pergjithesi eshte e bukur ... por kishe mundesi te shpreheshe edhe ne forma te tjera
  Pergjigju
Emri: Dorina.D
Email: dorina-pogradec@hotmail.com
Komenti:

Emri: ajo goca
Email: ajogoca@yahoo.com
Komenti: me pelqen te lumt e mos ja ver re komenteve te mesiperme sepse duhet te dish te korigjosh ok?!
  Pergjigju
Emri: Dorina.D
Email: dorina-pogradec@hotmail.comd
Komenti: flm

Emri: sara
Email: saracakoni@hotmail.com
Komenti: ese mjaftueshem e pranueshme per shkollen fillore eshte shume subjektive dhe kame shume shembuj kotiii
  Pergjigju
Emri: Dorina.D
Email: dorina-pogradec@hotmail.com
Komenti: Per shkollen fillore nuk eshte dhe aq me teper te kete shembuj koti. Shembujt jane origjinale dhe shume te kuptueshem. Mendoj se ti nuk e ke kuptuar esene, gjithsesi eshte opinioni tend.

Emri: ana
Email: ana@yahoo.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: lola
Email: lola@gmail.com
Komenti: shit i ver8
  Pergjigju

Emri: xhava mema
Email: njazo@zbavitu.net
Komenti: well done
  Pergjigju

Emri: ila
Email: frdjkl@hotmail.com
Komenti: nice
  Pergjigju

Emri: granuel
Email: granuel.lika@hotmail.com
Komenti: Shum shum kot
  Pergjigju
Emri: hergi
Email: hergi@yahoo.it
Komenti: Un po te isha si ty do jepja komente vetem per futbollin se vetem aty je specialist ti, kurse per ese ehe sja thua(si kupton ato) prandaj mos komento me mire.

Emri: Dorina.D
Email: dorina-pogradec@hotmail.com
Komenti: Te duket kot eseja? ok ska problem, flm

Emri: megi
Email: lasko_sweet@hotmail.com
Komenti: nice
  Pergjigju

Emri: liri
Email: lirimuca@hotmail.com
Komenti: shum bukur..... nje kryeveper ...
  Pergjigju

Emri: Sara
Email: saradine@yahoo.com
Komenti: Ceshte ky fjalor mi Rozi? Nje vajze 11 vjecare si puna jote nuk i shkon per shtat. Aty te Shkolla At Zef Pllumi ku ben pjese dhe ti keto ju mesojne? Ketu eshte nje vend ku gjithkush mund te mesoje(po bukurosheve si puna jote kjo pak u intereson)
  Pergjigju

Emri: MEGI
Email: MEGIHASA_@HOTMAIL.COM
Komenti:
  Pergjigju

Emri: rozi kuci
Email: rozikuci@yahoo.com
Komenti: fuck you men
  Pergjigju

Emri: rozi kuci
Email: rozikuci@yahoo.com
Komenti: fuck you men
  Pergjigju

Emri: kristina biba
Email: kristinabiba_@hotmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: kristina biba
Email: kristinabiba_@hotmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: kleviss sivelk
Email: bjori.16@info.al
Komenti:
  Pergjigju

Emri: ana
Email: ana.anna15@facebook.com
Komenti: e bkr
  Pergjigju

Emri: astrit takaci
Email: astrit.takaci@hotmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: Marko
Email: fc-inter23@hotmail.com
Komenti: Thjesht madheshtore...Bravo!
  Pergjigju

Emri: tea
Email: teastyles@ymail.com
Komenti: me pelq e bkr
  Pergjigju

Emri: e.v
Email: pjerinvukaj@info.al
Komenti: shume bukur
  Pergjigju

Emri: rozi
Email: rozikuci@yahoo.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: anxhelina
Email: angjelinanikolli@yahoo.com
Komenti: shume ese kalamajsh
  Pergjigju

Emri: kristina
Email: kristinabiba_@hotmail.com
Komenti: wow nje kryeveper
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
9 + 10 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.