Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7732
Data e postimit: 2021-10-10 14:36:42
Shikime: 1321
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 0

Titulli: ARDHMËRIA E KOSOVËS

Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Tema: Atdheu
Autori: anonim
Shkolla: amvise
Klasa: përfundimi i shkollës mesme
Qyteti: Malishevë
E-mail: zogajb01@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

ARDHMËRIA E KOSOVË-s
O vendi im i dashur, çfarë po ndodh me ty, çfarë po të bëjnë ty, pse po largohen nga ti, po të lëjnë të vetëm?
O vendi im i dashur, çfarë ke të keqe ti, më trego mua, pse nuk po jetojnë më në zemrën tënde.
Askush nuk të do ty, po të përulin bijtë e tu, por bëhu krenare me ata që dhanë jetën për të shpëtuar ty, krenohu me ata që po të ngritin flamurin tënd në shumë vende të botës ku ata ende s’na njohin, e bijtë e tu po të përfaqësojnë, po të ngritin ku ti aty e MERITON.
Krenohu me atë që po të sjellin dhe po bëjnë më të mirën për ty.
KOSOVË! Zgjohu nga gjumi, nga ai gjumë i keq që të ka zënë kohët e fundit, zgjohu dhe kthjellu, mos rri më në këtë mjegull. A nuk të zgjojnë gjithë ato vetëtima e bubullima që janë? A ndoshta ti nuk i dëgjon. A nuk të shqetësojnë? A nuk të zgjuan nga gjumi?
Si të zgjohesh kur nuk të lënë të qetë Serbët e Veriut që duan të na marrin vendin më të bukur të KOSOVË-s. A nuk janë pak Presheva, Bujanovci e Medvexha që janë bërë të Serbisë? A po ti ende nuk e di që bijtë e tu kanë marr armiqtë tanë që duan të na shkatërrojnë, dhe që thonë KOSOVA ËSHTË SERBI.
A nuk e ke parë se sa shumë dëme ka shkaktuar lufta e viteve 1998-1999 ku armiku yt më i madh largoi bijtë e tu nga vendi, të mori shumë bij që dhanë jetën për ty. A ti nuk e ke parë sepse ke qenë në gjumë kur armiku të ka luftuar.
KOSOVË! Bijtë e tu i falenderohen Amerikë-s, ku ajo të hoqi nga shkatërrimi i armikut ku edhe sot mendon të të sundojë. Ajo gjithmonë të ka në mendje dhe asnjëherë nuk do të lënë të qetë. A nuk e di që nënat kërkojnë trupat e pagjetur të bijve të tyre që armiqtë e tu i mbytën, i masakruan dhe i varrosën por nuk i lanë gjurmët e tyre.
KOSOVË! Erdhi koha të zgjohesh mjaftë ke qëndruar në atë mjegull, të kërcenuan, të përulën, të masakruan, të shkatërruan. KOSOVË! Mjaftë i durove këto bubullima që të vunë në këtë gjumë ata që asnjëherë nuk do të lënë të qetë.
KOSOVË! Zgjohu, erdhi koha të shikosh se sa ke ndryshuar, shiko ku janë bijt e tu që të duan, shiko dhe bëhu krenar me ata që po të përfaqësojnë në shumë vende të botës, shiko se si disa nga ata po të përulin por disa nga ata po tregojnë se kush është KOSOVA. Edhe pse një shtet i vogël por me emër të madh.
KOSOVË! Edhe pse e shkatërruar nga shumë luftra prap se prap ti mbijetove gjithë atyre shkatërrimeve, vuajtjeve që kanë bërë serbët bijve tu, sot mbush 12 vite je një shtet me shumë fuqi dhe jemi krenar me ty që jemi nga ky vend.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     anonim - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+e+krahasim-kontrastit/ARDHM%C3%8BRIA+E+KOSOV%C3%8BS/7732


Vepra te ngjashme
Kosova
Lloji: Analize letrare
Oj Kosova ime e dashur, Sa mall kam për ty, Ti je atdheu im, Me plot gjelbërim. Gjithë ...
Shqiperia
Lloji: Ese pershkruese
Shume vende ne Shqiperi jane te pazbuluar ende.Edhe ne qe jemi shtetas te ketij vendi nuk i dime emd...
Punpoj me perkushti...
Lloji: Ese pershkruese
Ah,moj Kosova ime e dashur.Qka perjetove ti vite e shekuj me radhe nga pushtuese te ndryshem.Zoti i ...
Pabarazia
Lloji: Ese argumentuese
Kjo jete eshte shume e cuditshme,shume e pakuptueshme le te themi. Ndonjehere tregohet shume e padr...
Pabarazia
Lloji: Ese argumentuese
Kjo jete eshte shume e cuditshme,shume e pakuptueshme le te themi. Ndonjehere tregohet shume e padr...
shqiperia
Lloji: Ese argumentuese
ESSE : SHQIPERIA. SHqiperia eshte atdheu yne, vendi ku kemi lindur, ku jemi rritur, ku kemi qare e ...
Kosov unike
Lloji: Ese argumentuese
Kosov unike Nan Kosov nuk je rahat Për gjdo dit probleme ki Kjo serbia hala su ngi Sa ka pr...
Zogu -Feniks
Lloji: Poezi personale
70 vjetori i clirim...
Lloji: Ese informuese
70 vjetori i clirimit eshte nje feste qe festohet nga te gjithe. Shume djem dhe vajza shqiptare dhan...
Jam krenar qe jam s...
Lloji: Hartim
Qe te jesh krenar per vendit tend, nuk eshte e thene qe vendi yt ti kete pallatet me ashensore edhe ...
Krenar qe jam shqip...
Lloji: Ese argumentuese
te gjithe shqiptaret rralle e shprehin dashurine per vendin e tyre si edhe krenarine qe ndien per te...
Jam krenar per ty S...
Lloji: Ese pershkruese
Askush ne kete bote nuk mund ta kuptoje se sa krenare jam per ty Shqiperia ime e dashur . Ti...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 7 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.