Njeriu ka qenë dhe është një qenie,e cila në të shumtën e kohës eksploron.Për të njohur më shumë Botën dhe për të kuptuar rregullat e saj.Si dhe që të zhvillojet e të marrë sa më shumë dritë nga “Dielli i diturisë”.Megjithatë koha ka treguar që nuk është dhe aq e lehtë që njeriu të dalë nga shpella e errët e paditurisë.Kjo nga pasiguria e ngulitur thellë,që kemi patur për gjërat e reja.E trashëguar nga paraardhësit tanë të lashtë.Por kjo frikë ka qenë e imponuar dhe nga autoritete më të fuqishme.Që për të mbrojtur sistemin që i favorizonte,manipulonin masa të gjera njerëzish.Shembulli më i mirë është propaganda e klerikëve fetarë në periudhën e Mesjetës.Megjithatë dëshira e zjarrtë që njeriu të dalë nga shpella ka qenë shumë më e fortë se çdo frikë.Edhe pse në kushte mjaft të vështira asokohe,dolën mjaft shkencëtarë dhe njerëz të ndritur.Që bënë revolucion në mbarë globin.Ato çfarë kemi ne sot,janë atribut i atyre njerëzve.Sot,jetojmë në një periudhë ku mbizotëron dija dhe informacioni.Megjithatë,një pjesë e kësaj njohurie na jepet i gatshëm për tu “konsumuar”.Ashtu si ushqimet fast-food në lagje.Këtu lind pyetja : Sa i vërtetë është ky informacion ? A na ndihmon ai që ne të dalim nga shpella apo thjesht na jep një iluzion sikur ne kemi dalë prej saj ? Të marrësh dije pa arsyetim ,a mund të quhet vallë e tillë ? Ajo çka na ngelet neve si qenie me intelekt që të bëjmë është të dallojmë dijen e vërtetë nga atë të rremen.Si dhe gjithmonë dyshimi dhe arsyetimi të na udhëheqin në rrugën e daljes nga shpella.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Kevin Çika - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+filozofike/Dalja+e+njeriut+nga+shpella+e+padituris%C3%AB/7044
Vepra te ngjashme
Do te doja
Lloji: Ese filozofike
Do te doja...
S'e di pse, por sonte...
sonte, do te doja te isha vetem une, ne nje vend te l...
Kush jam une?
Lloji: Ese filozofike
Si cdo qenie qe jeton ne cdo vend,edhe une jam si ajo,jam nje shpirt i lire qe fluturoj per te gjetu...
Me tha gjyshja
Lloji: Ese filozofike
Tek vendi ku linda,tek djepi ku u rrita,
tek cicerima e zogjeve qe degjohej cdo pranvere,tek shushu...
A duhet të përdor...
Lloji: Ese filozofike
Për mendimin tim jo,nuk duhet të përdoren,sepse edhe kafshët janë gjallesa. Kam dëgjuar se kaf...
Jeta eshte e bukur,...
Lloji: Ese filozofike
I gjalli ka lindur per te perjetesuar ndjenja,histori ,morale per te jetuar te bukuren te hidhuren t...
Bota fshat global
Lloji: Ese filozofike
Ky esht nje term i perdorur gjeresisht kto vitet e fundit per te qe njerzit ndodhen aq larg sa edhe ...