Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 8136
Data e postimit: 2023-07-09 17:32:39
Shikime: 639
Raporto

Likes: 0 Dislikes: 0

Titulli: Arti dhe enderrat jane shume prane njera-tjetres

Lloji: Ese filozofike
Tema: Arti dhe enderrat jane shume prane njera-tjetres
Autori: Anna Cani
Shkolla: Gjimnazi 'Raqi Qirinxhi'
Klasa: Xc
Qyteti: Korce
E-mail: canianna@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Qe te krijosh si fillim duhet te enderrosh. Pas cdo arti fshihet nje enderr te cilen e bejme realitet. Arti dhe enderrat shprehin dicka. Ato te dyja jane sa te njejta,aq edhe te ndryshme. Endrra ka shume,por ato qe shprehen me ane te pikturimit,te artit mbeten perjete. Endrrat jane imazhe te cilat te zgjojne ndjesine e te krijuarit art. Cdokush mund te krijoje art sipas menyres se vet,por endrrat nuk jane te njejta. Pa art nuk ka endrra. Me ane te artit shume njerez shprehin gjendjen emocionale,shpirterore etj. Arti ka vlera te shumta,po ashtu edhe endrrat. Endrrat dhe arti jane prane njera-tjetres,sepse jane te varura nga njera-tjetra. Arti eshte dicka e bukur qe cdokush e sahpreh ndryshe. Endrrat jane dicka qe kur i imagjinojme ato duken sikur jemi ne nje bote tjeter ku vetem ne dime te shkojme. Cdo gje ne realitet jane te frymezuara nga endrrat dhe endrrat nga arti.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Anna Cani - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+filozofike/Arti+dhe+enderrat+jane+shume+prane+njera-tjetres/8136


Vepra te ngjashme
Arti dhe endrrat ja...
Lloji: Ese vleresuese
Per disa arti eshte thjeshte nje vizatim ose dicka pakuptim,abstrakt e i merzitshem.Per disa te tjer...
Arti dhe enderrat j...
Lloji: Ese argumentuese
Arti eshte nje frymemarrje qe thith shume oksigjen dhe cliron vetem kenaqesi per te medituar.Eshte n...
Endrra ime
Lloji: Ese argumentuese
Endrrat.E cjane endrrat per ty.Sa endrra ke ne sirtar.Cdo kush ka endrrat e tij,madje disa mund ti ...
Endrrat
Lloji: Ese pershkruese
Endrrat jane gjithcka ne femijet kemi. Por kur endrrat tona vidhen atehere gjithcka merr fund. Dikus...
Te enderrosh....
Lloji: Ese pershkruese
Te enderrosh per ne femijet eshte gjithcka.Endrrat lidhen me shpresen dhe....bam.....ato zhduken pa ...
enderrat tona
Lloji: Analize letrare
ka raste kur ulemi e mendojme sesa shume sakrifikojme per te realizuar endrrat qe kemi. gjate gjith...
artistet shqiptare ...
Lloji: Ese argumentuese
Artistet Shqiptare ne bote , jane po ato qe i japin vlera nje kombi , jane ato qe percjellin nje ku...
Enderrat per te ard...
Lloji: Pershkrim
Enderrat jane pavetedija e njeriut dhe ato ndryshojne sepse edhe njerzit ndryshojne por enderrat ja...
e ardhmja jone
Lloji: Ese shpjeguese
JO veq une, por te gjith enderojne,endrrat s kane mbarim ,edhe kur te arrim lart prape endrrat na sh...
Ec pergjate erresir...
Lloji: Poezi dramatike
Kur qaj e kuptoj se sa i bukur eshte shiu Sepse edhe zemra ate nate me rete vetetiu Kur me lendojn...
ti..
Lloji: Poezi dashurie
kur dielli perendon edhe ti zhdukesh ne endrrat e mia jehon po kurrsesi nuk shuhesh kur hena l...
Puno dhe fito
Lloji: Tekst shpjegues
Parisi qyteti i endrrve te mia.Secili nga ne ka deshire te shkoje ne Paris por jo te gjithe mund ta ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.