Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6961
Data e postimit: 2019-10-14 16:52:56
Shikime: 9843
Raporto

Likes: 11 Dislikes: 7

Titulli: Kush jam une?

Lloji: Ese filozofike
Tema: Kush jam une?
Autori: Petro
Shkolla: Raqi Qirinxhi
Klasa: 11C
Qyteti: Korce
E-mail: petro.kolvanii@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Une jam nje njeri si gjithe te tjeret. Kam nje identitet timin, familjen time si dhe deshirat e preferencat e mia. Jam nje njeri i cili nuk perzihet me jetet e te tjereve por shikon jeten e tij. Jam si gjithe te tjeret, kam anen e mire dhe te keqe timen por gjithmon mundohem te tregoj anen time te mire dhe te jem i duruar, pasi durimi dhe koha jane çelesi i gjithçkaje. Perpiqem gjithmon te arrij me te miren por e mira ska kufij prandaj do te mbetem gjithmon ne perpjekje. Jam nje njeri qe rralle here marr vendime te veshtira por gjithmon i mar me seriozitetin me te madh. Ne shkolle, si te gjithe kam dhe une lenden time te preferuar, matematiken. Mund ta quaj dhe lenden time te preferuar pasi kam dhe me shume prirje drejt saj. Edhe pse nuk jam nje tip qe luan shume sporte perseri futbolli me pelqen shume dhe ndjek thuajse çdo ndeshje te skuadres sime te zemres Real Madridit. Ky jam une, me te mirat dhe te metat e mia perseri i kenaqur me veten time.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Petro - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+filozofike/Kush+jam+une%3F/6961


Vepra te ngjashme
Kush jam une?
Lloji: Ese filozofike
Si cdo qenie qe jeton ne cdo vend,edhe une jam si ajo,jam nje shpirt i lire qe fluturoj per te gjetu...
Kush jam une?
Lloji: Ese argumentuese
Si cdo qenie qe jeton ne cdo vend,edhe une jam si ajo,jam nje shpirt i lire qe fluturoj per te gjetu...
Autobiografia ime
Lloji: Ese argumentuese
Miqte e mi me therrasin Mina dhe keshtu me pelqen te me therrasin ne pergjithesi. Une jam 12 vjec dh...
kushtuar babi tim ^...
Lloji: Ese argumentuese
Kjo eshte hera pare qe po shkruaj per ty. Dhe jo se nuk e kam ndjere ,por se te shkruash per ty nuk...
nena
Lloji: Analize letrare
ej te gjithe ju dua te ju prezantoj me mamane time, ajo quhet erinda dhe eshte mamaja ime me e mir...
nena
Lloji: Ese pershkruese
ej te gjithe ju dua te ju prezantoj me mamane time, ajo quhet erinda dhe eshte mamaja ime me e mir...
autobiografia
Lloji: Ese pershkruese
Une Quhem Anamika . Jam nje vajze 15-vjecare dhe kam lindur me: 26/02/2000. Jam ne kete bote te madh...
Shoqja ime
Lloji: Poezi dashurie
Shoqja Ime E Ngusht Kam nje shoqe shume te bukur dhe gjithmon qendron e lumtur, per te qeshur...
Njerka ime
Lloji: Ese argumentuese
Epo un do tregoj nje histori te vertet e cila me ka nsodhur edhe mua pasi babi im me nene time kan p...
une jam
Lloji: Ese informuese
une jam ... Une jam ajo e cila kenaqet dhe me pak . Une jam ajo e cila jam e cmendur pas sinqeritet...
Familja
Lloji: Ese pershkruese
Tani ndihem cudicem, njekohesisht i mbushur me vorbulla ndjesish qe krijohen ne brendesin time, i ca...
familja
Lloji: Analize letrare
Tani ndihem cudicem, njekohesisht i mbushur me vorbulla ndjesish qe krijohen ne brendesin time, i ca...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.