Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2020-07-07 21:53:25
Shikime: 10712
Raporto

Likes: 41 Dislikes: 7

Titulli: E vërteta e kësaj jete!

Lloji: Ese filozofike
Tema: Jeta
Autori: Nedreta Fetahi
Shkolla: "Sami Frashëri"
Klasa: IX
Qyteti: Tetovë
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Të gjithë të vërtetat kuptohen,por e vërteta e jetës është një enigmë e vërtetë.Është fakt se së pari duhet ta kalosh erësirën për ta parë dritën,duhet ta provosh të hidhurën për ta kuptuar të ëmblën,duhet të lëndohesh për ta kuptuar të lënduarin.
Nuk kanë thënë kot "Një buzëqeshje e thjeshtë ndonjëherë vlen sa mijëra fjalë për një zemër të lënduar".Ndonjëherë njeriu mendon se e vërteta e kësaj jete po i bën padrejtësi,por në fakt është fati ai i cili vendos nëse ti e lejon që ai të mer timonin e jetës tënde.
Të gjithë kemi çaste kur mendja jonë thotë se jemi hidhëruar me jetën vetëm se nuk na u plotësua një dëshirë,por ne nuk mendojmë asnjëherë,që ka njerëz që të urritur i merr gjumi dhe thonë o Zot të lutem mos ma mer jetën nga varfëria,do të vrapojmë dhe do të gjejmë një rrugëdalje,asgjë në këtë jetë s'është e pa zgjidhshme.
Ja,pra kjo është e vërteta e kësaj jete me të cilën përballen një pjesë e njerëzve edhe në ditët e sotme.
Por kjo nuk do të thotë që ne duhet ti dorezohemi gjithkujt që mundohet të na mposht,ne duhet të ndjekim hapat e shpresës,qofshin ato edhe të një rruge pa kthim.
Albert Einstein ka thënë" Ai që nuk ka bërë asnjë gabim nuk ka provuar asgjë të re".
Nuk është e thënë që njeriu nuk duhet të gabojë,përkundrazi është e thënë që njeriu mëson nga gabimet.
Gabimi ndonjëherë mund të jetë si një pikë drite që tregon se pas errësirës fshihet e vërteta,e vërteta që ndonjëherë mund të bëhet shkak për ndryshimin e jetës tënde.
Ndonjëherë njeriu duhet të ulet dhe të kujtojë ditën kur lutej për gjërat që sot i ka arritur,t'ua kuptojë mirë vlerat sepse asgjë në këtë botë nuk qëndron përgjithmon,gjithcka vjen e shkon,poashtu si edhe ne njrëzit kemi ardhur,por nuk jemi të përjetshëm edhe ne do të shkojmë,por ne duhet të përpiqemi të lëmë pas diçka që dikush të kujtojë egzistencën tonë,siç kujtohen edhe në ditët e sotme filozofët e shquar,humanistja Nënë Tereza dhe shumë të tjerë.
Por askush deri më tani asnjë filozof,asnjë dietar nuk ka arritur ta kuptoj se ne pse lindim,pse jetojmë dhe pse vdesim thjeshtë kjo është jeta dhe të vërtetën e jetës nuk e ka kuptuar askush deri më tani.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Nedreta Fetahi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+filozofike/E+v%C3%ABrteta+e+k%C3%ABsaj+jete%21/7382


Vepra te ngjashme
Thjesht....jeta. .....
Lloji: Ese filozofike
Jeta eshte nje loje pokeri qe ne e luajme cdo site. Varet se kujt i vijne letrat e mira .Enderrimtar...
nje lamtumir
Lloji: Ese filozofike
nje lamtumir nje perqafim asgje me teper sdo jet shpirti im se me ty larg une e di jetoj shum pak nj...
Cili është kuptim...
Lloji: Ese filozofike
Të kuptosh se si te jetosh ne menyre sa me te mire dhe te kuptosh veten dhe te tjeret ,kur kane te ...
Mjerimi
Lloji: Ese filozofike
Mjerimi fjala qe cdo kush i frigohet dhe ajo qe shum njerez e jetojne,mjerimi vendi i erret qe fle d...
Kush jam une?
Lloji: Ese filozofike
Si cdo qenie qe jeton ne cdo vend,edhe une jam si ajo,jam nje shpirt i lire qe fluturoj per te gjetu...
Racizmi sipas meje
Lloji: Ese filozofike
Racizmi eshte "ushqimi" i intelektit te njerezve duke i bere ata te besojne se jane superiore ndaj d...
Frika dhe misteri
Lloji: Ese filozofike
Te duket sikur po humb kontrollin. Ndihesh i rrezikuar, zemra te rreh for dhe shpejt. Edhe perse per...
Kam vendosur te ndr...
Lloji: Ese filozofike
Koha fshin gjithcka , madje edhe identitetin e vertete te nje humani . jeta eshte e tille ,, e vesht...
Mirazhi
Lloji: Ese filozofike
Mírαzh! Pєrshєndєtjє mírαzh nє pαsqчrє..! dєshα tє tє thєm dísα fjαlє... D...
Jo duke degjuar te ...
Lloji: Ese filozofike
Shume njerez,shume femije paragjykohen nga te tjeret.Dhe shpeshhere ata qe i degjojne dhe i besojne....
paqja
Lloji: Ese filozofike
NE KETO VARGJE PASQYROHET DESHIRA PER NJE JETE ME TE MIRE,NJE JETE NE PAQE,NJE JETE PA LUFTE E KONFL...
''Te rrosh a te mos...
Lloji: Ese filozofike
Te rrosh a te mos rrosh?!Valle a s'eshte me mire te reflektosh?! Te lejosh mendimet e strukura ne n...


Komentet e fundit!

Emri: t
Email: t@gmail.com
Komenti: shum e fort
  Pergjigju

Emri: t
Email: t@gmail.com
Komenti: t
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 3 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.