Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7168
Data e postimit: 2020-03-24 14:55:31
Shikime: 2723
Raporto

Likes: 8 Dislikes: 2

Titulli: Shprese

Lloji: Ese filozofike
Tema: Covid-19
Autori: Geraldo Xhina
Shkolla: Jashar Hoxha
Klasa: 8A
Qyteti: Tirane
E-mail: gerixhina6@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Shprese

A kaq te ligj jemi? A kaq shume te keqija kemi bere ne kete jete? A e paskemi mbushur kupen?
Ndoshta Zoti nai ka mbledhur te gjitha te keqijat dhe pasi vendosi te na sulet nuk ndaloi me.Ne fillim temetet,me pas burra qe po vrisnin grate,aksidente automjetesh,dhe tani Covid-19.Kjo fantazme e lig, e pameshirshme,kjo enderr e keqe ku te gjithe mezi presin te zgjohen dhe qe kur te ulen ne sofer te shohin te gjitha karriget e zena nga njerezit e tyre te dashur.I izoluar ne shtepi pasi mbarova detyrat e marra nga mesimet online u ula ne kolltuk dhe vazhdova te shpreh mendimet,ndjenjat,friken,por se di sa fjale mundem te nxjerr nga vetja.Ky makth vdekjeprures nuk me le as fjale per tu shprehur.Nuk e di sa do te vazhdoje,nuk e di kur do te mbaroje,nuk e di sa te tjere do te bejne viziten ne shtepine e perjetshme gjithashtu nuk e di se sa te tjere do te rrenojne,sepse kush e di te ardhmen pervec “Hynorit”.Nuk e di nese edhe une do te shpetoj por di se nuk mund te gezoj nje jete pa te dashurit e mi.Thjesht nuk mundem, dhe nese do te mundesha te beja nje ndryshim do te kerkoja te me merrnin mua ne vend te te dashurve te mi.Askujt nuk ia uroj vdekjen dhe as nuk do tia uroj.Nuk jam I sigurt se cilat fjale jane me te mirat ato qe do tju perballin me raelitetin apo ato qe do te na bejne te besojne ne nje te ardhme te sigurt ku cdokush eshte I lumtur.Ka nje ndryshim mes deshires dhe realitetit.Me degjoni me vemendje ,asnjehere,askush te mos guxoje te humbase shpresen.Edhe ne kohet me te veshtira mos e humb shpresen.Edhe atehere kur duket se jeta nuk ka me kuptim.Une e di se cfare duhet te bej qofte ky nje veprim pa efekt.Do te qendroj ne izolim dhe do te shtrihem ne shtrat per te fjeur duke menduar per lumturi, per harmoni,per “Jete”,duke shpresuar per boten e lumtur,per boten e persosur ku cdokush ka prane te dashurit e tij.Le te zgjase,nuk dua tia di,gjithcka qe dua eshte qe kur dora e arte,ajo “Hynorja”te vendose te me zgjoje dua qe te dal jashte dhe te shoh boten qe enderrova,te shoh boten qe enderruam.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Geraldo Xhina - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+filozofike/Shprese/7168


Vepra te ngjashme
Shpresoj se e ardhm...
Lloji: Ese pershkruese
Te gjithe e dime se jeta eshte plot me te papritura dhe sfida. Askush nuk mund ta dije se cfare do t...
Ese per jeten,perip...
Lloji: Ese informuese
JETA PERVECSE ESHTE NJE RRUGETIM I MUNDIMSHEM ESHTE PLOT SFIDA TE CILAT SHUMICEN E NJEREZVE I BEJNE ...
kush eshte me i lum...
Lloji: Ese pershkruese
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me...
Të gjykosh
Lloji: Ese argumentuese
Po buzeqeshi tani jam e lumtur? a eshte jeta ime perfekte ? a kam gjithqka qe kam dashur ? e d...
COVID-19 dhe une
Lloji: Ese pershkruese
Mora letren serish dhe u futa ne boten time.E cfare te shkruaj valle?S'kam asgje te re vecse gjumi...
Shkruajme per veten...
Lloji: Pershkrim
1. Si me shikojne prinderit e mi. Gjate gjithe jetes sime kam pasur nje lidhje shume te afert me pr...
Miqesia
Lloji: Ese argumentuese bindese
Qe me lindjen e njeriut ka lindur dhe nevoja te mos jete vetem.Per te mbijetuar atij I duhej te qend...
Te enderrosh....
Lloji: Ese pershkruese
Te enderrosh per ne femijet eshte gjithcka.Endrrat lidhen me shpresen dhe....bam.....ato zhduken pa ...
Dashuria
Lloji: Hartim
dashuria nje fjale qe kur e permend te rrenqeth mishin nje fjale aq e bukur sa qe cdokush qe e ka nj...
Uriim ditelindje
Lloji: Ese vleresuese
Je 16vjece sot.Shtaza ime je rrit xp E di ?! Je dikush qe do te te beja gjithcka per te ose te pakt...
Me lejo te flase
Lloji: Ese vleresuese
Te gjithe ne jemi te barabarte dhe kinit te drejta te barabarta dhe liri fjale.Askujt nuk duhet ti c...
mesuesi
Lloji: Ese vleresuese
Ne kete bote kemi dhurate njerez shume persona te pacmueshem.Nje nder keto mrekulli eshte dhe mesues...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
9 + 10 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.