Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6723
Data e postimit: 2019-02-12 18:21:37
Shikime: 2976
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 1

Titulli: Vetmia lulja qe rritet me erresire

Lloji: Ese filozofike
Tema: Gjendje emocionale
Autori: Feti cahani
Shkolla: Gjimnazi "SKENDERBEU HAS"
Klasa: 10D
Qyteti: Krume
E-mail: feticahani0@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Shpesh herë erresirën dhe vetmin njerzit mundohen ti largohen por ne fakt ajo eshte nje qetesi shpiterore ku mund te flasesh ne heshtje pa te degjuar askush po çte bukur ka erresira?!.Nuk asgje te bukur, bukurin ja jep ai qe e do, ja jep ai qe e ushqen, ja jep ai qe rritet me te kjo eshte me pak fjal erresira.Po si mund ta marrim errsiren?! Pergjigjja eshte vetmia nje gje shum e hidhur por edhe relaksuese ne nje fare menyre sepse aty shkund mendjen duke i hequr pluhurin e merzis qe ndonjeher eshte aq i madh sa te ze frymen.Po si mund te jet frytdhenes qendro me persona qe e kan trungun e vetmis te forte qendro me njerez qe shperndajn erresir qendro me njerez qe jane te bllokuar nga pluhuri i merzis dhe rezultatet do te jen te menjehershme.Po si mund ti shfarrosim keto bime depresuse?!.E thjesht mos lexo kesi shkrimesh dil dhe jetoje jeten dhe qendro larg njerzve si une.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Feti cahani - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+filozofike/Vetmia+lulja+qe+rritet+me+erresire/6723


Vepra te ngjashme
Vetem ty
Lloji: Poezi dashurie
Me qendro prane,mos u largo Sepse zemra ime vec ty te do Qendro me mua per aq kohe sa te dua Zemr...
Frika nga vetmia
Lloji: Ese argumentuese
Te jesh vetem eshte frika me e madhe.Te jesh vetem do te thote te mos kesh dashurine e askujt.Te jes...
Vetmia
Lloji: Ese argumentuese
Vetmia eshte shoqeruesja me e keqe e jetes.Edhe pse cdo person e vendos vete se me ke do te rrije,pr...
Muzika
Lloji: Ese vleresuese
A e keni degjuar ndonjehere kete shprehje,"Muzika eshte feja ime"? Patjeter qe po.Edhe nese dikush e...
Ti vlen
Lloji: Ese vleresuese
Mos harro se ti je e veqant Mos harro moter se sa do qe deshirojn qe dikush te perul, ti je e ve...
te gabosh eshte nje...
Lloji: Ese argumentuese
Me fal nuk e perseris me, me fal se nuk isha ne gjendje te mir kur gabova i kemi degjuar shum here k...
"Deshperimi"
Lloji: Ese pershkruese
Ndodh nje cast kur ndihesh i mbyllur ne vetvete e i pashprese..Ne nje cep dhome te erret, te blindos...
Thjesht Jeta
Lloji: Ese shpjeguese
Thjesht Jeta Jeta mund te jet e shemtuar mund te behet e bukur. Jeta mund te jet zjarr por mu...
A keni frike nga ve...
Lloji: Ese pershkruese
Vetmi.Qetesi.Shpesh me pelqen te rri vetem.Te shijoj qetesine dhe erresiren.Shpesh ndjehem mire dhe ...
Jeta
Lloji: Ese argumentuese
Te jetosh eshte gje aq e bukur aq edhe sa te vdesesh,per mua kjo jete nuk ka fare kuptim eshte thjes...
Frika nga vetmia
Lloji: Ese shpjeguese
Vetmia.Nje prej ndjenjave te cilave njeriu u trembet me shume.Nje njeri I vetmuar nuk eshte vetem ai...
frika
Lloji: Ese shpjeguese
Frika eshte nje reagim emocional I fuqishem perballe perceptimit te nje rreziku te vertet apo ima...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 3 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.