Data e postimit: 2018-03-06 19:43:53
Shikime: 7028
|
|
Likes:
6
Dislikes:
1
Titulli:
Ne jemi ketu ne toke per te...
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Ne jemi ketu te gjithe per nje qellim...Qellimi im eshte te mesoj shume gjera e te jem e sukseshme,qellimi i dyte eshte qe te kontriboj per vendin tim dhe token dhe qellimi i trete eshte qe te kujdesem per familjen time...Qdo dite eksplorojme dhe mesojme gjera te reja per token.Toka eshte vendi i shtrenjt i qdo njeriu se pa te nuk mund te jetojme dhe une sot nuk do te isha ketu duke shkruar per te...Kurse jeta eshte nje lufte,eshte nje beteje qe duhet fituar dhe nje enderr qe duhet jetuar.Ne jemi ketu,ne toke per te kryer misionin tone.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Blinera Murati - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+filozofike/Ne+jemi+ketu+ne+toke+per+te.../6292
Vepra te ngjashme
Njeriu pёrball dil...
Lloji: Ese filozofike
Era tё ledhaton kёndshёm fytyrёn. Disa vendosin tё ia kthejnё shpinёn e disa tё tjerё ndie...
|
Vetvetja
Lloji: Ese filozofike
. Si ne lindje ashtu edhe ne perendim, eshte e mundur te shquash nje rrugetim qe neper shekuj e ka s...
|
THJESHT UNE
Lloji: Ese filozofike
Kush jam une?Eshte e veshtire ti japesh pergjigje pyetjes me te rendesishme filozofike.Si nje gjasht...
|
|
nje lamtumir
Lloji: Ese filozofike
nje lamtumir nje perqafim asgje me teper sdo jet shpirti im se me ty larg une e di jetoj shum pak nj...
|
Racizmi sipas meje!
Lloji: Ese filozofike
Racizmi eshte ushqimi i intelektit te njerezve duke i bere ata te besojne se jane me superiore ndaj ...
|
...
Lloji: Ese filozofike
"Te gjithe kemi aftesi te vecanta"…
Secili prej nesh eshte unik dhe i vecante!D...
|
Zhgenjimi
Lloji: Ese filozofike
- ZHgenjimi , bashkeudhetarja e dashurise , Urrejtjes, dhimbjes dhe lumturise eshte pjese e jona ...
|
Mjerimi
Lloji: Ese filozofike
Mjerimi fjala qe cdo kush i frigohet dhe ajo qe shum njerez e jetojne,mjerimi vendi i erret qe fle d...
|
Njeriu edhe kur e k...
Lloji: Ese filozofike
Cdo faze e jetes, cdo vit, dekade apo shekull kane folur per lavdine njerezore , per menyrat si ajo ...
|
Jeta
Lloji: Ese filozofike
Shkrim i lire …..
Jeta !
Ne keto caste meditimi mora nje laps e hodha ne flete te bardhe ato...
|
Ne kete bote jemi p...
Lloji: Ese filozofike
Në këtë botë jemi për të...?
Kjo është një pyetje të cilën çdo njeri ja bën vetës.Dis...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|