Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6745
Data e postimit: 2019-02-20 20:40:33
Shikime: 2964
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 0

Titulli: Vetvetja

Lloji: Ese filozofike
Tema: Vetvetja
Autori: Denisa
Shkolla: Gjimnazi ''Tomorr Sinani''
Klasa: 11
Qyteti: Cerrik
E-mail: denisameta3@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

. Si ne lindje ashtu edhe ne perendim, eshte e mundur te shquash nje rrugetim qe neper shekuj e ka sjelle njerezimin te takohet ne menyre te pershkallezuar me te verteten dhe te ballafaqohet me te. Eshte nje udhe e pershkuar - dhe nuk mund te ishte ndryshe - brenda horizontit te vetedijesimit personal: sa me shume njeriu njeh realitetin dhe boten aq me shume njeh veten e tij ne unicitetin e tij, ndersa behet gjithnje e me kerkuese pyetja mbi kuptimin e gjerave dhe te vete ekzistimit te tij.
Ghithcka qe behet objekt i njohjes sone, behet per kete arsye pjese e jetes sone. Porosia "njih vetveten" ishte e gdhendur ne arkitraun e tempullit te Delfit, si deshmi e nje te vertete themelore qe duhet pranuar si rregull minimal nga cdo njeri qe ka deshire te dallohet, ne mes te gjithe krijimit, duke u cilesuar si njeri pikerisht si "nhohes i vetvetes". Nje veshtrim i thjeshte i hedhur mbi historine e lashte, nga ana tjeter tregon me qartesi se si, ne ane te ndryshme te tokes, te shenuara nga kultura te ndryshme, lindin ne te njejtin kohe pyetje themelore qe karakterizojne ecurine e ekzistimit njerezor: kush jam? Nga vij dhe ku shkoj? Pse prania e se keqes? Cfare do te kete pas kesaj jete?
Keto pyetje jane te pranishme ne shkrimet e shenjta te Izraelit, por shfaqen edhe te Veda-t, e jo me pak tek Avesta-t; i gjejme ne shkrimet e Konfucit e Lao-Tze sikunder edhe ne predikimet e Tirthankara-s, e te Budes; jane po ato qe lulezojne ne poemat e Homerit dhe ne tragjedite e Euripidit dhe Sofokliut ashtu sikurse edhe ne trajtimet filozofike te Platonit dhe Aristotelit.
Jane pyetje qe kane burimin e tyre te perbashket ne kerkim e kuptimit qe gjithnje nxitet ne zemren e njeriut; nga pergjigja ndaj pyetjeve te tilla varet orientimi qe i jepet ekzistimit.


Ky tekst sherben per meditimin personal, per mesimin, per te nenshtruar pyetje per ta kuptuar me mire, per te bere komente qe ndimojne ne mesim dhe ne orientim te jetes personale dhe te jetes se vellezerve.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Denisa - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+filozofike/Vetvetja/6745


Vepra te ngjashme
Kush jam une?
Lloji: Ese filozofike
Me lindin shume pyetje ne koke.Njera prej tyre eshte:Kush jam une ?Kjo pyetje ka shume pergjigje te ...
pasqyra
Lloji: Ese filozofike
Shume here me lindin ne mendje pyetje rreth ekzistences te njeriut ,kafsheve, pemve, yjeve, luleve d...
Pse?
Lloji: Tekst shpjegues
Pse pyetja e cila behet ne qdo vend pse me ndodhi kjo pse u be ajo athua pse? Pse vetem mua me ndodh...
Ese "Temperaturat"
Lloji: Analize letrare
Gjate viteve te fundit ne Shqiperi jane rritur shume temeraturat. Vlerat me te larta te temperatures...
Shkruajme per veten...
Lloji: Pershkrim
1. Si me shikojne prinderit e mi. Gjate gjithe jetes sime kam pasur nje lidhje shume te afert me pr...
Filozofia
Lloji: Hartim
Pse jemi keshtu si jemi? Si ndodhin ato qe ndodhin? Kur filloi dhe kur do te mbaroje gjithcka?... N...
...
Lloji: Ese shpjeguese
‘Armiku me I rrezikshem eshte vetvetja’. Kjo eshte shprehja qe me vjen ne mendje shpesh sa here ...
Pse?
Lloji: Tekst pershkrues
Pse? Pse-ja eshte pyetja me e madhe e njerzimit.Sa here mund ta keni bere kete pyetje,prit me lere t...

Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
“Koha sherben, por nuk ekziston…” Koha eshte e pakapshme , e pandalueshme. Shpejton dhe ngad...
frike nga vetmia
Lloji: Hartim
Frika eshte nje enigme.Nje enigme, filli i se ciles paraqet kompleksin e saj.Shpeshhere e pyesim vet...
Mbroni visaret e ko...
Lloji: Thirrje
Te nderuar vellezer dhe motra, qytetare dhe qytetare! Ne qe jemi pjese e nje kombi dhe zoterojme te...
vetvetja
Lloji: Ese pershkruese
Kush jam une? Ndoshta ne te shkuaren do t'i isha pergjigjur pa hezitim kesaj pyetje ne dukje te zako...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 3 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.