Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7424
Data e postimit: 2020-10-10 14:44:30
Shikime: 3264
Raporto

Likes: 7 Dislikes: 0

Titulli: Njeriu eshte kafshe politike

Lloji: Ese filozofike
Tema: Njeriu dhe politika ne filozofi
Autori: Aulona Çorbaxhi
Shkolla: Deshmorët e Pojskes
Klasa: XI-A
Qyteti: Pogradec
E-mail: aulonacorbaxhi@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Shprehja e Aristotelit "Njeriu eshte kafshe politike"eshte thene ne menyre aq barbare,por qe ne te verteten e tillë eshte natyra njerezore.Ne vetvete kjo shprehje mban nje te vertete qe mund te shihet ne dy pikepamje: njeriu si kafshe(me logjike,arsyetim dhe mendime)dhe politika si mjet i daljes nga kafsheria.
Problemin nuk eshte se njeriu eshte nje kafshe,por sepse ai nuk zgjedh ti perkasi vetem nje lloji.Disa kafshe janë me grabitqare se te tjerat,disa janë me te paqta,me te qeta dhe barengrenese,disa janë thjesht zogj shtegtare ne kerkim te pemëve me te larta.Njeriu s'mund te jete si keto kafshe,sepse ai nga momenti ne moment mund te behet si cdonjera prej tyre;njeriu eshte gjithmonë ne ndryshim.Duke mos qenë te tille,njeriu e ka pasur me te lehtë se keto kafshe per t'a kthyer boten ne mjedisin tone habitat.
Pyetja eshte:Po ku hyn politika ketu?Politika ka te beje me ekzistencën,me mbijetesën e me te egres,me ne krye me më te afatin dhe me më te zotin.Politika me vete peshen e ligjit prek pjeset me te brishta te racionalitetit dhe irracionalitetit jetesor:jo te mbijetuarit ne te lutem,por te jetuarit i lire dhe ne ndervaresi dhe bashkeveprim me te tjeret.Per aq kohe sa njeriu i perket kesaj politike,ai i nenshtrohet dhunes se ngadaltë te mendjes,e cila eshte aq e dhimbshme per nje afat te gjate.
Por a mund te mbijetojë njeriu pa u lidhur,ndikuar dhe infiltruar ne politike?Cdo kafshe njerezore ka lindur per tu përballur,ka lindur per te luftuar,per te qene i pari,ka lindur per te qene i ndervarur me te tjeret,per te qene social dhe antisociale.Ketu nis kontradikteti.Eshte social sepse ai jeton me te tjeret,por kete e shfrytezon ne dobesi te tij,pra eshte nje tip'politike' kjo marredhenia qe individi vendos me te tjeret,pasi i nevojiten ata...per te arritur qëllimet e veta.🤷
Aq shume eshte i lidhur njeriu me politikën saqe mund t'a thuash me plot gojë se Ai te vret dhe merr mendjen me buzeqeshje.
Jeta eshte nje loje,te thjeshtet janë nen urdhrat e me te medhenjve,me te fortet janë ne krye dhe ne drejtim te gjithckaje,ku gjithcka luhet dhe fitohet fale paaftesise njerezore per te qene kundershtare te zote.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Aulona Çorbaxhi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+filozofike/Njeriu+eshte+kafshe+politike/7424


Vepra te ngjashme
NJERIU ESHTE KAFSHE...
Lloji: Ese filozofike
Politika shqyrton sjelljen e shoqerise ,ndersa etika ate te individit.Aristoteli i ka dedikuar nje l...
Eksperimentet ne ka...
Lloji: Ese argumentuese
Ne te gjithe kemi degjuar apo pare ne dokumetare shkencore,per eksperimentet qe behen ne kafshe te ...
Pse kafshet shtepia...
Lloji: Ese argumentuese bindese
une mendoj se kafshet shtepiake jane te rendesishme per njerezimin perndryshe nuk do ta kishin emrin...
Macja
Lloji: Pershkrim
Kafsha qe une pelqej me shume eshte macja.Ajo eshte kafsha qe un kam me per zemer.Ngjyra e trupit t...
kafshet shtepiake
Lloji: Ese argumentuese bindese
une mendoj se kafshet shtepiake jane shume te rendesishme per njerezit por prinderit e mi nuk mendoj...
Carmatosja eshte e ...
Lloji: Ese argumentuese
Konfliktet me te medha gjithnje kane nisur nga vete njeriu.Cdo lufte,cdo beteje.Njeriu eshte aq egoi...
kush eshte me i lum...
Lloji: Ese pershkruese
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me...
Efektet pozitive te...
Lloji: Tekst argumentues
Duhet thene se nje e drejte kushtetuese si 'e drejta per te zgjedhur' keqinterpretohet nga politika ...
ADOLESHENTI ESHTE S...
Lloji: Ese argumentuese
ADOLESHENTI ESHTE SHERBETOR I MOSHES, APO ESHTE ZOT I VETVETES??... Adoleshenti eshte njeri. Pavare...
Gracka e njeriut
Lloji: Ese filozofike
Lumturi ne kete bote nuk ka,ka vetem therrmija te saj-thote Tolstoi.Iemancipuar me gjerat e perdits...
Ku po shkojme me ka...
Lloji: Ese filozofike
Njerezit jane qenia me e larte dhe e bekuar si nga mendesia ahtu edhe nga jeta dhe pushteti.Ata jane...
Pse kafshet shtepia...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Duke ndenjur shikoj mjedisin ku rrethohet nga shume kafshe shtepiake.Bie ne mendime dhe mendoj : Cfa...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.