Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 4368
Data e postimit: 2015-07-19 13:09:20
Shikime: 3523
Raporto

Likes: 0 Dislikes: 0

Titulli: Me tha gjyshja

Lloji: Ese filozofike
Tema: Ese mbi zhdukjen e shqipetareve
Autori: Linda Fetaj
Shkolla: Edmond Hoxha
Klasa: 8
Qyteti: Junik
E-mail: linda_fetaj@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Tek vendi ku linda,tek djepi ku u rrita,
tek cicerima e zogjeve qe degjohej cdo pranvere,tek shushurima e lumit qe kisha prane shtepise,tek pemet plt hijeshi tek natyra gazmore qeduket sikur me buzeqesh ,tek vendi im .
U munduam te na ndajne te na copetojne ,te na vrasin te mos mundja te shihja sesi me rritet mbesa,si vesh me plot bukuri jelekun e punuar nga une,u munduan te me bejne te te harroj ,te shlyej histrine shume shekullore...Te na zhdukin u munduan oj bija ime,te zhdukin emrin tone ,faktin se ne jemi shqiptar qe ju te ,os dini per kete madje as ju te mks ishit oj bije,u munduan.
Por ti mos harro ,ne jemi shqiptar ,gjakun tone askush ska per ta marr
-më tha gjyshja!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Linda Fetaj - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+filozofike/Me+tha+gjyshja/4368


Vepra te ngjashme
70-vjetori i pavars...
Lloji: Ese pershkruese
Shqiperia,vendi ku u linda, u rrita dhe do vdes.Ky eshte vendi im.Vendi ku shqiponjat fluturojne te ...
gjuha shqipe
Lloji: Hartim
gjuha shqipe eshte nder gjuhet me te vjetra qe ekziston gjuha jon eshte thesar i dituris dhe atdhe...
Ti vlen
Lloji: Ese vleresuese
Mos harro se ti je e veqant Mos harro moter se sa do qe deshirojn qe dikush te perul, ti je e ve...
gjuha jone
Lloji: Analize letrare
Gjuha jone eshte thesar i diturise sone,rilindasit tane u munduan shume qe te bejne nje gjuhe te per...
70 vjetori i clirim...
Lloji: Ese informuese
70 vjetori i clirimit eshte nje feste qe festohet nga te gjithe. Shume djem dhe vajza shqiptare dhan...
Jam krenar qe jam s...
Lloji: Hartim
Qe te jesh krenar per vendit tend, nuk eshte e thene qe vendi yt ti kete pallatet me ashensore edhe ...
dashuria
Lloji: Poezi dashurie
nese kohen do ktheja pas dhe lotet qe kam derdh per ty do ti quja mekat po te mundja do te beja gji...
Pranvera
Lloji: Pershkrim
Rrezet e arta te diellit perqafuan token tone te dashur, natyra buzeqesh duke na ofruar nje pamje pi...
Gjyshja ime
Lloji: Poezi dashurie
O moj gjyshja ime sa e mire qe je une te dua shume dhe pse zihemi ndonjehere ...
vendi
Lloji: Poezi dramatike
shqiperia eshte vendi ku linda dhe do vdes ku jetova me nder dhe shprej vendi im i dashur ty te...
GJYSHJA
Lloji: Ese argumentuese
Me shum dit po te kerkoj NGA TI kosov frym emertoj tani shpreh fjalet e gjyshes shko moj bi sh...
shqiperia
Lloji: Poezi lirike
jemi komb jemi shqiptar qe te gjithe jemi krenar me shqiponjen me dy krere qe lart ne qiell flut...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 3 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.