Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 1682
Data e postimit: 2013-11-11 05:54:09
Shikime: 8863
Raporto

Likes: 5 Dislikes: 0

Titulli: Molla

Lloji: Ese filozofike
Tema: Molla
Autori: Dorina.D
Shkolla: Art Institute of Philadelphia
Klasa: II Year
Qyteti: Philadelphia, PA
E-mail: dorina-pogradec@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Eshte si molla e kuqe dhe perfekte qe nese e kafshon te mbush gojen plot me krimba. Manaferrat grumbullohen neper shkurre, vdekja pret tek shkembinjte dhe shiu te zhyt.

Nje diseksion i trurit nuk ishte kurre aq i kendshem, ndoshta ato prerje te drejta dhe te sigurta, ajo analize spiralesh e udhehequr nga metodat me metodike qe ka prekur kurre me ate tru. Per te tjeret gjithcka eshte normale, asgje speciale. Nje hunde, dy kembe, beli dhe buzet.

Nuk qendron ne asgje, por asgjeja qendron. Eshte si nje univers paralel
qe perpiqet te arrije shkallet e tij, ta pushtoje, por eshte nje lufte e veshtire dhe absurde. Edhe pse i pelqen e veshtira, e torturuara, ajo qe ka per te zbuluar, ajo qe ka per te kuptuar...Sepse bota eshte teper e thjeshte, personat jane teper banale dhe vuajtja teper e rendesishme.
I intereson me shume dhimbja se sa keqardhja, dhe me shume keqardhja se sa lumturia. Sepse shpreh. Te ben te ndjesh. Kush nuk e ka ndjere ndonjehere keqardhjen? Eshte nje boshllek plot zhurme qe shume pak e kuptojne, nje dhimbje e parrenjezuar qe kthen perseri dhimbjen.

Te prekesh mbaresat nervore. Te ngacmosh trurin. Te gjitha keto jane te kendshme. Te vizatoje keshtjella ne ajer, edhe pse nuk di te vizatoje.
Me mire ti mendoje, vetem ti mendoje, tju beje korniza dhe te vendose shkronja...Perse me shume? Kur asnje si kupton, vetem shishet e qelqit te cilat notojne ne det te hapur. Sepse deti eshte i pamase dhe nuk do te besoje tek horizontet.

Edhe pse kjo eshte vdekje, gjeneron jeten, krijon jeten.

E kuptoi domethenien, te shkaterrosh per te ndertuar dhe ndoshta eshte e nevojshme te shkaterrosh ate qe ke ndertuar. Sepse gjeja e tij eshte kaosi, eshte natyra, eshte te godase horizontin..., sepse nuk do me momente te arkivuara ne nje memorie qe nuk ekziston. Do jete, nje jete te vogel dhe te parendesishme ashtu si te krimbave ne mollen e tij.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Dorina.D - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+filozofike/Molla/1682


Vepra te ngjashme
Bota
Lloji: Ese argumentuese
Bota!! Nje gjithesi e mistershme ku luftohet per ekzistence,ku rutina e perditshme eshte kudo dhe as...
Shkolla
Lloji: Ese pershkruese
Te flasesh per shkollen eshte e veshtire,por edhe e kendshme... Eshte e veshtire,sepse te vjen keq ...
Pershkruajme person...
Lloji: Pershkrim
I. Pershkrimi objektiv Erjola eshte nje nxenese ne klasen e nente te shkolles 9-vjecare “Edith Du...
cfare eshte jeta
Lloji: Ese filozofike
Jetes i jane vene shume epitete i jane thurur shume kenge, poezi vargje pa fund. Shume fjale jane th...
Familja ime!!!!
Lloji: Rrefenja
Ndoshta disa femije jetojne per mrekulli, por kjo nuk ndodhe me familjen time.Tek ne nje nate nuk ka...
Librat
Lloji: Ese pershkruese
Libri eshte nje thesar, qe te jep di momente arratisjeje ashtu dhe momente komforti. Libri eshte nje...
Keshilla per veten
Lloji: Ese argumentuese bindese
Kurre mos duaj shume! Sa me shume te duash, aq me shume do te lendohesh. Mos i jep llogari askujt! ...
Shoqeria e Vertete
Lloji: Ese pershkruese
Jane disa momente ne jete kur njeriu thjeshte ndihet vetem.Shikon perreth dhe kupton se shume prej a...
kush eshte me i lum...
Lloji: Ese pershkruese
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me...
Nuk behet kush i pa...
Lloji: Ese vleresuese
Ka mjaft shprehje,por disa qe kane lene gjurme po permenden dhe sot.Jane ata shprehje qe jane perdo...
Vdekja eshte e hesh...
Lloji: Ese filozofike
Hesht!Pse kaq qetesi?Ku jam une? Gjithcka eshte zhdukur,jam e vetme.Ujerat nuk rrjedhin me,zogjte nu...
Te jetojme cdo dite...
Lloji: Tekst shpjegues
Te jetojme cdo dite,qofte ajo me diell,me re ose me shi. Vetem keshtu mund te rrefjme se kemi jetuar...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
4 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.