Ke lejuar te te neshtrojne te tjeret?...mos valle me dryn i ke kycur akordat e zerit e i ke lene te zhytura aty ne laring duke mos u perpjekur,celsin per to ta gjesh ?!
Nuk je lodhur duke qene gjithmone nen tjetrin apo i kursen vetes te drejten,i barabarte me tjetrin te jesh ?!
Ti...abuzon keshtu me veteveten dhe aftesite e tua deri ne palce i rrenqeth...
Mjaft e ndrydhe zemren me nevleresim per veten,mjaft ne kafke i shtrengove teper idete !
Mjaft fryte te dhuntive tua i dergove vazhdimisht e vazhdimisht si bamiresi per te tjere !
Tani,pyete ndergjegjen ...
-"E kenaqur a je ?"
-"Tashme,miku im,i burgosur ne kafazin e burokracise je...
eshte nje burg i thelle si vete humnera,per te mbijetuar e dale prej andej duhet guximin ne vetevete te gjesh ! Mos u skllavero,por mbaj denjesisht privilegjin e te quajturit 'qenie njerezore', edhe skllav behu po munde por vetvetes t'i sherbesh !"
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Ana - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+filozofike/Guximin+ke+humbur%2Cke+humbur+vetveten+%21/3548
Vepra te ngjashme
Prometeu,një hero ...
Lloji: Ese filozofike
Prometeu është heroi i parë humanist në të gjithe historinë e letërsisë dhe është një fig...
Alegoria e shpelles...
Lloji: Ese filozofike
Alegoria e shpëllës së Platonit është një prej teksteve filozofike më të rëndësishme të h...
Perse jemi ne toke ...
Lloji: Ese filozofike
Jeta eshte nje lufte. Eshte nje beteje qe duhet fituar. Eshte nje enderr qe duhet jetuar. Por.per...
Femra endrra pa te ...
Lloji: Ese filozofike
Femra endrra pa te cilen jeta do dukej e zbehte
Femra ,nje qenie e brishte,...
Mbresa nga Shtepia ...
Lloji: Ese filozofike
Nje fasade ku cdo gjethe permban nje histori ,sa here leviznin nga era, ato po flisnin ,po drridhe...
Të jesh a mos të ...
Lloji: Ese filozofike
Të rrosh a të mos rrosh është një nga monologjet më të famshme të letërsisë botërore dhe ...
cfare eshte jeta
Lloji: Ese filozofike
Jetes i jane vene shume epitete i jane thurur shume kenge, poezi vargje pa fund. Shume fjale jane th...
Bote e pandreqshme
Lloji: Ese filozofike
Eh, ç'realitet i hidhur !
Te shohesh e ta degjosh padrejtesine tek te perqesh ne fytyre, por te je...
nje palaco qe qesh
Lloji: Ese filozofike
Eshte per tu habitur me ndjesite e panumerta qe zoteron njeriu... qofshin keto te arsyeshme ose jo m...