Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2023-10-08 13:57:04
Shikime: 796
Raporto

Likes: 0 Dislikes: 0

Titulli: Alegoria e shpelles se Platonit

Lloji: Ese filozofike
Tema: Kuptimi i alegorise se shpelles
Autori: ANONIM
Shkolla: ______
Klasa: _______
Qyteti: ________
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Alegoria e shpëllës së Platonit është një prej teksteve filozofike më të rëndësishme të historisë së filozofisë. Ajo paraqet një shpjegim të thellë filozofik për natyrën e realitetit, perceptimit të njeriut dhe misionin e filozofisë. Në këtë esë shpjeguese me karakter filozofik, do të përqendrohemi në disa prej koncepteve kryesore të shpëllës së Platonit dhe do të analizojmë kuptimin filozofik të tyre.

Në fillim të shpëllës, Platon na paraqet historinë e një njeriu të quajtur Sokrati, i cili është i interesuar për të kuptuar thelbin e realitetit. Ai udhëton në thellësinë e një shpelleje të errët, ku të gjitha objektet janë vetëm hije të dritës që shkëlqen në murin e shpellës. Kjo shpelle është metafora e botës së perceptimit të njeriut, ku njerëzit janë të mbyllur në një realitet të pasqyrës, duke pare vetëm hijen e gjërave.

Platon argumenton se realiteti i vërtetë është botë e ideve abstrakte, të cilat janë përcaktuesi i vërtetë i gjërave. Këto ide janë të pashikueshme dhe janë burimi i dritës së vërtetë që ndriçon botën e perceptimit të njeriut. Filozofët duhet të largohen nga botë e perceptimit të rastësishëm dhe të kërkojnë të arrijnë njohurinë e kësaj bote të vërtetë, të cilën Platon e quan botë e ideve.

Një aspekt i rëndësishëm filozofik i kësaj alegorie është përgjegjësia e filozofëve për t'u kthyer në botën e perceptimit dhe për të ndihmuar të tjerët të kuptojnë realitetin e vërtetë. Kjo sjell me vete pyetje thelbësore për etikën dhe misionin e filozofisë në shoqëri.

Në përfundim, alegoria e shpëllës së Platonit është një tekst i rëndësishëm filozofik që shqyrton thellësinë e natyrës së realitetit dhe thelbin e njohurisë. Ajo na inkurajon të reflektojmë mbi rolin e perceptimit në kuptimin tonë të botës dhe misionin e filozofisë për të zbërthyer dritën e vërtetë të dijes.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     ANONIM - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+filozofike/Alegoria+e+shpelles+se+Platonit/8164


Vepra te ngjashme
Rruga e Jetes
Lloji: Ese filozofike
Ne nje moment nje heshtje me pushton trupin dhe ashtu i hutuar bije ne nje humnere dhe e vetmja mund...
Bote e pandreqshme
Lloji: Ese filozofike
Eh, ç'realitet i hidhur ! Te shohesh e ta degjosh padrejtesine tek te perqesh ne fytyre, por te je...
Koha
Lloji: Ese filozofike
Po c’eshte kjo gje e mallkuar .. kjo formule komplekse qe e quajme kohe? A ekziston vertete ajo? ...
E bukura dhe e shem...
Lloji: Ese filozofike
Cili është përkufizimi i bukurisë? A ekziston një përkufizim i tillë? Apo secili prej nesh ka...
Realitet apo trilli...
Lloji: Ese filozofike
Nje grimce pluhuri fshihet ne kornizat prej balte te nje pikture te fshehur ne dhomen e kujtimeve sh...
Cili është kuptim...
Lloji: Ese filozofike
Të kuptosh se si te jetosh ne menyre sa me te mire dhe te kuptosh veten dhe te tjeret ,kur kane te ...
dashuria
Lloji: Ese filozofike
"Ti Dashuri je Liri, ti Dashuri je Roberi" Pa dyshim qe per njeriun, ndjenja me e bukur qe mund t...
miti i prometeut
Lloji: Ese filozofike
Figura e këtij Titani ështe një prej produkteve më të vlefshme të mitologjisë greke. Promethe...
Ne lindim të lirë...
Lloji: Ese filozofike
Ne vijmë në këtë botë si qenie krejt të lira dhe të pafajshme.Kemi ardhur në jetë pa asnjë...
Guximi fiton!
Lloji: Ese filozofike
Guximi. Fiton apo humbet? E gjejme ne apo vjen vetë? Pytja qe te ndjell kureshtje ne trurin tend q...
frika
Lloji: Ese filozofike
Te gjithe kemi frike e shpehhere mund te frikesohemi pa qene nevoja.Gjithmone ajo ndenja e pasiguris...
Gracka e njeriut
Lloji: Ese filozofike
Lumturi ne kete bote nuk ka,ka vetem therrmija te saj-thote Tolstoi.Iemancipuar me gjerat e perdits...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
12 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.