Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2018-03-22 20:31:48
Shikime: 4525
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 0

Titulli: Me e veshtire eshte te dashurosh apo te mashtrosh?

Lloji: Ese filozofike
Tema: emocionet njerzore
Autori: G.Alla
Shkolla: Olsi Lasko
Klasa: XIA
Qyteti: Durres
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

cfare esht qenia njerzore ne vtevete?Per Kete gje,ne cafrdo kuadri qe ta shohesh,asnje nuk ka nje pergjigje te mirfillt.Nje gje esht e sigut:mendja e tyre ka bere zbulime e shpikje te mahnitshme.Ajo punon per gjera te bukura dhe te mbrapshta njekohesisht, si mashtrimi dhe dashuria.
Po,jane dy gjera te kunderta qe ndeshen koke me koke.Per ke duhet me shume aftesi valle?Sigurisht qe te mashtrosh duhet qe te jesh i zgjuar e i afte,e jo cdokush mund te jete i tille.Nje mashtrues i zoti di se cfare do,keshtu ai zgjedh objektivin e tij dhe esht gati te fitoje me cdo kusht.
Po per dashurine c'duhet?Disa mund te mendojne se dashuria eshte per te dobtit,ajo eshte nje pengese per te ecur perpara.
Por cila eshte me e veshtire?Mund te mendosh se mashtrimi ose thjesht te dyja bashke.Nese mendon me thelle kupton qe me e veshtire eshte te dashurosh,sepse ajo eshte nje njenje qe jo te gjithe mund ta bejne te tyre.Dashuria eshte ajo te lidh kembet e te gjunjezon,eshte ajo qe te sjell djellin e shiun njokehosisht,ajo qe te le deri ne agim zgjuar,ajo qe te jep jete ose te shkaterron plotesisht.Kete sfide e nderrmarin vetem guximtaret,per frikacaket mbetet mashtrirmi,nje gje e lehte dhe e dobet.
Ji i guximshem dhe lere zemren te lire qe te gjeje gjysmen e saj...




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     G.Alla - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+filozofike/Me+e+veshtire+eshte+te+dashurosh+apo+te+mashtrosh%3F/6329


Vepra te ngjashme
Me tha gjyshja
Lloji: Ese filozofike
Tek vendi ku linda,tek djepi ku u rrita, tek cicerima e zogjeve qe degjohej cdo pranvere,tek shushu...
Të drejtat e njeri...
Lloji: Ese filozofike
Sanksionimi i të drejtave dhe lirive themelore në kushtetutë është tregues i nivelit të demokr...
Kur dashuria vdes, ...
Lloji: Ese filozofike
Shpesh fëmijët e vegjël pyesin prindërit e tyre se si ata kanë lindur e prindërit mundohen t...
Qenie e cuditshme, ...
Lloji: Ese filozofike
Lum qe rrjedh,s'pushon, therret per ne perjetesi por askush s'pergjigjet. Askush s'do te largohet ng...
Vetem e verteta esh...
Lloji: Ese filozofike
Larguar kilometra larg pertej te zakonshmes,per tu perballur me nje realitet te deshiruar por te ves...
Jeta
Lloji: Ese filozofike
Cesht bota? Sa shpesh lendohesh dhe me pas fshin lotet duke buzeqeshur dhe mendon se e nesmja do ...
Kthe syte nga vetja...
Lloji: Ese filozofike
Me lejo te marr fryme thelle dhe ngadale te nis te tregoj per udhetimin qe bera nje dite te zakonshm...
Aventurat e Diut
Lloji: Ese filozofike
Na ishte njehere nje djale i ri 16 vjec.Deshira e tij e madhe ishte te behej nje futbollist karderr....
nje palaco qe qesh
Lloji: Ese filozofike
Eshte per tu habitur me ndjesite e panumerta qe zoteron njeriu... qofshin keto te arsyeshme ose jo m...
Perse jemi ne toke ...
Lloji: Ese filozofike
Jeta eshte nje lufte. Eshte nje beteje qe duhet fituar. Eshte nje enderr qe duhet jetuar. Por.per...
"Sa shum"
Lloji: Ese filozofike
......"Sa shum"........ Nashta disa njerz, më kon ,harru...Sa shum të mira , i pata bo...E t...
Ceshte jeta
Lloji: Ese filozofike
Ceshte jeta? Jeta eshte nje lufte qe duhet ta fitosh, nje det me stuhi qe duhet ta perballosh N...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
4 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.