Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 4709
Data e postimit: 2015-12-27 13:51:56
Shikime: 4960
Raporto

Likes: 8 Dislikes: 0

Titulli: kusherira e perjetsheme

Lloji: Ese filozofike
Tema: falja
Autori: emanuela
Shkolla: e bashkuar vajdin lamaj domje
Klasa: 9c
Qyteti: tirane
E-mail: shkelzen.lama@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Po e filloj me nje peng te madh ne zemren time te vogel.E di qe te lendova pa mase "motrushe".Por ama dije se ti do te jesh gjithmone ne zemren time sepse une pa ty jame asgje dhe s'mund te bej perpara.Ti je loti i kulluar ne zemren time qe e mban ne dore dhe nuk e leshon te bjere poshte.S'MUND T'ja fal kurr vetes qe ti u lendove dhe me flake jashte zemres.Por une do te jetoj duke kujtuar miqesine tone te qeshurat tona.E pyes Zotin pse???bre zot me ndave nga ajo sepse ajo ishte arsyea ime e veteme qe me qonte diten mbare.Dhe me jepte forcen per deshiren time te madhe te behesha nje prezantuese.Por tani ajo s'me do me sepse ma tha qarte.Por perseri nuk mund ti humbi shpresat sepse zoti eshte me mua sepse e dua dhe s'do te ndalem derisa ta fuse prape ne zmeren time dhe atehere do jet shume e veshtire te dalesh sepse ti je gjysma e zemres sime qe me lejon te marre fryme je oksigjeni im pasqyra ime je objektivi i jetes time.vetem nje mike si ti ma ka thene te verteten butesisht kur "disa"miq te rrejshem na kane braktisur/TI ME DHE MUNDESINE TE FLASE ME DIKE KUR PATA MUNDESINE.Jam krenare dhe pse e di qe ndoshta tani me urren por dije se divani im mbytet ne lote duke te te kujtuar sepse te dua.Ti me ben te qeshe edhe pas nje dite te veshtire.Ti je nje person i vecante ne zemren time qe askush nuk mundet te ta zevendesoj.Shpresoj me zemer te me falesh.Ekuptoj qe humba nje njeri te mrekullueshem;per fajin tim.Me vjen keq qe te kam zhgenyer'nuk jam nje kusherire perfekte'Por jam nje kusherire qe te kerkon te falur dhe te me rikthesh buzeqeshjen edhe nje here dhe te premtoj qe nuk do te shuhet me.TE DUA.MOTER.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     emanuela - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+filozofike/kusherira+e+perjetsheme/4709


Vepra te ngjashme
shoqja e rifituar
Lloji: Analize letrare
Nje shoqe qe me kishte humbur me kohe le te themi!Zoti qoi qe nje dite te takohemi ne nje dasme.Une ...
DY PIKA LOTI
Lloji: Poezi dashurie
DY PIKA LOTI... Dy pika loti, me rrodhen nga syte Mbi letren qe po shkruaja, me rane T...
MOTRA
Lloji: Ese shpjeguese
MOTRA PERSONI ME I MIRE QDO SEKRET MUND TJA TREGOSH SEPSE AJO ESHTE E SINQERTE E MIRE ME MUA ..SOT P...
Motrat e mia keni q...
Lloji: Ese argumentuese
Qdo here e kam menduar si eshte ndjenja e te qenit moter.Kete e morra po tani i kam tre motra te cil...
E ARDHMJA IME
Lloji: Ese pershkruese
E ARDHMJA IME E c'mund te flas une per te ardhmen time,duke ditur se te gjithe na t...
Ec pergjate erresir...
Lloji: Poezi dramatike
Kur qaj e kuptoj se sa i bukur eshte shiu Sepse edhe zemra ate nate me rete vetetiu Kur me lendojn...
Te shtrenjtes time,...
Lloji: Leter
.U zgjua dhe fare prane kokes se krevatit,sapo hapi syte,pa nje leter te lidhur me nje fjongo te kuq...
per mesuesen
Lloji: Ese pershkruese
sonte do me duhet te behem nje njeri hajdut, sepse do te vjedh fjalet me te bukura ne librat e pernd...
Dashuri E Shkaterua...
Lloji: Poezi dashurie
Mos me thir me Per Ty jam e vdekur Le te te vrasin lotet Qe per ty kam derdhur Le te te vrasin...
Shoqja ime
Lloji: Poezi dashurie
peng
Lloji: Poezi dashurie
Peng Me vinin nga larg ca kujtime, ca rreshta, ca vargje, poezi. Po trazonin perseri zemren time...
Si atehere
Lloji: Leter
Edhe sot si atehere me nostalgji kujtoj femijerine time.Sepse ti ishe pjese e femeijerise time,dashu...


Komentet e fundit!

Emri: besime
Email: besimebaja@hotmail.com
Komenti: sa e bukur
  Pergjigju

Emri: besime
Email: besimebaja@hotmail.com
Komenti: sa e bukur
  Pergjigju

Emri: coli
Email: 1234@yahoo.com
Komenti: bkrsh(bukur shume)
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 16 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.