Data e postimit: 2015-02-28 21:04:51
Shikime: 8368
|
|
Likes:
4
Dislikes:
1
Titulli:
Jo duke degjuar te tjeret
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Shume njerez,shume femije paragjykohen nga te tjeret.Dhe shpeshhere ata qe i degjojne dhe i besojne.Por dhe pse njerez zemermire,ajo qe ka rendesi ka vetem pamja e jashtme.Jane te varfer ,s'kane familje kjo i ben ata te jene ndryshe nga te tjeret.Ndonjehere eshte e veshtire te gjykosh dike ashtu sic eshte ne te vertete,te pakten keshtu ndodh be te shumten e rasteve.Disa nuk mendojne para se te flasin dhe nuk do te thote se kane te drejte.Ata mendojne sikur po bejne mire duke lenduar ndjenjat e te tjereve.Cdokush ka paragjykime,dhe une.Dhe kush pretendon se nuk ka paragjykime nuk eshte i sinqerte me veten.Paragjykimet i lendojne te tjeret,por duhet te mendojme para se te flasim,por me e rendesishmja duhet te vendosim veten ne vendin e tyre per ta besuar vertete se cfare ndiejne ata ne ato caste. VLERESO DREJTE,PER TE GJYKUAR DREJTE!!
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Klea - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+filozofike/Jo+duke+degjuar+te+tjeret/3838
Vepra te ngjashme
nje palaco qe qesh
Lloji: Ese filozofike
Eshte per tu habitur me ndjesite e panumerta qe zoteron njeriu... qofshin keto te arsyeshme ose jo m...
|
LIRIA
Lloji: Ese filozofike
Shpirti eshte dicka hyjnor,te cilin vec Zoti di ta kontrolloje,ta shtyje drejt dashurise,ta largoje ...
|
Gracka e njeriut
Lloji: Ese filozofike
Lumturi ne kete bote nuk ka,ka vetem therrmija te saj-thote Tolstoi.Iemancipuar me gjerat e perdits...
|
vdekja është akt ...
Lloji: Ese filozofike
Sot shumë njerëz rrëzohen gjatë jetës së tyre e më pas pyesin veten pse. Vetëm se jeta na rr...
|
Koha
Lloji: Ese filozofike
Po c’eshte kjo gje e mallkuar .. kjo formule komplekse qe e quajme kohe?
A ekziston vertete ajo? ...
|
Thjesht....jeta. .....
Lloji: Ese filozofike
Jeta eshte nje loje pokeri qe ne e luajme cdo site. Varet se kujt i vijne letrat e mira .Enderrimtar...
|
"Nëse humbet guxim...
Lloji: Ese filozofike
• 1. Nëse humbet guximin atëherë ke humbur vetveten. Ajo çfarë e mban gjallë një njeri dh...
|
Dibra
Lloji: Ese filozofike
Dibra vendi ku kan lindur dhe jan rritur prindrit e mi,ku bukuria dhe madheshtia e natyres dhe vendi...
|
A duhet të përdor...
Lloji: Ese filozofike
Për mendimin tim jo,nuk duhet të përdoren,sepse edhe kafshët janë gjallesa. Kam dëgjuar se kaf...
|
Njeriu eshte kafshe...
Lloji: Ese filozofike
Shprehja e Aristotelit "Njeriu eshte kafshe politike"eshte thene ne menyre aq barbare,por qe ne te v...
|
Jeta eshte e bukur,...
Lloji: Ese filozofike
I gjalli ka lindur per te perjetesuar ndjenja,histori ,morale per te jetuar te bukuren te hidhuren t...
|
ta drejtosh jeten m...
Lloji: Ese filozofike
Mbi qiejt pa kokë të indiferencës së kohës shkruaj me gërma të trëndafilta kohën e ekzisten...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|