Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2013-05-17 22:37:23
Shikime: 10299
Raporto

Likes: 6 Dislikes: 0

Titulli: Arroganca e te rinjëve

Lloji: Ese informuese
Tema: Arroganca e te rinjeve te sotem
Autori: Djellza
Shkolla: Ramiz Cernica
Klasa: 8A
Qyteti: Gjilan
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Arroganca te rinjeve
Duke e verejtur arrogancen e te rinjeve te sotëem, gabimet qe ata bejn pa kthim mbrapa, ateherë pash nevojen per keshilla te ndryshme qe ata duhet ti ndjekin.
Mosha jon eshte ajo ku fillojnë hapat e pare, dhe zhvillimi i trurut tone , kam pare qe shumica e moshatareve tane jan jasht universit tone, dua te them qe jane larg asaj qe duhet te jene, ku ne vend te shkolles per ta jane pubet(diskot), ne vend te mesimit bejn gjera te kota, e shume gjera te tjera, kjo ehste gjeja me e keqe qe nje femije mund te beje.
Po deshe te arrish ne jete, te keshe hapa te sigurt ne te ardhmen, athere qe tani mund te vendosesh per te, te mesosh aq sa duhet dhe te zbavitesh sa duhet.Gjithqka e shumte e demton femijen, po ashtu edhe te rriturit.
Me nje fjale te vetme dua ti them moshatareve te mije (rinjet), se ne vend qe te zbaviten me gjera te kota, duhet te mesoni , edukoheni dhe qe te beni ate qe ju ndihmon per ardhmerin tuaj, leri anash gjerat e tmergjme, shkoni ne rrugen e duhur, aty ku mund te hapen shume dyer.

MUNDOHUNI TANI,QESHNI ME VONE!!! -_- :)



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Djellza - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+informuese/Arroganca+e+te+rinj%C3%ABve/1249


Vepra te ngjashme
ABDYL FRASHERI
Lloji: Ese informuese
ABDYL FRASHERI lindi ne vitin 1839 ne fshatin Frasher,Shqiperi dhe vidiq me 3 nen...
Krenar qe jam shqip...
Lloji: Ese informuese
Ne Shqiperi kam hedhur hapat e pare, kam mesuar te flas,jam shkolluar dhe kam jetuar....Atdheu eshte...
nje anije me enderr...
Lloji: Ese informuese
E quajta keshtu sepse me te vertet jeta eshte nje anije me enderra ,e cila lundron drejt oqeanit...
Teknologjia!
Lloji: Ese informuese
Bota e sotme po ecën me galop, por së bashku me zhvillimin teknologjik po shtohen edhe problemet q...
Vjeshta
Lloji: Ese informuese
Vjeshta eshte nje stine imagjinare.Ne fshatin ku une jetoj eshte shume bukur sepse kur bien gjethet ...
lamtumire guacka im...
Lloji: Ese informuese
Dy femije moter,vella bejne cmos timbajne prinderit e tyre qe te mos ndahen por babai I tyre ka mare...
Te gjithe gabojme
Lloji: Ese informuese
E dini? askush nuk eshte perfekt ne kete bote,te gjithe ne si qenie gabojme,e qe shpesh keto gabime ...
jeta
Lloji: Ese informuese
me duaj te dua me flit te flas me jep te jap ...
arsimi
Lloji: Ese informuese
dhe cdo dite pyes veten... cfare ndryshimi do te kishte ne bote nese nuk do te ekzistonte shkolla dh...
Jeta
Lloji: Ese informuese
Jeta!Nje realitet me veshtiresite e medha qe gjnden ne te.Keto veshtiresi te medha qe gjenden ne cdo...
skenderbeu
Lloji: Ese informuese
Skenderbeu...Sa here qe permendim kete emer na vijne ndermend shume kujtime,shume ngjarje.Ky emer s...
Jeta nje mision i v...
Lloji: Ese informuese
sot te pash te merzitur ka disa kohe qe nuk me dukesh mire. cfare ka ndodhur?perse po vuan?kaq shpej...


Komentet e fundit!

Emri: anoelb
Email: anoe@hotmail.com
Komenti: super bravo
  Pergjigju

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: ke shume te drejte!
  Pergjigju

Emri: Elda
Email: eelda.aahmeti.5@facebook.com
Komenti: Ishte fantastike
  Pergjigju
Emri: qendrim
Email: qendrim.ll@hotmail.com
Komenti:


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.