Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 8207
Data e postimit: 2024-02-03 08:56:35
Shikime: 242
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 0

Titulli: Te rinjte dhe rrjetet sociale

Lloji: Ese informuese
Tema: Anet pozitive dhe negative te rrjeteve sociale
Autori: Xhulja Nikolla
Shkolla: Gjimnazi"Sami Frashëri"
Klasa: 11B
Qyteti: Permet
E-mail: xhuljanikolla@email.com
Foto

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

# Të Rinjtë dhe Rrjetet Sociale: Navigimi në Dilemën e Avantazheve dhe Rreziqeve

Rrjetet sociale janë një pjesë e pashmangshme e jetës së të rinjve në ditët e sotme, duke sjellë me vete edhe anë pozitive dhe negative. Nga njëra anë, këto platforma ofrojnë një hapësirë të gjerë për shprehjen e vetes, ndërlidhjen me miqtë, dhe eksplorimin e interesave të reja. Adoleshentët gjejnë një mjet për të ndarë momente të jetës së tyre, për të shprehur mendimet dhe ndjenjat e tyre, dhe për të krijuar lidhje me një komunitet të gjerë të ngjashëm.

Megjithatë, përdorimi i rrjeteve sociale sjell edhe sfida dhe rreziqe për të rinjtë. Në një ambient ku çdo gjë duket e hapur dhe e arritshme, ata mund të përballen me fenomene të dëmshme si cyberbullizmi, ndikimi i presionit për të pasur një prezantim të përsosur online, dhe humbja e privatësisë. Gjithashtu, shumë adoleshentë mund të përfundojnë duke kaluar kohë të tepërt në rrjetet sociale, duke u rrezikuar për të krijuar probleme shëndetësore si ankthi, depresioni dhe mungesa e vetëvlerësimit.

Për të përfituar maksimumin nga rrjetet sociale dhe për të shmangur rreziqet, është e rëndësishme që të rinjtë të kenë një qasje të kujdesshme dhe të vetëdijshme ndaj përdorimit të tyre. Ata duhet të jenë të hapur për të diskutuar me prindërit apo figurat e tyre të rëndësishme përvojat dhe shqetësimet e tyre online, dhe të ndjekin rregulla të qarta për sigurinë dhe integritetin e tyre në ambientet virtuale. Duke përdorur rrjetet sociale me ndërgjegjësi dhe kujdes, të rinjtë mund të përfitojnë nga avantazhet e tyre në mënyrë të shëndetshme dhe produktive, duke i shmangur rreziqet dhe pasojat e mundshme negative.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Xhulja Nikolla - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+informuese/Te+rinjte+dhe+rrjetet+sociale/8207


Vepra te ngjashme
Adoleshentet dhe pe...
Lloji: Ese informuese
Te rinjte dhe duhan...
Lloji: Ese informuese
**Të rinjtë dhe duhani: Anët Pozitive dhe Negative te duhanpirjes** Të rinjtë janë ndër gr...
Moda eshte e rendes...
Lloji: Ese vleresuese
Moda është një një term I përdorur zakonisht për të përshkruar një stil veshjeje,I cili ë...
Teknologjia po dëm...
Lloji: Ese argumentuese
Teknologjia vitet e fundit po zë një vend gjithmonë e më të madh në shoqërinë njerëzore.Ajo...
Komunikimi Virtual
Lloji: Ese shpjeguese
Komunikimi virtual Komunikimi është veprimtaria kryesore e njerëzve, e cila ka evoluar me kalim...
= prind femije
Lloji: Tekst argumentues
Adoleshenca
Lloji: Ese argumentuese
- Adoleshentët përballen me shumë vendime të vështira të jetës të cilat, kur lidhen me munge...
Dilema e se ardhme...
Lloji: Ese argumentuese
Nje popull i ditur di si ta zhvilloje vendin e tij. Ai mund te punoje edhe jashte vendit te tij si n...
ese argumentuese.Pe...
Lloji: Ese argumentuese
Teknologjia cdo dite edhe me shume po behet pjese e pandalshme e jeteve tona,duke i ndikuar ato.Avan...
Mesuesi
Lloji: Ese vleresuese
Një mësues është dhuratë e çmuar nga Perëndia për ne. Një mësues është si një Perëndi ...
Miqët
Lloji: Ese argumentuese bindese
Miqtë luajnë një rol të rëndësishëm në jetën e një personi. Ata inkurajojnë kur njëri ë...
Roli i debatit ne j...
Lloji: Tekst argumentues
Teza: Debati ka një rol të rëndësishëm në zhvillimin e nxënësve, duke i ndihmuar ata të zhv...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.