Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2020-03-18 14:34:02
Shikime: 10301
Raporto

Likes: 21 Dislikes: 3

Titulli: letersia, arti i fjales

Lloji: Ese informuese
Tema: letersia
Autori: Mikela Hamolli
Shkolla: Universiteti "Aleksander Moisiu"
Klasa: Viti i pare bachelor
Qyteti: Durres
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ne traditen e shkrimit letrar ekziston nje debat i pambarim mbi rolin qe ka letersia ne nje shoqeri.Letersia eshte nje bote qe gjallerohet permes shume boteve, eshte jeta ne teresine e saj.Jeta e personazheve te shpalosur ne vepra eshte celesi per ti dhene deshmi shpirterore ekzistences se njerezimit.Eshte pikerisht letersia e ccila me fuqi autonome tejkalon konceptet e kohes dhe lidhet me pakohesi.
Shkrimtari eshte qenia me tipike qe nderthur te bukuren me te shemtuaren, tragjiken me lumturine brenda nje simbioze letrare qe sfidon kohet dhe ekziston perjetshem.Ky kontrast e ben letersine gjithmone aktuale per mendjen dhe fisnikerimin e shpirtit njerezor.
Letersia ka nje funksion te fuqishem ne shoqeri, ajo eshte kult ne saje te kenaqesise qe krijon, lumturon shpirtin e njeriut, e perfshin ate ne rrefime te shumellojshme, e ben pjese te kulturave te ndryshme, e rrethon me ndjenja qe sjellin kenaqesi te vecante estetike, por edhe dritherima nga ato me te ankshmet.
Letersia eshte e lidhur me realiterin njerezor, eshte deshmi e atij realiteti.Ajo eshte nje pasqyre, ku pasqyrohen kohe, nje arene ku ndeshim ngjarje dhe personazhe, qe mund te na sherbejne si model dhe si frymezim per tu bere qytetare me te mire.
Pavaresisht zhvillimeve teknologjike njeriu gjithnje e ndjen nevojen per letersi.Kenaqesine qe merr nga leximi i nje libri nuk e merr dot nga asnje forme e mjeteve teknologjike.Lexuesi gjen veten duke depertuar ne boten e librit.Libri eshte miku me i mire per ato qe e duan artin e fjales dhe eshte nga ato miqte e rralle qe te dhuron njohuri dhe emocion dhe kerkon nga ne vetem nje favor, te mos ta perflakim tutje dhe te mos ta leme ne harrese...



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Mikela Hamolli - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+informuese/letersia%2C+arti+i+fjales/7161


Vepra te ngjashme
MOS U LARGONI NGA V...
Lloji: Ese informuese
Po pse vall njerezit po ikin nga vendlindja? ndoshta nuk kan kushte te mira o qfar.Qdo nate babi m...
Mjedisi dicka e cmu...
Lloji: Ese informuese
Mjedisi eshte dicka shume e rendesishme per ne , ai eshte gjithckaa qe na rrethon.Mjedisi eshte vend...
A duhet te falim gj...
Lloji: Ese informuese
A duhet te falim gjithmone ...
Realiteti dhe vesht...
Lloji: Ese informuese
Edhe realiteti ka veshtiresite i tija.Keto veshtiresi gjenden perreth nesh cdo dite dhe cdo nate.Nuk...
Frika nga vetmia
Lloji: Ese informuese
Vetmia. Një prej ndjenjave të cilave njeriu u trembet më shumë. Një njeri i vetmuar nuk është...
ABDYL FRASHERI
Lloji: Ese informuese
ABDYL FRASHERI lindi ne vitin 1839 ne fshatin Frasher,Shqiperi dhe vidiq me 3 nen...
Nena e vetmja mbesh...
Lloji: Ese informuese
Nena , ajo grua ne te cilen me dha jete nga jeta e saj.Ajo grua qe te mbeshtet dhe te qendron prane ...
Moshataret e mi ne ...
Lloji: Ese informuese
Moshataret e mi jane ne fazen e adoleshences, qe do te thote faza me e rendesishme e jetes.Ne kete f...
Sërish vjen Marsi....
Lloji: Ese informuese
Muaji ku vjen pranvera,por qe para 20 viteve u ndal ne gjysem. Marsi na mori bijte e bijat me te mir...
une jam
Lloji: Ese informuese
une jam ... Une jam ajo e cila kenaqet dhe me pak . Une jam ajo e cila jam e cmendur pas sinqeritet...
Si te ndalojme klon...
Lloji: Ese informuese
Shoqeria eshte nje grup njerezish te cilet kane karakteristika te perbashketa.Ato manifestojne se ba...
Drejtesia e Shtetit
Lloji: Ese informuese
PO TE FILLOJ QE NGA ME HERET SHOH SE KEMI LUFTUAR SHUM POR NUK E DI ARSYEN PSE KEMI LUFTUAR??KEMI LU...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.