Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 2984
Data e postimit: 2014-10-31 06:45:22
Shikime: 10115
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 1

Titulli: Klitemnestra dhe Medea

Lloji: Ese krahasuese
Tema: Klitemnestra dhe Medea-dy nena dy bashkeshorte,ku ngjajne e ku dallojne ato.
Autori: Odeta
Shkolla: 22 tetori
Klasa: 12a
Qyteti: Berat
E-mail: odetashmilli@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Esse; Tema:Klitemnestra dhe Medea-dy nena dy bashkeshorte,ku ngjajne e ku dallojne ato.

Maturantet 2010-2011 "Naim Frasherit" Vlore o mendje njerezore,njekohesisht e erret dhe e paparashikueshme,pjelle e veprave nga me tragjiket,nga me te dhimbshmet,si dhe pjelle e veprave nga me te bukurat dhe me te jashtezakonshme.O shpirt njerezor,nje qiell i kalter dhe i paane me ndricim e madheshti,njekohesisht nje pus i thelle i erret e plot mistere.




Kete dualizem e gjejme ne cdo sfere te jetes njerezore,deri tek mardhenjet bashkeshortore dhe ato prinder-femije.Klitemnestra dhe Medea -dy qenje njerezore qe e pasqyrojne ne menyren me perfaqesuese te keqen qe mund te pjelle mendja njerezore,nje mendje shume djallezore.Klitemnestra-nje nene e dhemshur,deri ne tragjedi qe vret burrin e saj.Pra nje mohim i ndjenjave bashkeshortore per ndjenja te dyshimta memesore.Rasti i saj me kujton nje thenje qe nuk e di sa qendron:'"O grua,qe e ke emrin tradheti...!"Pra kjo grua vritet nga biri i saj.Kjo ben qe te shkermoqet ai pretendim memesor,me te cilin ajo perpiqet te justifikoje krimin e saj...

Medea-nje nene dhe bashkeshorte tek e cila nuk kuptohet qarte nese keto dy cilesi bashkejetojne apo mohojne njera-tjetren.Une mendoj se ketu qendron edhe tragjedia e saj,sepse ketu prishet raporti midis nenes e gruas.Une si njeri me shpirt e ndjenja njerezore nuk mund te kuptoj hakmarjen e saj ndaj gruas e cila i mori burrin,dhe jo me ndaj burrit te saj,ndaj te cilit u hakmorduke vrare femijet ,qe ishin ne radhe te pare te pafajshem dhe njekohesisht ishin dhe femijet e saj.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Odeta - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+krahasuese/Klitemnestra+dhe+Medea/2984


Vepra te ngjashme
Medea
Lloji: Analize letrare
Medea është një personazh kompleks që ka tërhequr vazhdimisht vëmendjen e kritikëve letrarë ...
Nena e vetmja mbesh...
Lloji: Ese informuese
Nena , ajo grua ne te cilen me dha jete nga jeta e saj.Ajo grua qe te mbeshtet dhe te qendron prane ...
Figura e gruas ne k...
Lloji: Analize letrare
Migjeni eshte nje shkrimtar dimensional dhe ne ze poet i letersise shqipe.E gjitha kjo dhunti e tij,...
Dhuna ndaj nenave
Lloji: Ese shpjeguese
Jeta aq e bukur por edhe aq mizore.Qenia e bukurise dhe e dashurise eshte nena po e keqja qe vret?Do...
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Ne nje province franceze te gjysmes se dyte te shek. XIX, ndodheshin dy shtepiza shume prane njera-t...
lufta fataliteti i ...
Lloji: Analize letrare
Ese:Lufta,fataliteti i jetes njerezore. Lufta.Perfytyrimi i pare qe na vjen ne mendje eshte s...
Në fshat
Lloji: Analize letrare
Ne nje province franceze te gjysmes se dyte te shek. XIX, ndodheshin dy shtepiza shume prane njera-t...
Dhuna ndaj gruas...
Lloji: Ese argumentuese
E kush mund te guxoje ta kryeje kete veprim? Eh guximi ,eshte ajo cilesi qe i ben burrat te kene epe...
Shpirti kritik
Lloji: Ese argumentuese
Shpirti kritik eshte adhurimi i limdur ndaj veprave artistike. Vetem nje artist i lindur arrin te kr...
te gabosh eshte nje...
Lloji: Ese pershkruese
TE GABOSH ESHTE NJEREZORE,TE FALESH ESHTE HYJNORE Te gjithe njerezit nuk jane njesoj,ne quhemi ...
Dashuria
Lloji: Ese pershkruese
Dashuria eshte nje ndjenje e fuqishme dhe e jashtezakonshme per nje njeri, nje vend ose dicka tjeter...
Jam një vajzë që...
Lloji: Hartim
E pranuar tanimë jeta është tragjedi, deri në njëfarë mënyrë. Në këtë jetë tragjedi ekzi...


Komentet e fundit!

Emri: hopa
Email: t@yahoo.com
Komenti: qenke ni kokrra e hutes ti
  Pergjigju

Emri: flamur
Email: flamur.zaimi@gmail.com
Komenti: kote fare
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.