Data e postimit: 2019-11-25 17:45:00
Shikime: 6515
Likes:
11
Dislikes:
3
Titulli:
Mësuesja
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Ese Mësuesja
Une e dua mësuesen time sepse më mësoj të lexojë,të shkruaj,të flas dhe të luaj.Unë mësuesen time e dua dhe më don,për mua është vështir por edhe për të tjerët sepse nga klasa1 deri ne të 5 na mesoj,kurse sot jam ne klas te 6 dhe mendoj për mësuesen.
Edukatën time ti ma dhurove,shkronjën e parë ti Ma mësove.
TË DUA MËSUESE DO JESH NË ZEMRËN TIME.?💞
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Ariolaa - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+krahasuese/M%C3%ABsuesja+/7015
Vepra te ngjashme
familja/shoqeria
Lloji: Ese krahasuese
shoqeria dhe familja jane dy gjera komplet te ndryshme por qe jane thelbesore ne menyren e sjelljes ...
GJAKMARRJA
Lloji: Ese krahasuese
GJAKMARRJA ESHTE SI NJE OQEAN I CILI GLLABERON PA MESHIRE COKEND SIDO-KURDO TE LEVIZ NEPER TO.ESHTE ...
dashuria
Lloji: Ese krahasuese
Dashuria nje ndjenje qe nuk shpjegohet me fjale ...nje ndjenje e jashtezakonshme ... te kesh dike af...
Kush jam une?
Lloji: Ese krahasuese
Une jam nje vajze e thjeshte ku ndricoj atehere kur duhet, ashtu sikur Hena ne qiellin e pafund. Ne ...
vepres lahuta e m...
Lloji: Ese krahasuese
iliada eshte kryeveper boterore eshte zanafilla e letersise e cila sherben si themel i letersise kom...
Agamemnoni dhe Akil...
Lloji: Ese krahasuese
Agamemnoni dhe Akili janë figura shumë të spikatura në "Iliadën" e Homerit.Këto personazhe kan...
E verteta dhe genje...
Lloji: Ese krahasuese
Keto dy gjera kaq te rendesishme, poe njekoesisht te kuunderta me njera-tjetren, perfaqesojne dy ane...
Heronjte e homerit ...
Lloji: Ese krahasuese
Heronjte e Homerit jane Akili dhe Hektori. Keto dy jane heronje te luftes se Trojes dhe heronj te ep...
E verteta dhe genje...
Lloji: Ese krahasuese
Keto dy gjera kaq te rendesishme, poe njekoesisht te kuunderta me njera-tjetren, perfaqesojne dy ane...
Nje trendafil i bar...
Lloji: Ese krahasuese
Meteor i rene nga qielli eshte dhe freskia e mrekullise.eshte vete nena natyre ,ajo qe na i hedh tut...
Veshja ne shkolle t...
Lloji: Ese krahasuese
Ne shkollen time shum nxenese vishen ekstravagante duke u perpjekur per te rene ne sy .shoh q ka vaj...
kroi i Safos dhe kr...
Lloji: Ese krahasuese
Safoja e sjell kroin si nje vend qetesie. Ne pjesen e Koliqit kroi na vjen si nje vend ku takohen v...
Emri:
Natalia
Email:
nataliaduka61@gmail.com
Komenti:
kot fare
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Emri:
lalala
Email:
nataliaduka61@gmail.com
Komenti:
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Emili Capi
Email:
nadacapi@yahoo.com
Komenti:
Shume i shkurter eshte mos e bej kaq te shkurter o Ariola beje me te gjate. Po e bere me te gjate do me nderosh jo mua por te gjithe njerezit qe ti njeh.
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti