Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6152
Data e postimit: 2018-01-13 19:56:24
Shikime: 4784
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 3

Titulli: Kush jam une?

Lloji: Ese krahasuese
Tema: Une dhe Hena
Autori: Elissabeta
Shkolla: Arif Halil Sulaj
Klasa: XA
Qyteti: Lac
E-mail: amarildoildo08@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Une jam nje vajze e thjeshte ku ndricoj atehere kur duhet, ashtu sikur Hena ne qiellin e pafund. Ne raste e ndryshme une jam ne forma te ndryshme e plote, gjysem, njesoj si Hena. Por kjo gje varet nga njerezit qe me rrethojne.Ndricoj atehere kur gjithcka eshte zi. Te jesh Hene eshte dicka me vlere sepse ne erresire te kerkojne te gjithe e megjithate ne drite nuk je e nevojshme per post kesaj une perseri vazhdoj te ndricoj pavaresisht refuzimit gjate dites. Nje shprehje thote qe zakonisht refuzohen ato qe kushtojne shtrenjte ;).Ciltersia, sinqeriteti qe tregon Hena dallohen ne karakterin tim.Pasqyrimi i Henes ne siperfaqen e ujit tregon natyralitet. Nese dikush te percmon per driten qe ti shendrin, vetem vazhdo qe te ecesh edhe me para te shendrish akoma me shume sa ai ''dikush'' te verbohet nga drita jote!!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Elissabeta - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+krahasuese/Kush+jam+une%3F/6152


Vepra te ngjashme
Ti o njeri i mire q...
Lloji: Ese pershkruese
Si mund te shkaterohet njeriu kaq ngadale . . Qetesisht ashtu si format e henes cdo muaj cdo kohe nu...
Hena
Lloji: Poezi personale
Shumeve u pelqen hena Po mua me ngjan si monedhe magjistare Ku njehere duket plot lajka Nje...
Hena
Lloji: Poezi peizazhi
Gjumi iku tok me endrrat mbeta zgjuar,hiç pa gjume, nga kureshtja e veshtroja si shikohej hena n...
"Une vij"
Lloji: Poezi personale
Une vij nga qielli, Qe te te jap ty hapesiren qe kerkon. Une vij nga dielli qe te te jap ty te gji...
Nje udhetim ne haps...
Lloji: Tregim
Hena. Eshte objekti me i dukshem ne nje nate mizore e te zeze. Eshte vendi me i mire per t'u vizitua...
Nata ne qytetin tim
Lloji: Ese pershkruese
Ne qytetin tim po bie nata. Hena po shnderrit ne qiell me fort se cdo yll. Gjithsesi me se shumti un...
hena
Lloji: Pershkrim
hena Del hena lemsh si ar, Lart bregut porsi kore, Me rreze rreth kurorre Cel buzet, ...
Per ty zemer
Lloji: Hartim
Per ty zemra ime… Nuk e di se cfare kam.Kudo qe shkoj djej nje boshllesh ne zemer.Me fal,nese t...
Shteg I Pamundesise
Lloji: Poezi kolone
<<SHTEG I PAMUNDESISE >> Si mund te flas dikush Per dike qe se njeh? Si mund te gjykoje dikush...
Shteg I Pamundesise
Lloji: Poezi kolone
<<SHTEG I PAMUNDESISE >> Si mund te flas dikush Per dike qe se njeh? Si mund te gjykoje dikush...
cfare shikon ne nat...
Lloji: Poezi peizazhi
netet e errta une shikoj vetem erresir dhe pyes veten cfare ka jashte mami me thote! Moj bij c...
pasqyra
Lloji: Ese shpjeguese
PASQYRA Për njeriun e sotëm,i cili është mësuar qe ta shohe imazhin e tij në kamera,fot...


Komentet e fundit!

Emri: sweet
Email: sweetsweet@hotmail.com
Komenti:
  Pergjigju
Emri: anonim
Email: anonim@gmail.com
Komenti: ????


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.