A ndikon teknologjia per mire apo per keq?shume femije kqne krijuar nje lloj varesie ndaj teknologjise.ata nuk shfrytezojne kohen e lire per ta kaluar me muqte ne ajer te paster.me perdorimin e teknologjise ata mbyllen ne boye e tyre e nuk shikojne sec ndodh perreth.megjithate te gjithe njerezit qe perdorin teknolgjine kane nje memoreje te pasur nga fusha te ndryshme.
Une mendoj se teknologjia duht perdorur me orar te caktuar vecanerisht nga femijet.
Duhet te perdorim kohen e lire per tu argetuar me miqte
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
X - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+krahasuese/Teknologjia/6071
Vepra te ngjashme
Klitemnestra dhe Me...
Lloji: Ese krahasuese
Esse; Tema:Klitemnestra dhe Medea-dy nena dy bashkeshorte,ku ngjajne e ku dallojne ato.
Maturante...
Ndryshe nga të tje...
Lloji: Ese krahasuese
Ndryshe nga të tjerët
Fle dhe zgjohet si të gjithë të tjerët ,por pak një gjë e dallon ng...
kroi i Safos dhe kr...
Lloji: Ese krahasuese
Safoja e sjell kroin si nje vend qetesie. Ne pjesen e Koliqit kroi na vjen si nje vend ku takohen v...
miqesia
Lloji: Ese krahasuese
vjen nje dite qe ze shume miq dhe ti vihesh ne dileme se kush te do dhe kush nuk te do.atehere ka ar...
Heronjte e homerit ...
Lloji: Ese krahasuese
Heronjte e Homerit jane Akili dhe Hektori. Keto dy jane heronje te luftes se Trojes dhe heronj te ep...
vepres lahuta e m...
Lloji: Ese krahasuese
iliada eshte kryeveper boterore eshte zanafilla e letersise e cila sherben si themel i letersise kom...
marrredhenia me pri...
Lloji: Ese krahasuese
Karakteristika kryesore e fazes se adoleshences eshte kalimi nga femije ne nje te rritur. Papritmas ...
Akili dhe Muji
Lloji: Ese krahasuese
Akili dhe Muji ishin dy heronj te spikes . Keta ishin heronj qe pavaresisht nga ndryshimet qe kishin...
Lufta midis brezave
Lloji: Ese krahasuese
Bashke me vitet kane ndryshuar edhe mendimet e mentaliteti I njerezve. Ne ditet e sotme, ata te cil...
ese:biblioteka ime ...
Lloji: Ese krahasuese
Biblioteka eshte parajsa e mendjes ,bukuria e mendjes ,kyci per te hapur dyert e dijes dhe eshte us...
GJAKMARRJA
Lloji: Ese krahasuese
GJAKMARRJA ESHTE SI NJE OQEAN I CILI GLLABERON PA MESHIRE COKEND SIDO-KURDO TE LEVIZ NEPER TO.ESHTE ...
E verteta dhe genje...
Lloji: Ese krahasuese
Keto dy gjera kaq te rendesishme, poe njekoesisht te kuunderta me njera-tjetren, perfaqesojne dy ane...