Atmosfera e Tokes eshte unike,krahasuar me planetet e tjere te sistemit tone diellor.Per shkak te ekzistences se saj,ne planetin tone ka jete.Ne toke do te kishte diferenca te medha midis temperaturave te dites dhe te nates nese nuk do te ishte atmosfera,e cila e mban nxehtesine ne menyre konstante,duke e qarkulluar ate nga njeri vend ne nje vend tjeter.Ajo vepron si nje filter qe lejon te kalojne rrezet e drites se diellit,duke mbajtur aq sa duhet nxehtesine ne shtresen e poshtme te saj,prane siperfaqes se tokes.Kjo aftesi e saj lidhet ngushte me perberjen e saj.Disa gaze qe ndodhen ne te ,edhe pse ne sasi shume te vogla krahasuar me totalin e atmosferes kane aftesine te thithin nje pjese te rrezatimit diellor dhe te rrezatimit qe reflektohet nga toka,duke krijuar efektin serre.Rritja e perqendrimit te gazeve serre rrit temperaturen e siperfaqes dhe ngadaleson humbjen e energjise ne hapesire.Efekti sere e ka ngrohur Token per me shume se 4 miliard vjet.Tani shkencetaret e kane rritur shqetesimin e tyre,sepse aktivitetet njerezore mund ta modifikojne kete proces natyror me pasoja shume te rrezikshme.Efekti serre duke rritur temperaturen mesatare globale te ajrit mbi siperfaqen e tokes shkakton nxehje globale.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Niko Vincani - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/+Ku+ndodh+efekti+serre%3F/3760
Vepra te ngjashme
Gjykimi
Lloji: Ese pershkruese
Nje buzeqeshje tregon nje gezim dhe e kunderta e saj eshte te qaret i cili tregon nje gjendje te re...
Gjyshe me mungon
Lloji: Ese pershkruese
ymë. Dje me 23 mars u fute në dhè dhe ti,gjyshe e dashur ike dhe më le . Re në një gjumë aq ...
Nje dite nentori me...
Lloji: Ese pershkruese
-Sa i cuditshem Nju Jorku sot,nje zymtesi e pazakonte e kishte mberthyer ate.Jashte shtepise se Blai...
Jeta prane TV
Lloji: Ese pershkruese
Televizori eshte nje mik shume i mire per te gjithe.Nje mik i kohes se lire,i mbushur me plot progra...
ESE
Lloji: Ese pershkruese
ESE:MATURANTET
Te shkruash per nje tem kaq te rendesishme nuk eshte fare e lehte sepse qdo bashki...
Perseri ne bankat s...
Lloji: Ese pershkruese
Hapa dritaren.Ishte errësirë e madhe.Yjet po ndriçonin bashkë me hënën.Teksa po mendoja për s...
Autobiografia ime
Lloji: Ese pershkruese
AUTOBIOGRAFIA
Unë quhem ENISA ! Jam një vajzë 12 vjeçare. Lindur në qytetin e Durrësit, ku e...
Ese
Lloji: Ese pershkruese
Ne pranvere lilezojne lulet.Dielli vizellon.Lulet jane te bukura.Pemet lulezojne.Pranvera fillon me ...
natyra eshte vet je...
Lloji: Ese pershkruese
Natyra eshte gjeja me e bukur qe ekziston.Eshte gjeja me me vlere,gjeja me e cmuar,eshte vete jeta.P...
varferia eshte prin...
Lloji: Ese pershkruese
semundja me e keqe qe ekziston ne shoqerine njerezore,asaj qe ende nuk i eshte gjetur kura,eshte var...
Te jetosh ne paqe
Lloji: Ese pershkruese
Paqja eshte si nje rreze drite qe sa here e themi aq me shume shkelqen. jeta eshte nej ...
LIBRI
Lloji: Ese pershkruese
Ai esht miku me I mire I njeriut.Kur hyn ne boten e tij nuk mund te dalesh me sepse te frymezon , qd...