Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2013-05-28 16:30:11
Shikime: 9436
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 0

Titulli: dashuria

Lloji: Ese pershkruese
Tema: dashuria
Autori: ornela
Shkolla: gjon gjonaj
Klasa: 9A
Qyteti: lac
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

dashuria eshte nje ndjenje shume e bukur, e cila lind dhe zhvillohet gradualisht, por shume shpesh ndodh qe te linde edhe me shikim te pare. boten e sheh me nje sy tjeter. gjithcka duket shume e bukur, jeta te duket fushe me lule. per te ben gjera nga me te ndryshmet. per dashurine njeriu sakrifikon edhe vete jeten e tij/saj. koncepti dashuri eshte sume e gjere. dashuria eshte per nenen, femijet, te dqashurit e zemres. eshte e vertete qe njerezit duhen shume, por ama me menyra te ndryshme. zemra te rreh ndyshe per cdo njeri. dashuria nuk ka kufij apo caqe te caktuara. ajo nuk frenon kurre, perkundrazi ecen me ritem shume me te shpejte se ssa me pare. parimi baze per njerezit eshte,-"gjithmon duhet te shprehesh dashuri qe ta fitosh ate nga te tjeret." nese do te mungoje dashuria njerezit nuk do te ndiheshin te lumtur dhe te gezuar, do te ndiheshin te vetmuar dhe te menjamuar nga bota. ata do te ndihen ashtu, sepse u mungon nje gje shume e rendesishme "DASHURIA"



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     ornela - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/dashuria/1274


Vepra te ngjashme
Dimri
Lloji: Ese pershkruese
Ishte nje stine e ftohte dimri dhe po ashtu edhe ditelindja ime.Cdo here shikoja qiellin e bukur nat...
MAMI IM ♥♥♥
Lloji: Ese pershkruese
Ne kete ese mund te them se nuk eshte vetem subjektive por eshte SUPER subjektive pasi perfshihen te...
Nje Leter per Mesus...
Lloji: Ese pershkruese
Mesuese,kjo leter te detikohet ty.Mesuese ti mua me mesove,me dhe keshilla te mira,te cilat kurre nu...
Udhetim ne Shkoder
Lloji: Ese pershkruese
Per ata qe nuk e din mua e familjes time na pelqejn tejmase udhetimet dhe keshtu vendosem qe per vit...
"Gjakmarrja,nje pla...
Lloji: Ese pershkruese
Gjakmarrja,nje plage e shoqerise sone !!" Te flasesh per fenomene,fenomene te cilat shkaktojne plag...
ai mengjes
Lloji: Ese pershkruese
ishte kaq heret dhe e mbaja veten me gariet qe te rrija qofte dhe pak shtrire. e dija qe do degjoja...
Vuajtje..
Lloji: Ese pershkruese
‘’Nje stacion imagjinar do te ishte perfekt per te njohur historine tone.Kthehem 68 vite pas, ne...
Korca ,dje dhe sot
Lloji: Ese pershkruese
Ese:Korça ,dje & sot Jemi ne Korçen qe te mrekullon ne pranvere me gjelberimin dritherues dhe ...
Familja
Lloji: Ese pershkruese
Tani ndihem cudicem, njekohesisht i mbushur me vorbulla ndjesish qe krijohen ne brendesin time, i ca...
Kitara
Lloji: Ese pershkruese
Nese do te flisja per boten muzikore, e para gje qe me shfaqet ne mendje eshte kitara, kjo vegel muz...
Rihanna
Lloji: Ese pershkruese
Robyn Rihanna Fenty (/ riɑ ː nə / ree-ah-nə ose / riænə / ree-nje-ə; lindur 20 shkurt 1988), ...
Pasioni im …me mr...
Lloji: Ese pershkruese
Ju ka dhene zysha e gjuhes detyre per te ber ese me teme vk per pasionin tuaj deri n pasdite Pz nuk...


Komentet e fundit!

Emri: deniza
Email: deniza_nisa@hotmail.com
Komenti: bazi ask iqin qok guzel ama bu deneme degmez
  Pergjigju

Emri: Erisa
Email: erisa_koleci@hotmail.com
Komenti: big like
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
4 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.